Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-05-03@04:26:51 GMT

شناسایی سارق 50 تخته فرش قالیشویی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۲۱۱۸

شناسایی سارق 50 تخته فرش قالیشویی در تهران

به گزارش جام جم آنلاین از فارس، سرهنگ سید امین موسوی پور گفت: دهم اسفند ماه سال جاری یکی از مالکان قالیشویی به کلانتری مراجعه و ضمن اعلام سرقت 50 تخته فرش از قالیشویی اش، اظهار داشت: تعداد 50 تخته فرش شسته شده ضمن بارگیری بر وانت نیسان قالیشویی تحویل کارگر قالیشویی داده ام که فرش ها را در درب منازل مشتریان تحویل آنها بدهد ولی از زمان حرکت تا کنون به کارگاه برنگشته و فرش ها را نیز به مشتریان تحویل نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه شاکی از محل سکونت کارگر اطلاعی نداشت، مشخصات ظاهری کارگر از شاکی گرفته و تصویری از متهم ترسیم و در اختیار گشت های انتظامی قرار داده شد، ادامه داد: شناسایی متهم ادامه داشت تا اینکه ماموران انتظامی در روز گذشته هنگام گشت زنی در سطح حوزه متوجه رفتار مشکوک راننده یک دستگاه وانت نیسان می شوند.

رئیس کلانتری 169 مشیریه تصریح کرد: ماموران مدتی خودرو را تحت تعقیب قرار داد و ضمن استعلام پلاک انتظامی آن، مشخص می شود که خودروی موصوف مسروقه بوده و دارای سابقه ثبت سرقت است.

وی تصریح کرد: با شناسایی خودروی قالیشویی، مدتی دستور توقف می دهند ولی راننده خودرو به سرعت خود افزایش و سعی کرد از محل متواری شود که پس از دقایقی تعقیب و گریز ماموران ضمن توقیف خودرو موق به دستگیری راننده آن می شوند.

سرهنگ موسوی پور عنوان کرد: متهم که از ارائه مدارک خودرو عاجز بود به کلانتری منتقل و در تحقیقات پلیسی به سرقت 50 فقره فرش و وانت نیسان کارگاه اعتراف کرد.

کلانتر محله مشیریه با بیان اینکه متهم سابقه دار بوده و اعتیاد به مواد مخدر دارد علت سرقت فرش ها را تامین هزینه مصرف مواد مخدر اظهار کرده است، ادامه داد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم فرش های را به مالخر ان اموال مسروقه فروخته است.

این مقام انتظامی افزود: کارشناسان ارزش ریالی فرش ها را 2 میلیارد ریال برآورد کرده اند و شناسایی مالخران و کشف اموال مسروقه در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: سرقت مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ سید محمد موسوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرمانده قرار گرفت. وی افزود: ماموران با انجام اقدامات پلیسی فنی، تخصصی و گشت زنی‌های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی یک سارق گوشی همراه را شناسایی و دستگیر کردند. موسوی تصریح کرد: متهم در بازجویی‌های اولیه به ۸ فقره سرقت موبایل در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد. فرمانده انتظامی شهرستان کهگیلویه، خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی و روانه زندان شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق طلا از بانوان کهنسال در فلاورجان
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • باند سارقان خودرو در نهاوند منهدم شد
  • انهدام باند سارقان خودرو در نهاوند
  • سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین دستگیر شد
  • دستگیری سارق انباری خانه‌ها در تهران
  • ۱۹ دستگاه لپ تاپ مسروقه در کاشان کشف شد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران