Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی ماشین‌سازی تبریز می‌گوید تهمتی که بابت تبانی تیمش در مصاف با تراکتورسازی مطرح بوده باعث شد تا شاگردانش نتوانند نمایش خوبی ارائه دهند.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز بعد از شکست دو بر صفر مقابل تراکتورسازی در نشست خبری اظهار کرد: به تیم تراکتورسازی بابت بازی خوبی که کردند تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طول هفته گذشته آنقدر فشار روانی به بازیکنانم آورده و تهمت تبانی زدند که باعث شد بازیکنانم در چند قدمی دروازه نتوانند گلزنی کنند. برخی قصاص قبل از جنایت کردند. تاکنون هیچ تیمی مقابل تراکتورسازی این همه موقعیت پیدا نکرده بود. ما امروز موقعیت‌های زیادی داشتیم اما به دلیل فشار روانی نتوانستیم استفاده کنیم. تیم‌های بزرگی مقابل سپاهان و استقلال مقابل تراکتورسازی اینگونه بازی نکرده بودند. ما اشتباه فردی داشتیم و این اشتباهات باعث شد گل بخوریم. گل دوم هم مشکوک به آفساید بود. غیبت معبودی نیز برایمان گران تمام شد و با تعویض‌هایی که در آن منطقه بازی کردیم، نتوانستیم جای خالی او را پر کنیم. در روزی که می‌توانستیم بازنده نباشیم، شکست خوردیم.

او افزود: امیدوارم ذهن بیمار آقایانی که در طول هفته گذشته به ما فشار روانی آوردند کمی آرام گرفته باشد. اگر ما همیشه تمرکز نداشتیم، امروز شرایطمان بدتر از این بود. ما پله پله بهتر می‌شویم. تا زمانی که گل نخورده بودیم، خوب بازی کردیم اما بعد از گل، روی به بازی احساسی آوردیم چرا که می‌ترسیدند انگ تبانی به آن‌ها زده شود. به خاطر اینکه به ما تهمت تبانی نزنند، حتی بازیکن مصدوممان را هم بازی دادیم. ما شروع خوبی داشتیم و دریافت گل دوم کارمان را سخت‌تر کرد. تراکتورسازی تیم بزرگی است و بازیکنان بزرگی دارد. بازیکنان این تیم می‌دانستند چگونه باید روند بازی را مدیریت کنند.

سرمربی ماشین سازی اظهار کرد: اگر بازیکنانم تمرکز لازم را داشتند موقعیت‌هایمان گل می‌شد. دفاع‌های کناری ما باید فعال و متحرک باشند. به دلیل کمبود مهره مجبور شدیم چند بازیکن را در پست غیرتخصصی بازی دهیم. فیلم بازی را کنترل می‌کنم و اگر ببینم بازیکنی نتوانسته نفس خود را کنترل کرده و تک‌روی کند با جریمه روبه‌رو خواهد شد.

ادامه دارد…

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز رضا مهاجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، ژابی آلونسو که شاگردانش شب گذشته (پنجشنبه) در دور رفت از مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر میزبان خود رُم را شکست دادند تا نیمی از راه صعود به فینال را طی کرده باشند، پس از این بازی گفت: ما با قدرت و نظم تیمی سخت جنگیدیم اما هنوز کار زیادی برای انجام دادن باقی مانده است. ما روی ضدحملات عالی بازی کردیم و با وجود اینکه از موقعیت‌های‌مان برای به ثمر رساندن گل سوم نهایت استفاده را نبردیم اما همچنان ازعملکرد این تیم راضی هستیم. امیدوارم در بازی برگشت بتوانیم همراه با هواداران‌مان جشن صعود به فینال بگیریم.

بیشتر بخوانید: گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور

سرمربی اسپانیایی لورکوزن که اخیراً این تیم را به قهرمانی زودهنگام در بوندس‌لیگا رساند، تصریح کرد: این یک عملکرد متمرکز با ارائه یک بازی هوشمندانه و پخته بود. رُم هم موقعیت‌های خود را داشت اما گل اول به ما اعتماد به نفس بیشتری داد و ما چه با توپ و چه بی‌توپ خوب کار کردیم. ما در نیمه دوم احساس ثبات می‌کردیم و به سختی به رُم اجازه خلق موقعیت دادیم، چون می‌دانستیم که اگر در دفاع محکم و منضبط بمانیم، می‌توانیم موقعیت‌هایی هم روی دروازه آنها ایجاد کنیم.

آلونسو که با لورکوزن رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کرده‌اند و در ۴۷ بازی اخیر شکست‌ناپذیر بوده‌اند، در این باره هم خاطرنشان کرد: این روند شکست‌ناپذیری استثنایی است. این به خاطر ذهنیت عالی بازیکنانم و سطح تمرکز ثابت در سراسر تیم است اما ما نمی‌خواهیم اکنون متوقف شویم. ما باید این روند را تا پایان فصل ادامه دهیم.

وی در پایان در مواجهه با این پرسش که «آیا رؤیای کسب سه‌گانه قهرمانی را دارید؟»، گفت: ما به کسب سه‌گانه نزدیک هستیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229316 برچسب‌ها ورزش

دیگر خبرها

  • سگ ها به خاطر گربه یک ماشین را نابود کردند‌ (فیلم)
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد + ویدیو
  • حجازی: استقلال اکنون نیاز به آرامش و تمرکز دارد
  • واکنش آلونسو به پیروزی تیمش مقابل رُم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • چرا پرسپولیس مقابل سپاهان موفق به گلزنی نشد؟
  • ده‌روسی: چیزی نمی‌شود گفت، امسال سال لورکوزن است
  • کرمانی‌مقدم: بازی پرسپولیس و سپاهان خسته‌کننده و بی‌روح بود
  • واکنش نکیسا به شایعه تبانی ذوب آهن مقابل نساجی: مگر ربیعی دروغ گفته است؟