Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام پهلوانی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد همواره در راستای عملیاتی کردن منویات مقام معظم رهبری(حفظه الله) پیشگام بوده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، حجت الاسلام «احمد پهلوانی» در نشست تبیین نقش جوانان مساجد در گام دوم انقلاب ضمن تبریک سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، اظهار کرد: برنامه ریزی و تلاش جهادگونه برای تحقق فرامین گهربار و راهگشای رهبر معظم انقلاب، دفاع از اصول و ارزش های انقلاب و نظام و اندیشه های والای امام راحل(ره) از مهمترین رسالت های کانون های مساجد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه با اشاره به وجود هزار و 50 کانون فرهنگی هنری مساجد در هرمزگان، افزود: بیش از 80 درصد از این کانون ها در مساجد روستاها تاسیس شده اند.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان با بیان اینکه هرمزگان استانی است که استعدادهای فراوان فرهنگی هنری را در خود جای داده است، خاطرنشان کرد: دکتر ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور به جهت شرکت در برنامه های کانون ها طی یک سال و چهار ماه اخیر، چهار سفر به این استان داشته اند که از این بابت از وی قدردانی می کنم.

 

وی اجرای برنامه های شهرستانی، استانی، ملی، منطقه ای و بین المللی با کمترین هزینه را از شاخصه های ممتاز کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان برشمرد و بیان کرد: میزبانی سه دوره جشنواره ملی سرود رضوی کانون های مساجد کشور، یک دوره جشنواره سراسری مدهامتان روستایی، هشت دوره کنگره بین المللی امام سجاد(ع) و یک دوره مرحله کشوری جشنواره مدهامتان موید این مطلب است.

 

پهلوانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: تا چندی پیش گروه سرود در بندرعباس وجود نداشت اما به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد امروز بیش از 130 گروه سرود فعال در این شهرستان ساماندهی شده اند.

 

وی اجرای سرود در روز 12 بهمن بر روی ناو لارک، گلزار شهدا، نوار ساحلی و شهرستان های مختلف استان هرمزگان را نماد همدلی، اتحاد و همکاری بین گروه های سرود کانون ها ذکر کرد و افزود: به منظور تقویت گروه های سرود، جشنواره های شهرستانی و استانی و همچنین برپایی کارگاه های آموزشی مداوم سرود در سال آینده در دستور کار قرار دارد.

 

نشست «تبیین نقش جوانان مساجد در گام دوم انقلاب» ویژه بچه های مسجدی شهرستان بندرعباس با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری در ساحل بندرعباس، پشت ساختمان قدیم استانداری برگزار و از ائمه جماعات، مدیران، اعضا و گروه های سرود برتر تجلیل به عمل آمد و پوستر فراخوان دومین جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های مساجد استان هرمزگان نیز رونمایی شد.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری شبستان کانون های فرهنگی هنری مساجد اصفهان کانون های مساجد 18 اسفند منویات رهبری کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۷۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان گفت: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با کنگره سه هزار شهید استان طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سردار منصور شوقانی امروز_ شنبه هشتم اردیبهشت_ در نشست شورای سیاست‌گذاری کنگره سه هزار شهید استان سمنان اظهار کرد: تمام محصولات فرهنگی مرتبط با این کنگره طی برگزاری یک نمایشگاه در محضر مقام معظم رهبری به نمایش در می‌آید.

وی افزود: پیشنهاد ما در بحث زمان برگزاری کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید استان سمنان، دهه اول اردیبهشت سال ۱۴۰۴ است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: تهیه و تولید فیلم سینمایی ویژه زندگی شهید محمود اخلاقی با ویژگی توجه به ظرفیت بالای شهدای والامقام سطح استان سمنان مدنظر است.

شوقانی تصریح کرد: توجه ویژه به عملیات مرصاد، از دیگر موارد و مباحثی است که در قالب برگزاری کنگره ۳ هزار شهید استان باید در دستور کار باشد.

کد خبر 748454

دیگر خبرها

  • بانوان هنرمند انقلاب اسلامی به منویات اخیر رهبر انقلاب پاسخ دادند
  • دو انتصاب جدید در جشنواره اتقان
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • نمایش محصولات فرهنگی کنگره ۳ هزار شهید سمنان در حضور رهبر انقلاب
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • مشکلات موسیقی استان‌های فارس و بوشهر بررسی می‌شود
  • تمدن نوین اسلامی با وحدت محقق می‌شود/ عینت‌بخشی به وحدت اسلامی در دستور کارم بود
  • نخستین جشنواره فیلم دینی رضوان برگزار می‌شود 
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی