Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-04@17:59:02 GMT

گام‌های رسیدن به موفقیت

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۱۸۵۰۷

اعتماد به نفس در زندگی هر یک از ما نقشی ضروری دارد و بدون آن نمی‌توانیم حتی نخستین گام را برای تلاش در جهت دستیابی به اهدافمان برداریم. اگر خودمان را باور داشته باشیم، به رغم عوامل دلسرد کننده و موانع موقتی که با آنها مواجه می‌شویم، همواره با انرژی به پیش می‌رویم.

 فراگیری مهارت‌های جدید در زمینه‌های کاری و شخصی، اولین گام برای رسیدن به اعتماد نفس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمینه‌های مهمی را که برای موفقیت در آنها به اعتماد به نفس بیشتری نیاز دارید، بشناسید؛ سپس در این حوزه‌ها با گذراندن دوره‌های آموزشی گوناگون، مطالعه کتاب‌ها و حضور در فضاهای آموزشی دانش خود را افزایش دهید. شرکت در کلاس‌های آموزشی و تبادل اطلاعات با گروه‌های همسن و سالتان می‌تواند برایتان مفید باشند.

علاوه بر آنچه گفته شد، اعتماد به نفس ما از موفقیت‌های کوچکی سرچشمه می‌گیرد که روزانه به دست می‌آوریم و پلی می‌شود برای اینکه دانش ما را به مرحله عمل برساند. شاید آنها هدف نهایی ما نباشند؛ اما هر یک در جای خود بسیار مهم اند. حتی یک دلگرمی ساده از طرف همکارتان یا تعریف و تشکر از شما به خاطر کار مثبتی که انجام داده اید، می‌تواند اعتماد به نفس تان را بسیار افزایش دهد.

از خودتان سوال کنید: بدترین نتیجه چیست؟ بیش از اندازه مسائل را در ذهن خود پر اهمیت جلوه ندهید، پیش از اینکه اتفاقی بیفتد، نگران خوب یا بد شدن آن نباشید. میزان انرژی انسان‌ها نامحدود است، بنابراین سعی کنید از آن در جهت بنا کردن روابط موفق، ارتقای شغلی، و رسیدن به اهدف تان کمک بگیرید نه در راه تلف کردن این انرژی آن هم برای نگرانی حول محور اتفاق‌هایی که هنوز به وقوع نپیوسته اند. زمانی دست به عمل بزنید که قدرت کنترل روی مسائل را داشته باشید. تا جایی که می‌توانید از انرژی خود در راه صحیح استفاده کنید.

خودتان را از شر نق زدن و صداهای منفی درونی خلاص کنید.. اگر دائما صداهایی که در سرتان وجود دارد در حال انتقاد کردن باشند، فلج می‌شوید و هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید.

زمانیکه قرار است کاری را برای اولین بار انجام دهید، از همین حالا در ذهن خود مجسم کنید که آن کار را با موفقیت به پایان رسانده اید. چشم‌هایتان را روی هم بگذارید و در ذهن خود به وضوح تجسم کنید که در کلیه برنامه ریزی‌ها موفق بوده اید و نتیجه کار چیزی جز موفقیت نبوده است.

اقتصادآنلاین

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000CwK برچسب ها: موفقیت ، تلاش ، بازارنیوز

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: موفقیت تلاش بازارنیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۱۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: رهبر انقلاب: باید فشار به رژیم صهیونیستی روزبه‌روز افزایش پیدا کند (فیلم) آیا در دانشگاه‌های آمریکا شعارهای یهودی ستیزی داده می‌شود؛ دانشجوی یهودی دانشگاه تگزاس به آن پاسخ می‌دهد (فیلم) تشکیل زنجیره انسانی دانشجویان دانشگاه تورنتو و کانادا برای محافظت از چادر‌های همبستگی مقابل پلیس (فیلم)

دیگر خبرها

  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • صهیونیست ها این گونه مانع رسیدن آرد به مردم غزه می شوند (فیلم)
  • یک کارشناس انرژی : موفقیت دولت در تقویت شبکه فروش نفت کشور در شرایط تحریم
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • حج، سفری برای پاک شدن و رسیدن به اخلاص است
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • کاوشگر سمت دور ماه به قمر می‌رود
  • گرام سونس: فکر می‌کردم لیورپول قهرمان لیگ می‌شود اما پایان ناامید‌کننده‌ای رقم خورد
  • ژوزه مورایس نشست خبری را ترک کرد