Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار مرکزی ضمن تأکید بر اینکه اگر مشورت پذیر نباشیم ضعف‌ها بیشتر می‌شود، تشریح کرد:قطعاً در دولت سوء مدیریت‌ها و سوء تدبیری‌هایی وجود دارد ولی شکاف بین مردم و مسئولین را این مجمع می‌تواند از بین ببرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از دیار آفتاب؛ سید علی آقازاده استاندار مرکزی  روز پنج‌شنبه در دومین دوره مجمع مشورتی توسعه استان گفت: مجمع مشورتی استان یک مجمع تشریفاتی و فرمایشی نیست و همین شرکت استاندار، معاونین و مدیران در این مجمع نشان از عملیاتی بودن آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقازاده تصریح کرد: ترکیب مجمع متشکل از نخبگان کل شهرستان‌ها است و یک جمع جامع برای کمک به دولت و مشورت دهی به دولت تشکیل‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه در این مجمع بیش از ۲۰ استان حضور دارند و این‌یک فرصت مغتنم برای نتیجه گرفتن مناسب و مطلوب است عنوان کرد: ما مسئولین همیشه باید مشورت را به‌عنوان یک اصل مهم در دستور کار خودمان بگذاریم،مشورت باید سرلوحه کارهای مدیران استان باشد.

استاندار مرکزی ضمن تأکید بر اینکه مجمع استان یک منبع بسیار خوب برای تصمیم سازی های استان است اظهار کرد: ضعف در همه دولت‌ها وجود داشته است و بیشتر این ضعف مربوط به بخش اجرائی و تصمیم‌گیری است.

وی بیان کرد: مجمع حلقه مفقودی و جریانی است که می‌تواند کمک‌های زیادی به دولت انجام دهد و جای خالی خود را در دولت پر کند.

آقازاده ضمن تأکید بر اینکه  اگر مشورت پذیر نباشیم ضعف‌ها بیشتر می‌شود، تشریح کرد:قطعاً در دولت سوء مدیریت‌ها و سوء تدبیری‌هایی وجود دارد ولی شکاف بین مردم و مسئولین را این مجمع می‌تواند از بین ببرد.

وی  عنوان کرد: این مجمع مشورتی بدون هیچ توقع و انتظاری می‌خواهد به مدیران مشاوره دهد و البته در زمان خود فعالیت سیاسی خود را انجام خواهد داد ولی صرفاً تنها سیاسی نیست.

استاندار مرکزی ضمن بیان اینکه  هر جامعه‌ای که توسعه اقتصادی داشته باشد حتماً از توسعه‌های فرهنگی و سیاسی هم برخوردار است گفت: همه باید تلاش کنیم که روند معیشت مردم به یک‌روند مناسب برگردد.

وی خاطرنشان کرد: اگر توسعه‌های اقتصادی در کشورها و دولت‌ها نباشد حتماً نمی‌توانیم جریان مطلوب سیاسی و فرهنگی شکل دهیم. و  باید مشورت‌هایی در جهت پیشبرد توسعه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی در این مجمع شکل گیرد.

استاندار اسبق استان مرکزی:

در جنگ اقتصادی خودمان به دشمن کمک نکنیم

دانش منفرد آشتیانی استاندار اسبق استان مرکزی در بخشی از این جلسه ضمن بیان اینکه مجمع مشورتی استان از بزرگ‌ترین مجمع‌های استان‌های کشور است عنوان کرد: جمع‌کردن افراد و مجموعه‌ها در ابتدای کار راحت است ولی ادامه آن سخت است که امروز دشوارترین کار امید به مردم و ایجاد وحدت در بین مردم است.

دانش منفرد ضمن بیان اینکه انتقادات به دولت را باید به ریاست استان بدهیم و استاندار هم به مجمع استانداران کشور برسانند تصریح کرد: به‌عنوان کسی که ۶۰ سال کار سیاسی کرده‌ام هشدار می‌دهم که دولت درخطر است و اکنون ضدانقلاب و انقلاب از دولت ناراحت هستند.

