Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-07@23:47:20 GMT

منش و سبک زندگی شهید باکری الگوی همگان شود

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۲۶۱۸

منش و سبک زندگی شهید باکری الگوی همگان شود

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که شهید باکری زندگی ساده و بی‌ریایی داشت، گفت: سبک زندگی و منش ایشان باید امروز الگوی همگان قرار گیرد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمد علی آل‌هاشم در مراسم گرامیداشت شهید مهدی باکری، اظهار کرد: آذربایجان‌شرقی، ۱۰ هزار شهید والا مقام تقدیم انقلاب کرده که هرگز نباید نام و یاد این شهدا را فراموش کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان این‌که شهید مهدی باکری، پیرو خط امام(ره) بود و همواره تلاش می‌کرد زندگی و فعالیت‌های خود را بر اساس رهنمودهای امام راحل تنظیم کند، گفت: او با دقت به فرمایشات امام راحل گوش سپرده و نکات کلیدی را یادداشت می‌کرد.
نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر این‌که دفاع مقدس وسیله‌ای شد تا استعدادهای درخشانی چون شهید مهدی باکری خود را نشان دهند، افزود: شهید باکری با این‌که در ابتدای جنگ، تازه فارغ التحصیل شده بودند اما در دوران دفاع مقدس به همراه برادرش در عملیات‌های مختلف دلاورانه فرماندهی کرده و منشا برکات بسیاری شدند.
وی با بیان این‌که شهید مهدی باکری بسیار بااستعداد و فردی دلسوز و مهربان بود، افزود: در اسفندماه عملیات‌های مختلف انجام شده و شهدای زیادی تقدیم انقلاب شدند که یاد و خاطرشان را گرامی می‌داریم.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم در بخش دیگری از سخنانش به میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) اشاره کرد و گفت: امام باقر(ع) بنیانگذار نهضت علمی در جهان تشیع بوده و الگویی برای نسل جوان امروز در راستای تحقق بخشیدن به بیانیه گام دوم انقلاب است.
وی در خاتمه گفت: امید است با همکاری اتاق‌های فکر نیروهای مسلح، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه و نهادها در راستای پیشگام شدن آذربایجان در تحقق بخشی به بیانیه گام دوم انقلاب قدم‌های بزرگی برداریم.
گفتنی است، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید آذربایجان، شهدای عملیات‌های خیبر و بدر و فرمانده لشگر همیشه پیروز عاشورا، سردار مهدی باکری با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران در مصلی امام خمینی(ره)  تبریز برگزار شد.
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی امام راحل حوزه های علمیه سبک زندگی شهید باکری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، کتاب رضای انقلاب به زندگی حاج شیخ رضا مطلبی می‌پردازد که نقش موثری در انقلاب اسلامی داشته است..
او روحانی اهل اصفهان است که قبل از انقلاب در محله‌ای آذری‌نشین، به عنوان امام جماعت مسجد فلاح که بعد‌ها به مسجد جامع ابوذر (همان مسجدی که ششم تیر سال ۶۰ واقعه بمب گذاری و حادثه‌ای که برای مقام معظم رهبری در آن اتفاق افتاد) منصوب و مشغول فعالیت شد.
حجت‌الاسلام فخرزاده نویسنده کتاب رضای انقلاب در این کتاب به زندگی روحانی مخلص و یار وفادار انقلاب پرداخته که به گفته خودش همه کارهایش را برای رضای امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی انجام می‌داد.
کتاب رضای انقلاب شامل ۷ فصل از جمله زندگینامه، دوران حیات حوزوی، مبارزات ۱۵ خرداد و منبر‌های حاج شیخ رضا مطلبی تدوین شده است.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • «کودکان اُتیسمی» روی مرز باریک مرگ و زندگی
  • «الگوی سوم زن» خط مشی زندگی زن مسلمان را مشخص می کند
  • برپایی کنگره حضرت رضا (ع) با شعار عدالت / دنیای امروز به درک عدل و ترسیم الگوی رضوی نیاز دارد
  • کتاب رضای انقلاب به بازار نشر راه یافت
  • ادعای انبارلوئی درباره ایده «از شاهزاده تا تاجزاده» مهدی نصیری /حرف او نیست، هم لطف الله میثمی گفته بود هم فرخ نگهدار!
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی /با من از تغییر سخن نگو...
  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • مداحی زیبای حاج مهدی رسولی به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع)