Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره ارشاد بندرماهشهر گفت: سی‌ و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان خوزستان برای نخستین بار و با حضور ۵ گروه و به مدت ۳ شب در تالار آوینی شهرستان بندرماهشهر برگزار می‌شود. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

سید احمد محفوطیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرماهشهر اظهار داشت: در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی بین شهروندان و به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی سی‌ وچهارمین جشنواره موسیقی فجر در رشته‌های سنتی، پاپ، فولکلور و کودک شهرستان‌های استان خوزستان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جشنواره در شهرهای اهواز، امیدیه و بندرماهشهر برگزار شده و برای اولین بار است که بندرماهشهر میزبان این جشنواره می‌شود؛ 4 گروه ماهشهری و یک گروه کودک از شهر امیدیه به مدت سه شب در تالار آوینی شهرستان بندرماهشهر قطعا‌های موسیقی خود را اجرا می‌کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرماهشهر بیان کرد: گروه پاپ آرش، گروه پاپ نمیرا، گروه محلی لوریان و گروه سنتی اهورا از بندرماهشهر و گروه موسیقی شهر امید کودک امیدیه در سه شب، پنج اجرا دارند و این جشنواره از 15 اسفند الی 17 اسفند در تالار آوینی برگزار می‌شود.

خوزستان| هفتمین سوگواره سراسری شعر پریسکه‌های فاطمی در بندرماهشهر برگزار می‌شودخوزستان| جشنواره بین‌المللی "مهرجان السلام" در بندرماهشهر برگزار شد+تصاویرخوزستان| آغاز به‌کار جشنواره تئاتر خوزستان در بندرماهشهر + تصاویر

وی گفت:  بندرماهشهر در نیمه دوم امسال شاهد برگزاری برنامه‌های متعدد و با کیفیتی همچون جشنواره بین‌المللی "مهرجان السلام"، سی‌امین جشنواره تئاتر، پنجمین سوگواره استانی عکس محرم، هفتمین سوگواره سراسری شعر پریسکه‌های فاطمی بوده که همه این برنامه‌ها در سطح استان خوزستان و یا در سطح ملی بود.

محفوظیان در پایان خاطرنشان کرد: تداوم چنین برنامه‌هایی در شهرستان هنر دوست بندرماهشهر به همت همه هنرمندان، مردم و مسئولین عزیز بوده است.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۷۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون هاکی، چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان کشورمان جهت آماده سازی حضور در رقابت های هاکی سالنی آسیا انتخابی جام جهانی به میزبانی همدان برگزار می گردد.

در این اردوی ۸ روزه که از ۹ لغایت ۱۶ اردیبهشت ماه خواهد بود ، ۱۸ بازیکن تمرینات خود را آغاز خواهند کرد که امیر میرزایی مدیر فنی ، امیر چهاردولی سرپرست ، رجب نورانی سرمربی ،مهدی ملک احمدی مربی ، احسان اسدی پزشک و محسن پاسبان بعنوان بدنساز کادر تیم ملی را تشکیل خواهند داد.

مسابقات هاکی سالنی آسیا در بخش مردان خرداد ماه امسال به میزبانی قزاقستان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6090613

دیگر خبرها

  • پوشش ۱۵۰ هزار شرکت‌کننده در چهارمین جشنواره امامت و مهدویت
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • فراخوان چهارمین گروه هنرمندان واجد شرایط مسکن هنرمندان ساکن استان تهران
  • فراخوان بیست و نهمین جشنواره تئاتر استان تهران منتشر شد
  • بیمه فعالان سرود پیگیری می‌شود/چند پیشنهاد به موسیقی فارس
  • دومین جشنواره غذاهای سنتی (آش نغوزه) در چناران برگزار می‌شود
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت
  • آغاز چهارمین رویداد «دختران حاج قاسم» قزوین
  • برگزاری محفل شعر ارادت رضوی در هویزه