وی اظهار کرد: در شرایط جنگ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی که در رأس آن‌ها آمریکا است، نباید خودمان هم کمک دشمنان کنیم. و باید دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب برای مردم تبیین شود.

استاندار اسبق استان مرکزی با اشاره به فعالیت‌های بزرگی که دراستان انجام‌شده است تصریح کرد: نظر کارشناسی و انتقاد کردن شرایط خاصی را دارد و این‌ها باید در درون خانواده مطرح شود و باعث سوءاستفاده دشمنان نشود. از بدی‌های فضای مجازی این است که هرکسی نظرات کارشناسی می‌دهد درحالی‌که اصلاً کارشناس نیست.

وی یادآور شد: تحریم‌ها در ایجاد مشکلات تأثیرگذار بوده‌اند و  همچنین در شرایط کنونی نباید تحریکات ضدانقلاب را دست‌کم بگیریم.

دانش منفرد خاطرنشان کرد: باید سازوکار مناسبی برای مجمع مشورتی توسعه استان‌ها در نظر گرفته شود و متفکرین جای واقعی خود را در آن پیدا کنند.

انتهای پیام/

     

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان

علی محمد زنگانه در این نشست، تسریع در فرآیند‌های عملیاتی طرح پتروشیمی گلستان، اتمام عملیات ساخت سد نرماب، تسریع در تکمیل طرح سیکل ترکیبی نیروگاه برق گلستان و رفع موانع تخصیص ارز و گشایش LC، تقاضای تصویب تردد مسافری از مرز اینجه‌برون به جمهوری ترکمنستان و تسریع در ساخت و تکمیل طرح‌های بهداشتی و درمانی استان را خواستار شد.

زنگانه همچنین در این جلسه، گزارشی از دستاورد‌های دولت سیزدهم در استان را ارائه کرد.

وی گفت: گلستان در تحقق مصوبات سفر رئیس جمهور، رتبه دوم کشوری کسب کرده است. قدرمطلق رشد اقتصادی استان از منفی ۵ در انتهای دولت قبل به مثبت ۳ در دولت سیزدهم رسیده است. از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون صنعت گلستان نزدیک ۸ درصد رشد داشته است.

 در مدت فعالیت دولت سیزدهم در گلستان صادرات استان رشد ۹۵ درصدی داشته و سرمایه‌گذاری خارجی ۷ برابر شده است. امنیت سرمایه‌گذاری در گلستان به رتبه دوم کشور رسیده است. ️

تبادل مرزی از مرز اینچه‌برون به بیش از یک میلیون تن رسید و سهم گلستان از صادرات کل کشور به ترکمنستان از ۹ به ۲۱ درصد افزایش یافت. ️افزایش نرخ مشارکت اقتصادی مردم گلستان نویدبخش تحقق شعار سال است.

گلستان در انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی و مجلس ششم خبرگان رهبری رتبه سوم مشارکت مردم در کشور را کسب کرد.

تعهد اشتغال استان در دو سال پیاپی هر سال ۱۲۰ درصد محقق شده است. ️طی دولت سیزدهم شاهد آغاز عملیات اجرایی و یا ایجاد مقدمات ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی در گلستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • تاکید استاندار بر کمک دولت به تسریع در تکمیل طرح‌های راهبردی گلستان
  • روستا‌های بالای ۱۰ خانوار بخش مرکزی گناوه برق‌رسانی می‌شوند
  • مدیرعامل فصل بعد پرسپولیس مشخص شد | تصمیم مهم در جلسه ۳ نفره
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • کارگران نمونه در گناوه تجلیل شدند
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • تولیدکنندگان آلومینیوم مواد اولیه را به قیمت دلار ۶۰ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند
  • مصلحت قطعی همچنان در انتظار تصمیم مجمع تشخیص مصلحت نظام