Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@06:53:08 GMT

قیمت خودرو هفته آینده کاهش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۲۰۱۵

قیمت خودرو هفته آینده کاهش می‌یابد

میزان:  سعید موتمنی رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو اظهار کرد: بازار خودرو با پشت سر گذاشتن روز‌های متلاطم تقریبا آرام شده و روند قیمت‌ها کاهشی شده است.

رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو افزود: مقایسه بازار خودرو در هفته جاری نشان می‌دهد، قیمت خودرو‌های داخلی نسبت به هفته گذشته با کاهش یک تا ۷ میلیون تومانی روبه رو بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هیجانی که در بازار از نیمه دوم بهمن تا ۴ اسفندماه به وجود آمده بود فروکش کرده و بازار در حال حرکت به سمت تعادل است.
موتمنی ادامه داد: یکی از دلایل کاهش قیمت، افزایش عرضه خودرو از سوی خودروسازان است که نسبت گذشته افزایش یافته است.
رئیس اتحادیه فروشندگان و نمایشگاه‌داران خودرو ادامه داد: همچنین فروش فوری خودرو توسط خودروسازان نیز توانست بر بازار تاثیر بگذارد و قیمت‌ها را کاهش دهد.

وی ادامه داد: خریداران در انتظار کاهش بیشتر قیمت هستند و در حال حاضر خرید و فروش بسیار کم شده است و بسیاری هم معتقدند در صورت فروش قادر به جایگزین کردن نیستند.

موتمنی با بیان اینکه بازار خودرو‌های وارداتی نیز با کاهش قیمت مواجه شده است، تصریح کرد: سانتافه، مزدا، سراتو از جمله خودرو‌هایی هستند که با کاهش قیمت مواجه شدند.

منبع: فردا

کلیدواژه: قیمت خودرو بازار خودرو خودروهای داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899492

دیگر خبرها

  • ریزش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • دلار باز هم سقوط کرد/ دلار احتمالا به این عدد می‌رسد
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • دلیل عرضه طلای تقلبی در بازار چیست؟
  • قیمت سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت روز انواع خودرو در بازار +جدول
  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