Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، سردار عبدالله عراقی در مراسم یادبود سردار شهید جواد دل‌آذر و آئین رونمایی از کتاب «شیر دارخوین» که در تالار مرکزی شهر برگزار شد، ضمن تقدیر از برگزارکنندگان مراسم اظهار داشت: یکی از بزرگ‌ترین افتخارات بنده این است که از عملیات رمضان تا بدر با شهید دل‌آذر هم‌سنگر بودم و از بودن در کنار این انسان وارسته و با تقوا به رشد اخلاقی مناسبی رسیدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران افزود: شهید جواد دل آذر یکی از فرماندهان خوش‌فکر، شجاع، مبتکر و طراح و اسوه استقامت و بردباری بود، به‌طوری‌که با دیدن منطقه عملیاتی به‌راحتی نقشه عملیات را در ذهن خود مجسم و برای هم‌سنگران بازگو می‌کرد.

وی ابراز کرد: یکی از بارزترین خصوصیات اخلاقی این شهید بزرگوار، خوش‌اخلاقی بود که میان تمام هم‌سنگرها زبانزد بود و همین امر در شب‌های عملیات، سبب پیروزی سپاه حق علیه باطل بود.

سردار عراقی با تأکید بر شجاعت و لیاقت شهید دل آذر افزود: این شهید با تقوا در تمامی عملیات‌ها با شادابی و خوش‌رویی به تقویت روحیه نیروها کمک می‌کرد.

وی عنوان کرد: کسانی که شهید دل آذر را مانند من می‌شناسند به‌خوبی می‌دانند که وجود افراد خوش‌ذوق و با ایمان مانند ایشان در هر جامعه‌ای برای افراد جامعه نیاز است.

جانشین سابق فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با اشاره به حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص) درباره شکرگزاری و قدردانی از سلامتی در پیشگاه خداوند تصریح کرد: یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌ها پس از سلامتی، برخورداری از آرامش و امنیت در یک جامعه است.

وی خاطرنشان کرد: امروز ما امنیت موجود در جامعه را مدیون خون شهدایی مانند شهید دل آذر و شهید زین‌الدین هستیم که با نثار خون خود از جان، مال و ناموس این مملکت محافظت کردند.

عراقی با تأکید بر اینکه لازم است جوانان در راستای رشد و بالندگی این سرزمین شهیدپرور از رفتار و خلق‌وخوی شهدا الگو بردارند، عنوان کرد: شهدا با خون خود دین بزرگی را بر دوش ما گذاشتند و ما باید با پیروی از راه آنان این دین را به بهترین شکل ادا کنیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه دین رشد سپاه پاسداران قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۸۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند

فرماندار سنندج گفت: معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی فرمانداری سنندج، حسن عسکری امروز _سه‌شنبه هجدهم اردیبهشت_ در آئین نمادین بزرگداشت مقام معلم و استاد شهید مطهری در شهر سنندج اظهار کرد: شهید مطهری یک معلم مخاطب‌شناس به تمام معنا بود و آثار این شهید فرزانه پس از سه دهه برای مخاطبان کاربردی است.

وی آموزش و پرورش را مهم‌ترین رکن جامعه با رسالت تربیت انسان‌ها دانست و افزود: فرهنگ در هر جامعه‌ای زیربنای رشد و توسعه پایدار است و خط مشی پیشرفت را مشخص خواهد کرد.

فرماندار سنندج با اشاره به اینکه معلم با تعلیم و نشر علم، انسان‌ها را به سوی کمال سوق می‌دهد، خاطرنشان کرد: معلم، نقش راهبری و تربیت نسلی را برعهده دارد که در آینده‌ای نه‌چندان دور عهده‌دار مسئولیت‌های مهم آن جامعه می‌شوند.

عسکری گفت: معلمان معمار اصلی شخصیت افراد جامعه بوده و نسل آینده کشور مدیون تلاش، کوشش و فداکاری آن‌ها است.

کد خبر 751378

دیگر خبرها

  • معلمان معمار ساختار فرهنگی جامعه هستند
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • آغاز عملیات احداث پل دوربرگردان شمال به شمال بزرگراه شهید چمران
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • معلم، اسوه فرهنگی جامعه است
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • برپایی یادواره شهید شاخص شهرستان کوار
  • معلم «انسان ســـاز» است/ ترسیم مثلث «عشق، ایمان و اراده»
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر