Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - نشست خبري رئيس جمهوري با اصحاب رسانه استان گيلان در رشت، حاشيه هايي داشت که مهمترين آنها بازار داغ عکس يادگاري و سلفي خبرنگاران با حجت الاسلام روحاني بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا حجت الاسلام حسن روحاني رئيس جمهوري ظهر پنجشنبه در دومين روز حضورش در گيلان، پس از سخنراني در جلسه شوراي اداري، با همراهي آيت الله فلاحتي نماينده ولي فقيه و مصطفي سالاري استاندار گيلان در نشست خبري با اصحاب رسانه حضور يافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برخلاف روز اول سفر، همراه داشتن لپ تاپ و گوشي تلفن همراه از سوي خبرنگاران ممنوع اعلام شده بود که با هماهنگي هاي انجام شده توسط استانداري گيلان، در نهايت خبرنگاران مجاز شدند فقط گوشي هاي همراهشان را به نشست خبري ببرند.
اعلام شد که به دليل کمبود وقت؛ پنج سوال توسط پنج خبرنگار پرسيده شود و اصحاب رسانه نيز موضوعات و مسائل کلان استان را با رئيس جمهوري در ميان گذاشتند؛ موضوع انتقال آب درياي خزر ، روند حمايت دولت از تالاب انزلي، مديريت پسماندهاي استان، حمايت از کشاورزان و چايکاران گيلان و در خاتمه حضور بانوان در سطوح مديريتي، سوالاتي بود که از حجت الاسلام روحاني پرسيده شد.
در پايان نشست خبري خواسته شد که خبرنگاران عکسي به يادگار با رئيس جمهوري داشته باشند که در اين ميان يکي از خبرنگاران عکس سلفي با دکتر روحاني گرفت و در صفحه شخصي اش در يکي از شبکه هاي اجتماعي به اشتراک گذاشت.
رئيس جمهوري و شماري از اعضاي هيأت دولت از روز گذشته (چهارشنبه) به گيلان آمده اند. راه آهن قزوين - رشت عصر ديروز با حضور حجت الاسلام روحاني افتتاح شد. همچنين شامگاه چهارشنبه با دستور رئيس جمهوري و به صورت ويدئو کنفرانس، 61 طرح و پروژه زيربنايي و اقتصادي در استان افتتاح و يا عمليات اجرايي آنها آغاز شد.
7471 / 2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج

نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی، سیاسی و مقام معلم در بسیج امروز، پنجم اردیبهشت‌ماه با حضور سردار حسین معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج در محل سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3074438 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • ضرب‌الاجل مجلس برای دولت/منتظر مدیریت بازار ارز هستیم
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله احتمالی به رفح
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • رئیس‌جمهور مصر به ترکیه سفر می‌کند
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • استقبال رسمی رئیس جمهور سریلانکا از حجت الاسلام رئیسی
  • نشست خبری اتاق بازرگانی اصفهان
  • نشست خبری ستاد گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و مقام معلم در بسیج
  • گزارش تصویری | نشست خبری بیست ویکمین جشنواره بین المللی فرهنگی هنری امام رضا (ع)
  • بخش زنده| نشست خبری علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت