Web Analytics Made Easy - Statcounter

جوادث رکنا: مادر و دو فرزندش از حادثه واژگونی خودروی سواری درجاده خاوران جان سالم بدر برده و آسیبی ندیدند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، وقوع این حادثه توسط شاهدان ساعت ۱۳:۰۸ ظهر دیروز به سامانه 125 اطلاع داده و درخواست کمک فوری شد که با هماهنگی ستادفرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه 121 و گروه امداد و نجات 15 این سازمان به محل حادثه واقع در جاده ی خاوران، بعد از عباس آباد علاقمند رهسپار شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید شاهمرادی فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد چگونگی بروز این حادثه رانندگی گفت: یک دستگاه خودرو سواری با سه سرنشین در مسیر غرب به شرق جاده خاوران درحال حرکت بود که ناگهان یک دستگاه کامیون کمپرسی شن کش به شدت با قسمت عقب این خودرو سواری تصادف کرد.

وی اضافه کرد: این برخورد باعث شد خودرو سواری پرشیا به رانندگی زنی 35 ساله از مسیر اصلی منحرف و پس از برخورد با بلوک های سیمانی(نیوجرسی) وسط جاده بر روی سقف واژگون شود.

سعید شاهمرادی در ادامه ابراز داشت: به دنبال این حادثه، راننده سواری و دو فرزندش شامل پسر 12 ساله و دختر 8 ساله در داخل اتاقک این وسیله نقلیه محبوس شدند که هر سه نفر قبل از رسیدن نیروهای امدادی، با کمک رهگذران در همان لحظات اولیه از داخل خودرو خارج شده بودند.

این فرمانده آتش نشانی تصریح کرد: آتش نشانان با توجه به ترافیک شدید در جاده، برای جلوگیری از تصادفات احتمالی بلافاصله علائم هشدار دهنده ی ترافیکی در اطراف صحنه تصادف قرار دادند و همزمان نیز با قطع برق و انسداد مسیر نشت بنزین خودرو به ایمن کردن محل حادثه مشغول شدند.

وی با اشاره به این که پلیس راهور علت بروز این حادثه رانندگی را در دست بررسی قرار داده است، خاطرنشان کرد: به رغم شدت حادثه، خوشبختانه مادر و دو فرزندش از سرنشینان خودرو پرشیا آسیبی ندیدند ولی هر سه نفر برای معاینه ی اولیه تحویل تیم پزشکی اورژانس حاضر در محل شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: حوادث حادثه تصادف پلیس پزشکی حوادث حادثه تصادف پلیس پزشکی اخبار حوادث مادر حادثه گذشت صحنه واژگونی خودروی سواری فیلم عکس زن فضای مجازی مرد دختر قتل کشت ماه بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!

ادموند بارسقیان یوتیوبر ایرانی ساکن کالیفرنیا که پست‌هایش مربوط به خودرو است، صبح امروز دوشنبه به وقت محلی در حال شوآف رانندگی با مک لارن سنا ۱.۵ میلیون دلاری بود که کنترل خودرو را از دست داد و ماشین گرانقیمت را به آهن پاره تبدیل کرد.

به گزارش خبرآنلاین، ماشین به دیوار نمایشگاه اتومبیل لکسوس برخورد کرد و متوقف شد.

ادموند موندی که خود را یک کارآفرین معرفی کرده، در پستهایش سوار بر خودرو‌های گرانقیمت شده و با آنها ویراژ می‌دهد.

به گفته کارشناسان نوع برخورد طوری است که شرکت بیمه خسارت را پرداخت نخواهد کرد و هزینه تعویض و تعمیر نیز سرسام آور خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # خودرو ، تصادفات رانندگی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • مهار حریق خودرو در بلوار یاسر شهرکرد
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • ساواک چطور «شیخ احمد کافی» را حذف کرد؟
  • از رایگان‌سواری چه می‌دانید؟ | با هیچهایک رایگان سفر کنید!
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • (ویدئو) یک ایرانی این خودروری یک و نیم میلیون دلاری را نابود کرد!
  • ۴ کشته و یک مصدوم در سانحه رانندگی پارس آباد