Web Analytics Made Easy - Statcounter

غلامحسین اسدی، شهردار ایذه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: مراسم روز درخت کاری با حضور جمع کثیری از نونهالان و نوجوانان و سایر اقشار برگزار گردید تعداد زیادی نهال از انواع گونه‌های مختلف کاشته شد.

وی افزود: در این مراسم کورش مرادی نائب رئیس محترم شورای اسلامی شهر،اکبری مسئول امور فرهنگی جهاد کشاورزی و مقصودی معاون فرماندار هر کدام با تبریک و گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درخت کاری به اهمیت درخت و کاشت نهال و نقش آن در جامعه اشاره کرده و از حضور مردم و کارکنان ادارات در برنامه تشکر نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسدی بیان داشت: درخت‌ها به عنوان بزرگترین گونه‌ی گیاهان روی زمین بسیار حیاتی هستند، آن‌ها درست عکس تنفس ما عمل می‌کنند، دی اکسید کربن و گاز‌های مضر دیگر مانند دی اکسید گوگرد و مونوکسید کربن را جذب می‌کنند و اکسیژن پس میدهند تا بدین طریق اکسیژن خالص برای نفس کشیدن در اختیار ما قرار دهند چرا که بدون آن زنده نخواهیم بود.

شهردار ایذه عنوان کرد: در مورد اهمیت درختان باید گفت که اثر گاز‌های گلخانه‌ای را کاهش می‌دهند، خاک را تثبیت می‌کنند، و در نتیجه از فرسایش خاک و همچنین آلودگی آب جلوگیری می‌کنند، برای پرندگان و سایر حیوانات زیستگاه فراهم می‌کنند و غذای مورد نیاز درصد بالایی از آن‌ها را تولید می‌کنند. ماده اولیه برای ابزار و پناهگاه ما را فراهم می‌کنند، در شهر‌ها دمای هوا را پایین می‌آورند و خنک می‌کنند، پرندگان را به شهر باز می‌گردانند و میزان قابل توجهی سایه ایجاد می‌کنند.

وی ادامه داد: آلودگی صوتی را کاهش میدهند، به زیبا سازی شهر کمک بسزایی می‌کنند و موجب کاهش هزینه‌های انرژی مورد نیاز خانه‌ها می‌شوند.

این مقام مسئول در پایان از ادارات نهاد‌ها و سازمان‌ها منجمله فرمانداری، منابع طبیعی و آبخیزداری، آبفای شهری، هلال احمر، نهاد کتابخانه‌های عمومی، محیط زیست، آتش نشانی شهرداری، نیروی انتظامی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، مهدکودک ها، صدا و سیمای مرکز خوزستان، خبرنگاران و خبرگزاری‌های محلی و استانی که در اجرای برنامه روز درخت کاری با ما همکاری نمودند صمیمانه قدردانی و تشکر کرد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم به قید قرعه به تعدادی از شرکت کنندگان در برنامه جوایزی اهدا گردید.

انتهای پیام/م

کاشت درخت در ایذه با حضور مردم 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جهاد کشاورزی محصولات کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۷۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، آقای رئیسی که به دعوت رسمی همتای سریلانکایی خود به این کشور سفر کرده است، پس از حضور در آیین افتتاح ابرطرح برق‌آبی «اومااویا» در استان بادوله، به‌ عنوان یکی از بزرگترین طرح‌های صدور خدمات فنی ـ مهندسی جمهوری اسلامی ایران، به‌طور رسمی، مورد استقبال «رانیل ویکرمسینگه» رئیس جمهور سریلانکا قرار گرفت.

رؤسای جمهور در مراسم استقبال رسمی، پس از نواخته شدن سرود ملی دو کشور و خوش‌آمدگویی فرمانده یگان تشریفات،  اعضای هیئت‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

همچنین در این مراسم، به احترام هیئت ایرانی، ۲۱ گلوله توپ شلیک شد.

رؤسای جمهور، پس از مراسم استقبال، دیدار دو جانبه دارند و پس از آن، نشست مشترک هیئت‌های عالی‌رتبه را برگزار می‌کنند.

دیگر خبرها

  • استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • مراسم استقبال از ملی‌پوشان تیراندازی استان تهران برگزار شد
  • فیلم| شلیک توپخانه ارتش سریلانکا در مراسم استقبال از رئیسی
  • فیلم| مراسم استقبال رسمی از رئیس جمهور در سریلانکا
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی در رایزنی فرهنگی کشورمان
  • لحظه استقبال نخست وزیر سریلانکا از رئیسی + فیلم
  • مراسم استقبال از پرچم آستان قدس رضوی با حضور ایرانیان مقیم مالزی
  • رئیسی با استقبال نخست وزیر سریلانکا وارد این کشور شد
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری روی میز شورای شهر تهران