Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اندیشه با تأکید بر شرایط در حوزه آبیاری فضای سبز و لزوم کاهش استفاده از آب شُرب گفت: در سال آینده آبیاری قطره‌ای در شهر اندیشه هوشمندسازی شود. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۷ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

بهروز کاویانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهریار، با اشاره به حرکت جهادی برای افزایش هر چه بیشتر سرانه فضای سبز در اندیشه اظهار داشت: با پیگیری‌های صورت گرفته و احداث پروژه‌های متعدد امروز سرانه فضای سبز شهر اندیشه به 15 مترمربع رسیده است که این موضوع در کنار سایر سرانه‌ها در حال گسترش است و با توجه به پیش‌بینی که در طرح تفصیلی صورت گرفته امروز دیگر زمینی که در سرانه دیده شده و به فضای سبز تبدیل نشده باشد وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهر اندیشه از جمله شهرهای جدید است که پیش از آغاز اجرای طرح تفصیلی ابلاغ شده و این خود نقطه عطفی برای رشد این شهر محسوب می‌شود تصریح کرد: زمین‌هایی با کاربری برای فضای سبز تعداد کمی باقی مانده است که آن نیز در سال آینده به طور قطع به فضای سبز تبدیل می‌شود.

بوشهر| طرح اصلاح ساختاری آبیاری نخلستان‌های دشتستان آغاز شدبوشهر| 7700 هکتار نخیلات دشتستان به آبیاری نوین مجهز می‌شودعاملیت 44 هزار میلیارد ریال اعتبار برای آبیاری نوین توسط صندوق‌ توسعه کشاورزی

شهردار اندیشه افزود: با توجه به شرایط روز در حوزه آبیاری فضای سبز و کاهش استفاده از آب شُرب برای این مهم 20 کیلومتر آبیاری قطره‌ای و لوله‌گذاری انجام شده است و در سال آینده به سمتی خواهیم رفت که آبیاری قطره‌ای در شهر اندیشه هوشمندسازی شود که با این اقدام به طور اتوماتیک آبیاری انجام می‌شود تا کاهش مصرف آب را داشته باشیم.

کاویانی همچنین خاطرنشان کرد: اکنون 60 درصد از آبی که در حال تزریق به فضای سبز است از غیرشُرب استفاده می‌شود و  در راستای افزایش بهره‌بری از آب غیرشُرب در آبیاری به دنبال این هستیم تا استفاده از آب شُرب برای آبیاری را به صفر برسانیم.

انتهای پیام/ح

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!

خبرآنلاین نوشت: سید ابراهیم رئیسی در جریان بازدید از محلات جنوب غرب شهر تهران در امامزاده حسن علیه‌السلام حاضر شد و در اجتماع مردم سخنرانی کرد.

حال امروز فیلمی از سخنان نامفهموم ابراهیم رئیسی در جمع مردم جنوب تهران منتشر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طرح شناسه کالا در سازمان اموال تملیکی استان تهران اجرایی شد
  • برخورد با تخلف ساکن رانندگان هوشمند می‌شود
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • بنادر هوشمند، راهی برای آینده روشن
  • نصب دوربین‌های هوشمند پلیس در ورزشگاه‌ها برای تامین امنیت
  • برقراری و تامین امنیت ورزشگاه‌ها با استفاده از دوربین‌های هوشمند پلیس
  • ارزیابی ایمنی بیش از هزار بوستان در تهران
  • ارزیابی ایمنی بیش از ۱۰۰۰ بوستان در تهران
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جنوب تهـران!
  • فیلم پربـازدید فضای مجازی؛ سخنرانی اقتصادی رئیسی در جمع تهرانی‌هـا!