Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@02:53:18 GMT

جرج لیکنز: به خاطر پیروزی در دربی تبریز خوشحالم

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۲۲۶۷

جرج لیکنز: به خاطر پیروزی در دربی تبریز خوشحالم

جرج لیکنز، سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی از پیروزی تیمش در دربی تبریز ابراز خوشحالی کرد. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۴ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم از تبریز، جرج لیکنز پس از پیروزی 2 بر صفر تیمش مقابل ماشین‌سازی در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر اظهار داشت: اول از همه به خاطر گرفتن سه امتیاز خوشحالم، چرا که بازی دربی بود و ما توانستیم سه امتیاز را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به سرمربی تیم حریف هم تبریک می‌گویم به خاطر عملکرد خوبی که در این تیم داشته است. همان‌طور که گفتم پیش‌بینی می‌کردیم بازی سختی باشد و این‌طور هم شد. در نیه اول موقعیت‌های زیادی داشتیم و این طبیعی است. وقتی موقعیت‌های زیادی از دست می‌دهید ممکن است گل بخورید و نتیجه عوض شود.

ادامه دارد...

R1414/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ماشین‌سازی تبریز تراکتورسازی تبریز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز تراکتورسازی تبریز ماشین سازی تبریز تراکتورسازی تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد

آفتاب‌‌نیوز :

اینتر در دیدار حساس برابر میلان که در ورزشگاه سن سیرو برگزار شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد.

این پیروزی کافی بود تا اینتر ۵ هفته قبل از پایان لیگ، قهرمانی خود را در سری آ قطعی کند و یک شب فراموش نشدنی را برای هوادارانش رقم بزند.

پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه اینتر در گفت‌وگویی که با شبکه DAZN داشت از جذب دو بازیکن جدید خبر داد. او گفت: این یک لحظه خاص برای همه ما در باشگاه اینتر است و همه از این قهرمانی خوشحال هستیم. اکنون انتظارات از تیم بالا رفته است. فعلا برای فصل بعد دو بازیکن جدید را جذب کرده‌ایم.

خبرنگار شبکه DAZN اعلام کرد که منظور مدیر ورزشی باشگاه اینتر از این دو بازیکن مهدی طارمی ستاره پورتو و زیلنسکی بازیکن تاثیرگذار ناپولی است که فصل بعد برای اینتر به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تن‌هاخ: قابل قبول نیست با این حال خوشحالم
  • 14 سال پس از گلزنی آرتتا؛ اولین پیروزی خانگی اورتون مقابل لیورپول
  • حیرت نیمار از عجیب‌ترین موقعیت‌سوزی سال!
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • الهلال از سبیل متنفر است - تا اطلاع ثانوی
  • خودداری کرسپو از اظهارنظر درباره النصر و الهلال
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • توبیخ کاپیتان تراکتور به‌خاطر رفتار غیر ورزشی
  • پای مهدی طارمی به قهرمانی اینتر باز شد
  • اینتر 2_1 میلان / قهرمانی با پیروزی در دربی دلامدونینا