Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - براساس ادعای یک نشریه اسپانیایی، کاپیتان رئال مادرید با رئیس این باشگاه اسپانیایی درگیری لفظی پیدا کرده است. ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه اسپانیایی «آس» گزارش داد پس از شکست 4 بر یک سه‌شنبه شب تیم فوتبال رئال مادرید مقابل آژاکس در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که منجر به حذف تیم تحت هدایت سانتیاگو سولاری از این رقابت‌ها شد، فلورنتینو پرس و سرخیو راموس در رختکن رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با هم درگیری لفظی پیدا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مستندسازی سرخیو راموس در شب تحقیر رئال مادرید

 

طبق این گزارش، رئیس باشگاه رئال مادرید پس از حذف رئال از لیگ قهرمانان در رختکن این تیم منتظر بازیکنان بوده و به محض ورود شاگردان سولاری به رختکن، شروع به فریاد زدن بر سر آنها و زیر سؤال بردن عملکرد و تعهد بازیکنان در این بازی کرده است.

پرس چند دقیقه به انتقاد از بازیکنان پرداخت تا اینکه سرخیو راموس هم در واکنش به این موضوع فلورنتینو و هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید را بابت برنامه‌ریزی ضعیف در فصل جاری مورد سرزنش قرار داد. در حالی که بازیکنان دیگر تیم شاهد درگیری لفظی پرس و راموس بودند، کاپیتان کهکشانی‌ها خطاب به رئیس باشگاه گفت: «پولم را بدهی، من از رئال مادرید خواهم رفت».

پس از این اتفاق، فلورنتینو پرس بلافاصله با اعضای هیئت مدیره باشگاه رئال مادرید تا ساعت دو بامداد جلسه‌ای برگزار و در خصوص گزینه‌های مختلف از جمله اخراج سانتیاگو سولاری و آوردن ژوزه مورینیو بحث و تبادل‌نظر کرده‌اند. هنوز البته تصمیمی گرفته نشده و انتظار می‌رود به زودی تصمیمی در این خصوص اتخاذ شود.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان آسیا رئال مادرید سرخیو راموس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا رئال مادرید سرخیو راموس لیگ قهرمانان آسیا رئال مادرید سرخیو راموس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم

یک هنرمند نقاش، طراحی های خود از بازیکنان رئال مادرید را به آن ها اهدا کرد.

دانلود (12.1MB)

دیگر خبرها

  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • درگیری لفظی میان لاپید و وزیر شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی بالا گرفت
  • وقتی بعد از بغل مارسلو، همه بازیکنان رئال مادرید کریستیانو رونالدو را بغل کردند / فیلم
  • ببینید | عجیب‌ترین طراحی تاریخ فوتبال؛ عبور بازیکنان از خیابان برای رسیدن از رختکن به ورزشگاه!
  • برتری 4-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ در آلیانز آرنا با بریس سرخیو راموس و کریستیانو رونالدو (2014/4/29) / فیلم
  • وقتی بازیکنان رئال مادرید، طرح های نقاشی شده چهره خود را مشاهده می کنند / فیلم
  • کری خواندن برای بایرن به سبک راموس (عکس)
  • نویر: تمام جهان منتظر بازی بایرن-رئال هستند
  • راموس گوش ستاره سابق رئال را کشید!