Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@00:07:05 GMT

یادواره شهدای کوی دره مرادبیک همدان برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۰۸۶۶

یادواره شهدای کوی دره مرادبیک همدان برگزار می‌شود

یادواره شهدای کوی دره مرادبیک همدان امشب همزمان با نخستین شب از ماه پر برکت رجب و به یاد ۷۵ شهید این منطقه برگزار می‌شود. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مدنی کوی دره مراد بیک در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: پایگاه مقاومت بسیج منطقه دره مرادبیک همدان در دوران دفاع مقدس از پایگاه‌های فعال شهر همدان در اعزام نیرو به جبهه‌های نبرد و جمع‌آوری کمک‌های مردمی را داشته و مردم این منطقه 75 شهید را تقدیم انقلاب کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی نظری کیان افزود: از بین این شهدا می‌توان به «مصیب مجیدی» سردار خستگی‌ناپذیر و سرباز همیشه استوار سپاه اسلام و انقلاب اشاره کرد؛ شهیدی که معاون واحد اطلاعات لشکر 32 انصار الحسین(ع) استان همدان بود و پس از سال‌ها مجاهدت 26 اسفند 64 در عملیات «والفجر 8» به دیدار معشوق شتافت.

وی اعلام کرد: «محسن فانوسی» از دیگر شهدای این منطقه است که آبان‌ در راه دفاع از حرم اهل‌بیت(ع) به شهادت رسید و پس از سردار همدانی، شهید صانعی، شهید کرمی و شهید مصطفوی، پنجمین شهید مدافع حرم استان همدان به شمار می‌رود.

«فانوس حرم»؛ زندگی‌نامه شهید محسن فانوسی از همدان تا شام مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سردار شهید "مصیب مجیدی" برگزار می‌شودیادواره شهدای بخش ثمرین اردبیل برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج شهید مدنی کوی دره مراد بیک مطرح کرد: به‌منظور گرامیداشت یاد و نام شهدا، یادواره 75 شهید این منطقه، پنج‌شنبه 16 اسفند پس از نماز مغرب و عشا با سخنرانی سردار ظفری، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان برگزار می‌شود.

نظری کیان اعلام کرد: عصر امروز هم مراسم غبارروبی مزار شهدای منطقه دره مرادبیک در گلزار شهدای همدان انجام و از 30 خانواده شهید این منطقه تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/ح

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۰۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، اولین یادواره ۵۲ شهید کارگر شهرستان دامغان ظهر سه شنبه با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران و همچنین فعالان کارگری، کارگران و کارآفرینان و جمعی از مسئولان شهرستانی در سالن اجتماعات شرکت فولاد دامغان برگزار شد.

امام جمعه دامغان در این مراسم معنوی ضمن بیان اینکه هرچه که امروز کشور ما دارد ودر آینده خواهد دات به برکت خون شهدا است، گفت: خون پاک شهدا جریان ساز است و امروز برگزاری این دست یاواره ها به این جریان سازی کمک می کند.

حجت الاسلام حسن رستمیان به جبهه کارو تولیدبه مثابه خط مقدم جهاد اقتصادی کشورمان اشاره کرد و بیان داشت: کارگران به عنوان مجاهدان عرصه تولید نقش بسزایی در رونق وپیشرفت تولیدکشور دارند

وی افزود: به این دلیل دشمنان نمی‌توانند دربخش نظامی با ایرا ن مقابله کنند مقوله فرهنگ دینی را هدف قرار گرفتند که ما باید با سرمایه گذاری در بخش فرهنگی واجرای برنامه های معنوی وفرهنگی اهداف دشمنان را خنثی کنیم.

اجرای برنامه فرهنگی هنری وقرایت سرود گروه سراج، وبیان خاطرات آقای عالمی از فرماندهان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه ها بود درپایان از پنج خانواده شهید کارگر به نمایندگی از دیگر خانواده شهدای کارگر شهرستان دامغان تقدیر شد.

کد خبر 6093342

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • یادواره شهدای کارگر مازندران برگزار شد
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد