Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساختمان جدید بیمارستان ۱۶۳ تخت‌خوابی مسلمین شیراز به بهره‌برداری رسید. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به نقل از روابط عمومی سپاه فجر استان فارس، با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساختمان جدید بیمارستان مسلمین شیراز به بهره‌برداری رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان 163 تخت خوابی در زمینی به مساحت 20 هزار مترمربع در مدت 7 سال و با 72 میلیارد تومان هزینه ساخته شده است. بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی مسلمین شامل بخش‌های جراحی، داخلی، زنان، اطفال، اتاق عمل، زایشگاه، آی سی یو، سی سی یو، ان آی سی یو، اطفال، اورژانس و سوختگی است و همه مراجعان نیازمند به درمان در زمینه‌های مختلف را پذیرش می‌کند.

این ساختمان در کنار ساختمان قدیمی بیمارستان مسلمین که سال 1310 ساخته شده بود بنا شده است.

تکمیل پروژه بیمارستان ولیعصر(عج)  اراک نیازمند 1400 میلیارد ریال اعتبار استمرکزی| 400 بیمارستان در کشور امکان جمع‌آوری خون بند ناف را دارندبیمارستان امام رضا (ع) تبریز 125 عمل پیوند عضو ‌انجام داد

سرلشگر محمدعلی جعفری در آئین افتتاح این بیمارستان اظهار داشت: در کنار دیگر وظایفی که بخش‌های مختلف سپاه انجام می‌دهند کسب رضایتمندی و ارائه خدمات به مردم به ویژه مناطق محروم از خواسته‌های ما است. 

وی با بیان اینکه سپاه همواره با مردم و همراه مردم است گفت: تلاش می‌کنیم که این فعالیت‌ها به نحو احسن انجام شود. 

سردار تنگسیری‌راد فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در این برنامه با اشاره به اینکه این بیمارستان تمامی امکانات تخصصی و فوق تخصصی را دارد افزود: این بستر برای مردم استان فارس و جنوب کشور فراهم شده است. 

وی گفت: سال گذشته 8 بار بیمارستان صحرایی در نقاط محروم و روستایی جنوب کشور برپا شده و تلاش می‌شود که با فراهم آوردن امکانات تخصصی خدمات بیشتری به مردم ارائه شود. 

انتهای پیام/ح

R41382/P/S6,61/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۷۱۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس

فرمانده سپاه سوادکوه گفت: از جمعیت ۷ هزار نفری کارگر سوادکوه در دوران دفاع مقدس ۳ هزار نفر به جبهه اعزام و هزار و پانصد نفر جانباز شدند و بیش از سی نفر به شهادت رسیدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سوادکوه، سرهنگ جواد پیوند فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه در مراسم یادواره شهدای کارگر استان مازندران با محوریت شهدای کارگر شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه شمالی، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا بویژه شهدای کارگری، گفت: شهرستان سوادکوه از دیرباز شهرستانی کارگری و معدنی بوده و شرکت‌های بزرگ زغال‌سنگ در آن فعالیت می‌کردند، از همین رو تعداد زیادی جمعیت قشر کارگری داشته است.

سرهنگ پیوند با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس جمعیت کارگری سوادکوه 7 هزار نفر بوده و جمعیت قابل توجهی از این تعداد در دفاع مقدس حضور یافته بودند، افزود: از این تعداد بیش از 3 هزار نفر برای دفاع مقدس اعزام شده بودند که هزار و 500 نفر از آنها جانباز شدند.

وی یادآور شد: از همین جمعیت ایثارگر کارگری بالغ بر 30 نفر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سوادکوه گفت: امروز میزبان یادواره شهدای کارگری استان مازندران با محوریت شهدای کارگری سوادکوه هستیم و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا وظیفه‌ای همگانی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت از رژیم کودک‌کش اسرائیل تبلور شیطنت آمریکا در منطقه است
  • دشمن دوباره خباثت کند، با اقدامی بزرگتر پاسخ داده می‌شود
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب
  • درخواست موشکی امام جمعه باشت از جانشین فرمانده سپاه پاسداران
  • جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران وارد شهرستان باشت شد
  • جانشین فرمانده‌کل‌سپاه پاسداران سخنران اجلاسیه شهدای شهرستان باشت
  • بهره‌برداری از بیمارستان ۴۲۱ تخت‌خوابی رشت از مطالبات نظام سلامت است
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس
  • فرمانده جدید سپاه دامغان معرفی شد
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات