Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام و المسلمین دکتر ارزانی مخاطب اصلی مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را جوانان معرفی کرد و گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانند در تحقق این بیانیه نقش مهمی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام و المسلمین دکتر «حبیب رضا ارزانی» شب گذشته(۱۵ اسفند) در نشست تبیین نقش جوانان مساجد در گام دوم انقلاب ضمن ابراز رضایت از عملکرد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان اظهار کرد: کانون های مساجد این استان اهتمام جدی نسبت به رشته های سرود و تئاتر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یکی از راه های جذب نوجوانان به کانون های فرهنگی هنری مساجد، تشکیل گروه های سرود و تئاتر دانست و افزود: نوجوانان در قالب گروه های سرود، تعاون، هماهنگی، همکاری و کار جمعی را فرا می گیرند.

 

مشاور وزیر ارشاد و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد با اشاره به اجرای زیبای گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان، تاکید کرد: در ایام نوروز که هرمزگان از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و مهمانان زیادی را جذب می کند گروه های سرود کانون ها با اجرای آثار فاخر در نقاط مختلف خلیج فارس، هنر این منطقه را به نمایش بگذارند.

 

 

وی با بیان اینکه خودم در نوجوانی عضو گروه سرود بوده ام، تصریح کرد: امروز اجراهای فاخر و قشنگی را از گروه های سرود کانون های فرهنگی هنری مساجد در شهرستان های میناب و بندرعباس شاهد بودم که بیانگر ظرفیت های هنری استان است.

 

ارزانی در ادامه با اشاره به نقش کانون های فرهنگی هنری مساجد در تحقق مطالبات مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: از آن جایی که مخاطبان اصلی کانون های فرهنگی هنری مساجد نسل جوان هستند و مخاطب این بیانیه نیز جوانان می باشند پس نتیجه می گیریم که نقش کانون ها در عملیاتی کردن این بیانیه بسیار مهم و حساس است.

 

 

وی خطاب به جوانان عضو کانون های فرهنگی هنری مساجد، تاکید کرد: از فرصت گرانبهای عمرتان در راستای ارتقای بصیرت و نشر ارزش های دینی و اسلامی نهایت بهره را ببرید.

 

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور افزود: اعضای کانون های فرهنگی هنری در آستانه بیست و ششمین سالگرد تاسیس کانون ها باید عملکرد خود را بررسی و تجزیه و تحلیل کنند که تا کنون چقدر از مسیر تعیین شده در راستای اهداف انقلاب، نظام و اسلام ناب حرکت کرده ایم و ادامه راه را چگونه با اخلاق، عزت طلبی و سبک زندگی اسلامی طی کنیم.

 

 

نشست «تبیین نقش جوانان مساجد در گام دوم انقلاب» ویژه بچه های مسجدی شهرستان بندرعباس با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ساحل بندرعباس، پشت ساختمان قدیم استانداری برگزار و از ائمه جماعات، مدیران، اعضا و گروه های سرود برتر تجلیل به عمل آمد و پوستر فراخوان دومین جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های مساجد استان هرمزگان نیز رونمایی شد.

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان سفر رئیس جمهور به گیلان اصفهان 18 اسفند استان بوشهر بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۶۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود

به گزارش حوزه فرهنگ و هنر خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام رستمی، مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) طی سخنانی در دومین روز برپایی نمایشگاه دستاوردهای وقف با اشاره به موضوع جوانان و رسانه گفت: آستان امامزاده قاسم(ع) با توجه به انتسابی که به قاسم بن الحسن(ع) دارد، رویکرد خود را مبتنی بر نوجوانان و جوانان دارد.

وی با بیان اینکه روایات فراوان ما را به سوی توجه به نوجوانان و جوانان سوق داده است، اظهار کرد: آستان امامزاده قاسم(ع) در دربند پایگاه ویژه برای نوجوانان است و به واسطه حمایت سازمان اوقاف مجموعه امامزاده قاسم به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده است.

حجت الاسلام رستمی بیان کرد: در یکسال دو دوره اعتکاف دانش آموزی برگزار کرده ایم و ۶ هزار نفر متقاضی داشتیم. در دوره هایی که برگزار می کنیم، دانش آموز یک شب در امامزاده بیتوته می کند و برنامه فرهنگی برگزار می شود. در هر بیتوته بالغ بر ۱۵۰۰ نفر متقاضی داریم.

وی افزود: در برنامه روزه اولی ها، چند ده هزار نفر حضور داشتند. اینکه این مجموعه به عنوان مجموعه فعال حوزه نوجوان مطرح شده بخاطر فعالیت رسانه ای خوب است. وقتی رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلا ب به شکستن محاصره تبلیغاتی دشمن اشاره می کنند، راهکارش توجه به مقوله رسانه است
تاکنون چندین مستند ارائه کرده ایم برای هر کار پیوست رسانه ای در نظر می گیریم.
 
 مدیر اجرایی امامزاده قاسم(ع) گفت: ما به واسطه اقدامات رسانه ای ۵۰۰ درصد افزایش زائر داشته ایم و افزایش زائر یعنی افزایش خیر و رشد و بالندگی آستان، لذا عرصه رسانه به شدت اهمیت دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • اعزام ۳۰ هزار نفر از استان همدان به اردوی راهیان نور
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی