Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون برنامه ریزی اقتصادی استانداری قزوین گفت: با هماهنگی انجام شده با اعضای ستاد تنظیم بازار استان توزیع میوه شب عید در هفته پایانی سال آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استاندار قزوین امروز(پنج شنبه) با حضور رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین،  رییس سازمان تعاون روستایی استان، بخشدار مرکزی قزوین از محل نگهداری سردخانه میوه‌های شب عید بازدید کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این بازدید اذعان کرد: با هماهنگی انجام از ماه‌ها پیش سیب و پرتغال با کیفیت به میزان کافی برای توزیع در شب عید تهیه و وارد سردخانه‌های استان شده است.

معاون برنامه ریزی اقتصادی استانداری قزوین اضافه کرد: در طول زمان توزیع میوه که تا پایان تعطیلات نوروزی ادامه خواهد داشت بازرسان بر نحوه توزیع و قیمت میوه نظارت خواهند کرد. 
حبیبی افزود: امسال برای رفاه حال شهروندان تعداد غرفه‌های توزیع سیب و پرتغال در سطح استان افزایش یافته است.

2هزار تن میوه برای شب عید ذخیره سازی شد 
فاطمه خمسه در این بازدید اظهار کرد: میوه‌های تامین شده در سال جاری از کیفیت خوبی برخوردار است و تمام سعی و تلاش ستاد تنظیم بازار عرضه میوه با هدف کنترال قیمت است. 

وی افزود: سیب و پرتغال به میزان کافی در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده و هیچ مشکلی در توزیع آن وجود ندارد. 

رییس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین ابراز کرد: توزیع میوه از 25 اسفندماه در استان آغاز می‌شود و تا پایان تعطیلات غرفه‌های توزیع دایر است.    
محمود محمودی در این بازدید عنوان کرد: امسال برای رفاه حال مردم غرفه‌های توزیع میوه عید تنظیم بازار را افزایش داده ایم. 

به گفته وی بیشتر غرفه‌های توزیع میوه عید ستاد تنظیم بازار در قزوین در مناطق حاشیه ای و کم برخوردار برپا خواهد شد. 

رئیس سازمان تعاون روستایی استان قزوین افزود: قیمت میوه عید ستاد تنظیم بازار در هفته پایانی اسفندماه اعلام می شود و توزیع همان زمان آغاز می‌شود. 

محمودی با بیان اینکه کیفیت میوه های تنظیم بازار برای نوروز 98 بسیار خوب و بالاست، یادآور شد: کار توزیع میوه عید ستاد تنظیم بازار در استان از 25اسفند آغاز و تا پانزدهم فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم

به گزارش "ورزش سه"، بایرلورکوزن امشب در هفته سی و یکم بوندس‌لیگا به مصاف آینتراخت فرانکفورت رفت و با نتیجه 2-2 به تساوی دست پیدا کرد.

تیم تحت هدایت ژابی آلونسو در این بازی با دو گل از حریفش عقب افتاد و قبل از ورود به وقتهای اضافه یک گل را جبران کرده بود تا اینکه در دقیقه 90+7 موفق شد به گل تساوی برسد و از شکست فرار کند.

لورکوزن با این گل ضمن یک امتیاز، برای چهل و ششمین بازی متوالی شکست ناپذیر ماند و همچنان به ارزش قهرمانی زودهنگام خود اضافه می‌کند.

ژابی آلونسو از این اتفاق خیلی خوشحال است و تایید کرد که در نظر دارد تیمش‌ بدون شکست فصل را به پایان برساند. او پس از بازی گفت:"این یک بازی سخت مقابل یک حریف قدرتمند بود و بازی با آن‌ها در لیگ قهرمانان فصل آینده جالب خواهد بود."

فراز از شکست در لحظات پایانی؟

ما نشان دادیم که این فصل در دقایق پایانی، یک شرایط خاصی داریم. نیمه اول بسیار تاکتیکی بود و موقعیت‌های زیادی برای اشتوتگارت و همینطور ما ایجاد شد. پس از دریافت دو گل ما واکنش خوبی نشان دادیم.

هدف فعلی لورکوزن؟

هواداران ما باور داشتند که می‌توانیم دوباره این کار را انجام دهیم و به بازی برگردیم. هدف بزرگ ما قهرمان شدن بود، حالا می‌خواهیم به راه خود ادامه دهیم و متوقف نشویم. می‌خواهیم تا پایان شکست ناپذیر باقی بمانیم. هنوز سه بازی باقی مانده در لیگ و یک بازی مقابل رم در هفته آینده داریم که می‌خواهیم به خوبی برای آن آماده شویم.

دیگر خبرها

  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه سازمان لیگ
  • این میوه را حتما قبل از خواب بخورید
  • اعتراض استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • اعتراض باشگاه استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ برتر
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • ژابی آلونسو: می‌خواهیم شکست ناپذیر بمانیم
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • تولید مازاد بر نیاز مرغ در استان قزوین
  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید