Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در کارگاه آموزشی مهارت های زندگی قبل ازدواج که با استقبال گسترده و حضور چشمگیر دانش آموزان دبیرستان قائم نرماشیر مواجه شد، در راستای ارتقای سلامت روان و افزایش آگاهی دانش آموزان در زمینه ی مهارت های زندگی قبل از ازدواج ، مباحث مختلفی مرتبط با حوزه انتخاب همسر و ازدواج از سوی مدرس کارگاه به بحث گذاشته شد و شرکت کنندگان در کارگاه به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در مورد دوران زندگی قبل از ازدواج پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترکان مدرس این کارگاه با بیان اینکه هر فردی قبل از ازدواج قدرت و اختیار بالایی در تصمیم گیری دارد، گفت: آموزش پیش از ازدواج سعی دارد پیش از اینکه افراد درگیر یک قرارداد مذهبی، بین فردی، اجتماعی، اقتصادی، قانونی و عاطفی شوند، آنان را با وجوه مختلف این قرارداد چند وجهی آشنا کند.

وی افزود: بسیاری از افراد، مهارت آموزی و مشاوره ازدواج را به زمانی موکول می کنند که تقریباً کار از کارگذشته است و حتی بسیاری از دختر و پسرهای جوان، آشنایی با منابع و کتبی که در آنها مهارت های ارتباطی و مسائل مرتبط با ازدواج شرح و توصیف شده است را امری غیر ضروری و گاهی فانتزی به شمار می آورند و تصور می کنند تا زمانی که خطبه عقد بین دو نفر جاری نشده است، لزومی به کسب این مهارتها ندارند، در حالی که انسان برای ورود به هر دوره جدیدی از زندگی نیازمند دانش و آموزش است.

ترکان تصریح کرد: اگر زندگی زناشویی را جدی ترین دوره رشد هر انسان تلقی کنیم، باور اینکه در این دوره رشد، نیازمند راهنمایی هستیم، نه تنها عجیب نیست بلکه بسیار هم لازم است.

انتهای پیام/ب

حضور دانش آموزان نرماشیری در کارگاه آموزشی مهارت های زندگی قبل ازدواج

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۶۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از صنعا، با آغاز تعطیلات تابستانی در یمن، فعالیت اردوگاه‌های تابستانی در این کشور نیز برای جذب دانش آموزان در دوره‌های تابستانی آغاز می‌شود. این اردوگاه‌ها گروه‌های سنی مختلف را مورد توجه قرار می‌دهند تا مهارت‌های مختلفی را به آنها بیاموزند و بسیاری از مطالب را که معمولا در مدرسه فرا نمی‌گیرند، به آنها آموزش دهند. این اردوگاه‌ها فرصتی برای انجام فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی و داوطلبانه است
مواد آموزشی مراکز و دوره‌های تابستانی به شکلی ارائه می‌شود که برای دانش آموزان قابل درک باشد و احساس خستگی نکنند. در این دوره ها، پس از نماز صبح با دعا و استغفار و قرائت قرآن آغاز می‌شود و فعالیت‌های ورزشی نیز بخشی از این برنامه هاست. در این دوره‌ها همچنین اعتماد به نفس دانش آموزان برای استفاده از توانایی‌هایی که دارند آموزش داده می‌شود...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
دانش آموز
مربی اردو
پدر یک دانش آموز

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی مهدویت در لرستان
  • بهترین دوره آموزشی تعمیرات موبایل برای خانم‌ها 
  • کارگاه دوره‌ای سرمایه‌گذاری به سبک ساده با همکاری سازمان بورس کشور برگزار شد
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی مدیریت بحران ویژه مدیران سازمان منطقه آزاد قشم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • اردو‌های تابستانی دانش‌آموزان یمنی 
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • کارگاه آموزشی مهارت های زندگی با موضوع پیشگیری از اعتیاد برگزار شد