Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@15:23:07 GMT

وضعیت اضطراری برای صادرات نفت ونزوئلا اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۰۳۶۶

وضعیت اضطراری برای صادرات نفت ونزوئلا اعلام شد

پول‌نیوز - فاینانس ضعیف PDVSA، تبعات سوءمدیریت، افت شدید تولید نفت و تحریم‌های آمریکا علیه دولت نیکلاس مادورو، باعث شده ده‌ها تأمین کننده و شریک از همکاری با شرکت دولتی PDVSA دست بکشند.

آمریکا و ده‌ها کشور دیگر خوان گوایدو، رئیس جمهور خود خوانده ونزوئلا را به رسمیت شناخته‌اند.

بر اساس اطلاعیه دپارتمان امنیتی "پی دی وی مارینا" که بازوی دریایی شرکت PDVSA است، "پی دی وی مارینا" حدود ۱۶۰ نیرو شامل کاپیتان، مکانیک و اپراتور کمبود دارد و قادر نیست بلافاصله ۱۰ کشتی را از برنهارت شولت (BSM) بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این اپراتور آلمانی مقامات ارشد "پی دی وی مارینا" را از تصمیم یکجانبه خود که به دلیل عدم پرداخت هزینه‌ها صورت گرفته است مطلع کرده و با این اقدام، شرکت PDVSA در موقعیت حادی برای دریافت ناوگان نفتکش‌ها قرار گرفته است.

اپراتور آلمانی BSM ماه گذشته تأیید کرده بود خدمه‌اش کشتی‌های ریو آرائوکا و پارناسوی شرکت PDVSA را که به دلیل عدم پرداخت هزینه‌ها به شرکت‌های متعدد در پرتغال نگه داشته شده است، ترک خواهند کرد. کشتی ایکارو که توسط BSM اداره می‌شود نیز از سوی گروهی از شرکت‌های کشتیرانی که مدعی طلب از شرکت PDVSA هستند، در کوراکائو نگه داشته شده است.

شرکت BSM ناوگانی متشکل از ۱۳ نفتکش متعلق به شرکت PDVSA و دو ابرنفتکش که PDVSA و پتروچاینا مالک مشترک آن هستند را اداره می‌کند. یک منبع آگاه به رویترز گفت: میزان بدهی "پی دی وی مارینا" به BSM حداقل ۱۵ میلیون دلار است.

ده‌ها نفتکش حامل نفت ونزوئلا در سراسر جهان طی سال‌های اخیر به دلیل بدهی‌های شرکت PDVSA، توقیف شده‌اند.

دو نفت‌کشی که در پرتغال توقیف شده‌اند، سال ۲۰۱۷ برای تعمیرات وارد این کشور شدند و در بحبوحه جنگ حقوقی میان PDVSA و طلبکارانش، گرفتار شدند.

در کوراکائو یک پالایشگاه متعلق به PDVSA حکم دادگاه را برای آزاد کردن نفتکش ایکارو و انتقال نفت آن به مخازن تا زمان حل اختلاف دریافت کرده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: ونزوئلا صادرات نفت پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند

به گزارش خبرآنلاین از خراسان ، در این مجمع که برگزار شد، ۳۳.۴ درصد از سهامداران به صورت حضوری و الکترونیک شرکت داشتند و در نهایت پس از برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره از میان یازده نفر کاندیدا از سهامداران حقیقی و حقوقی، بانک صادرات، شرکت سرمایه گزاری گروه سپهر صادرات، ابراهیم مهدی نژاد ثانی، سید مجتبی علوی زاده و محمد امین ساقیان به عنوان اعضای اصلی و افسانه لطیف کار و محمودرضا جواهری به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

این مجمع با حضور اعضای هیات رییسه مجمع رسمیت یافت و صورت جلسات مطرح و به رای حاضران گذاشته شد.

در پایان جلسه تمامی مباحث مربوطه به عنوان تکالیف مجمع در سامانه کدال بارگذاری خواهد شد.

گفتنی است حسابرس اصلی موسسه حسابرسی و خدمات مالی کوشا منش حسابرس علی البدل موسسه حسابرسی و خدمات مالی ره یافت انتخاب شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901338

دیگر خبرها

  • متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود
  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • متانول به‌جای صادرات تبدیل به بنزین می‌شود
  • هشدار وضعیت اضطراری در پی فوران آتشفشانی در اندونزی
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • سردار تنگسیری: اگر نفتکشی از ایران ببرید جبران خواهیم کرد
  • علت فرود اضطراری پرواز استانبول-تهران در ارومیه
  • دلیل فرود اضطراری پرواز استانبول تهران چه بود؟
  • پتروشیمی و فولاد ارزآورترین شرکتها در ۱۴۰۲/صادرات گاز نصف شد