Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا ، مجید الهی راد در آیین برگزاری جشن نیکوکاری بابیان اینکه ۱۴ اسفندماه سالروز تأسیس کمیته امداد در سال ۵۷ به دستور امام (ره) در تقویم به نام روز احسان و نیکوکاری نام‌گذاری شده است، گفت: امسال به‌منظور مشارکت بیشتر هموطنان در این کار خیر، جشن نیکوکاری طی سه روز ۱۵،۱۶،۱۷ اسفندماه با شعار عیدی برای همه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ۸۱۱ پایگاه در مدارس، مساجد، مصلاها و مراکز نیکوکاری سراسر استان برای دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار مستقرشده است. البته توصیه می‌شود هم‌وطنان برای پرداخت کمک‌های نقدی از روش‌های الکترونیکی استفاده کنند.

مدیرکل کمیته خراسان شمالی بیان کرد: همچنین ۱۳۰ هزار پاکت جشن نیکوکاری برای جمع‌آوری کمک‌های دانش آموزان در مدارس استان خراسان شمالی توزیع‌شده است.

الهی راد روز احسان و نیکوکاری را اعلام فرهنگ نوعدوستی وترویج این فرهنگ در بین تمامی جامعه برشمرد و اضافه کرد: جشن نیکوکاری یکی از برکات تاسیس کمیته امداد به دستان با برکت رهبری کبیر انقلاب اسلامی بوده است.

وی همچنین به استقبال مردم نیکوکار استان از طرح های مشارکتی کمیته امداد اشاره و خاطر نشان کرد: امسال شاهد رشد کمک های مردمی در طرح های مختلف این نهاد بودیم به طوری که در حوزه اکرام کمک ها بیش از ۳۰ درصد افزایش داشته است.

شایسته ذکر است: هم‌اکنون امکان پرداخت کمک‌های نقدی از طریق شماره‌گیری #۱*۸۸۷۷* و یا مراجعه به سایت کمیته امداد به نشانی www.emdad.ir به‌صورت غیرحضوری فراهم‌شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: احسان و نیکوکاری جامعه خراسان شمالی درآمد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۷۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد

به گزارش خبرگزاری مهر، حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد از افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: طی ۱۲ ماه سال ۱۴۰۲ در مجموع ۲۰ هزار و ۹۲۵ میلیارد تومان در حوزه مشارکت‌های مردمی جذب شد که از این میزان، ۲۶۹۹ میلیارد تومان آن مربوط به زکوات، ۴۵۷۲ میلیارد آن مربوط به اکرام و ایتام و ۹۳۱ میلیارد تومان آن مربوط به صدقات است.

وی افزود: حدود ۱۲۰ درصد برنامه عملیاتی طی سال گذشته در معاونت توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد محقق شده است.

به گفته آسوده، میزان مشارکت‌های مردمی در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: صدقات جمع‌آوری شده در کمیته امداد در امور معیشتی، تامین جهیزیه و لوازم ضروری زندگی، امور تحصیلی و درمان خانواده‌های تحت حمایت هزینه می‌شود.

کد خبر 6093169

دیگر خبرها

  • اجرای گام سوم طرح یاس (یاران آسیب ستیز) در اردبیل
  • افزایش ۲۶ درصدی کمک‌های مردمی به کمیته امداد
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • زنگ سپاس معلم در خراسان شمالی به صدا درآمد
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • گام سوم طرح یاس در اردبیل اجرا می‌شود
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی