Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: شهردار کرمان از راه‌اندازی اتوبوس دو طبقه گردشگری رو باز در ایام عید نوروز جهت سرویس‌دهی به مردم و گردشگران در کرمان خبر داد.

به گزارش رکنا، سید مهران عالم‌زاده با اشاره به اینکه شهرداری کرمان در استقبال از سال جدید برنامه‌های فرهنگی و هنری و افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی شهر کرمان را در برنامه دارد اظهار داشت: در بخش استقبال از میهمانان نورزی در ورودی‌های شهر کرمان به چهار زبان به میهمان خوش‌آمدگویی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از راه‌اندازی 12 ایستگاه «از من بپرس» جهت اطلاعات گردشگری و شهر به مسافران خبر داد و افزود: وجود راهنمایانی با دوچرخه، موتورسیکلت و حتی تاکسی‌هایی ویژه این امر در سطح شهر حضور دارند و پارک‌بانانی با لباس مخصوص جهت در شب رانندگان تاکسی ویژه شهردار کرمان با اشاره به اینکه افتتاح تعدادی از پروژه‌های عمرانی تا پایان سال در شهر کرمان انجام می‌شود گفت: بهره‌برداری بیش از 10 بوستان محلی، 10 المان و مجسمه و 10 سفره هفت‌سین را در نقاط مختلف شهر کرمان از دیگر برنامه‌های شهرداری کرمان برای استقبال از سال جدید است.

وی به برگزاری جشنواره فرهنگ هنری و برگزاری کنسرت‌های موسیقی در پارک مادر، بوستان قائم و فرهنگسراهای مختلف اشاره کرد و افزود: اکران فیلم‌های مستند در پارک‌های کرمان و برگزاری جشنواره تخم‌مرغ‌های رنگی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام است.

عالم‌زاده با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل، 12 اتوبوس تا پایان سال و در مجموع 23 اتوبوس تا پایان فروردین به ناوگان حمل و نقل عمومی کرمان اضافه می‌شود گفت: اتوبوس دو طبقه رو باز ویژه گردشگری در ایام عید نوروز جهت سرویس‌دهی به مردم و گردشگران راه‌اندازی می‌شود.

منبع: رکنا

کلیدواژه: جشنواره مستند جشنواره مستند ایام عید نوروز گردشگری گردشگران کرمان اتوبوس دو طبقه فیلم عکس زن دختر فضای مجازی مرد قتل کشت ماه بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۷۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب

 به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در تشریح تمهیدات این شرکت برای خدمات رسانی در سی وپنجمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب پیش بینی شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران؛ مهدی علیزاده گفت: حسب دستور ویژه شهردار محترم تهران ناوگان ویژه‌ای برای مردم عزیزمان که از سراسر کشور و بخصوص تهران در نمایشگاه شرکت می‌کنند اختصاص یافته و در تمام ساعات برگزاری نمایشگاه تا روز آخر در خدمت مردم خواهیم بود.

علیزاده ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته امسال، ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابجایی شهروندان در نظر گرفته شده که از ساعت ۹ صبح الی ۲۱، از مبادی: میدان صنعت، فلکه سوم تهرانپارس و پایانه آزادی، در خدمت شهروندان خواهد بود.

وی افزود: علاوه بر این ۳ خط، برای رفاه حال بازدید کنندگان گرامی، نسبت به تقویت خطوط عبوری و منتهی به محل نمایشگاه نیز تدابیر لازم اندیشیده شده است و طبق برنامه ریزی انجام شده با کاهش سر فاصله حرکت اتوبوس‌های خط ۵ تندرو، از مبدا پایانه علم و صنعت به پایانه بیهقی، نسبت به ارائه خدمات بهینه حمل و نقلی به بازدید کنندگان گرامی اقدام کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در پایان خاطر نشان کرد: خدمات رسانی ناوگان اتوبوسرانی تهران در ایام برگزاری نمایشگاه همه روزه از یک ساعت قبل از آغاز به کار و یک ساعت پس از پایان فعالیت نمایشگاه کتاب، ادامه دارد و بدین منظور از شهروندان گرامی تقاضا داریم، برای بهبود کیفیت خدمات و رفع نواقص، با ارائه پیشنهادات و انتقادات خود از طریق سامانه ۱۳۷، اتوبوسرانی تهران را یاری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی ویژه‌ برنامه‌های «در مسیر بهشت» هم‌زمان با میلاد امام‌رضا(ع)
  • پیش‌بینی ۳ خط ویژه اتوبوس برای جابه‌جایی بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • مجتمع‌های گردشگری در شهرهای شهرستان شهرکرد راه‌اندازی شود
  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • مجوز راه‌اندازی پارک آبی در ابهر دریافت شد
  • فروشگاه مجازی صنایع دستی و سوغات محلی در طبس راه اندازی شد
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان تا یک ماه آینده