Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:00:27 GMT

شعار اصفهانی‌ها علیه تاج و اصفهانیان

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۲۶۹۹

شعار اصفهانی‌ها علیه تاج و اصفهانیان

تماشاگران اصفهانی به شدت علیه رییس فدراسیون و رییس کمیته داوران موضع‌گیری کرده و علیه آنها شعار می‌دهند.

به گزارش "ورزش سه"، فینال لیگ برتر فوتسال در حالی هم اکنون با برتری گیتی‌پسند در جریان است که تعدادی از تماشاگران اصفهانی حاضر در سالن که بیشترشان را هواداران سپاهانی تشکیل می‌دهند، علیه مهدی تاج و فریدون اصفهانیان شعار سر داده و موضع‌گیری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهدی تاج در حالی از اواسط نیمه اول دیدار گیتی‌پسند و مس سونگون ورزقان وارد سالن پیروزی شد که در زمان حضور او در جایگاه ویژه، تماشاگران حاضر در سالن که پرچم سپاهان را در دست داشتند، شعارهای «فدراسیون لنگی»، «تو اصفهانی نیستی»، «مهدی تاج یادت باشه، سپاهان سرورته»، «مهدی تاج حیا کن، اصفهانو رها کن» و ... علیه رییس فدراسیون فوتبال سر دادند.

 

هواداران اصفهانی که از داوری‌ها علیه سپاهان نیز ناراحت بودند، علاوه بر تاج، علیه فریدون اصفهانیان نیز شعار سر دادند و شعار «حیاکن، رهاکن» علیه او سر دادند تا فینال لیگ برتر فوتسال با جو متشنجی ادامه پیدا کند.

فریدون اصفهانیان (رئیس کمیته داوران) کمیته داوران فدراسیون فوتبال مهدی تاج (رئیس فدراسیون)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کمیته داوران فدراسیون فوتبال مهدی تاج رئیس فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۲۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آماده‌باش فدراسیون برای ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران
  • تغییر خشم به لبخند در یادگارامام (ره)
  • بر تلاش مسئولان برای تحقق شعار سال تأکید کرد
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • جام کشتی تختی اهواز؛ نفرات برتر پنج وزن نخست مشخص شدند
  • سردار فدوی: دانشجویان در دل آمریکا علیه شیطان بزرگ آمریکا و اسرائیل شعار می‌دهند
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • ساکت در فوتبال آفتابی شد (عکس)
  • علی البلیهی به سمت الهلالی ها یورش برد | شعار هواداران علیه مدافع باتجربه؛ مقصر حذف ما، تویی!
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است