Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:07:52 GMT

دی سوزا برزیلی مربی موقت الریان شد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۳۱۵۲

دی سوزا برزیلی مربی موقت الریان شد

باشگاه قطری دو روز بعد از قبول استعفای سرمربی ترک تبار و ناکام خود از مربی برزیلی به عنوان سکاندار موقت این باشگاه نام برد.

به گزارش "ورزش سه"، آیگون بولنت دو ماه بعد از قبول هدایت الریان قطر به دلیل کسب نتایج ضعیف از جمله شکست سنگین 5-1 مقابل الاتحاد جده در هفته اول لیگ قهرمانان آسیا، از سمت خود استعفا داد که این تصمیم او با موافقت باشگاه روبرو شد تا الریانی ها در کمتر از چند ماه رکورد قطع همکاری با دو مربی سرشناس را در کارنامه خود به ثبت برسانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در شرایطی که تیم قطری باید روز دوشنبه در دومین هفته از فصل لیگ قهرمانان به میدان برود سران این باشگاه امروز از اولیویرا دی سوزا برزیلی به عنوان سرمربی موقت باشگاه نام بردند تا این مربی که پیش از این هدایت تیم جوانان الریان همچنین نقش مدیریت فنی را برعهده داشت جانشین آیگون بولنت ترک تبار روی نیمکت رهبری تیم شود.


انتخاب موقت دی سوزا به این دلیل است که مذاکرات باشگاه با گزینه های مد نظر به دلیل شرایط بحرانی همین طور مدت زمان کم تا پایان فصل به نتیجه نرسید از همین رو این مربی برزیلی بهترین گزینه برای سرو سامان دادن به اوضاع بود. دی سوزا در حساب توئیتری خود با خوشحالی از اعتماد باشگاه مدعی شد تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اعتماد به نفس به تیم و رسیدن به جایگاه اصلی انجام خواهد داد.

قطر الریان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: قطر الریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد درخشان گیمارش در ترکیب نیوکاسل در این فصل باعث شده است که توجه بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی مانند منچستر سیتی و آرسنال به او جلب شود و گفته شده بود که مدیران این باشگاه هم آماده مذاکره برای فروش او هستند.

پیش از این انتظار می‌رفت که این بازیکن به حضورش در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس ادامه دهد و به یکی از دو باشگاه سیتی آرسنال ملحق شود اما حالا به نظر می‌رسد که این دو باشگاه بزرگ رقیبی جدی و قدرتمند برای جذب او خواهند داشت.

تاک اسپورت خبر داده است که مدیران پاری سن ژرمن مذاکرات با نمایندگان این ستاره برزیلی را در طول چند روز اخیر آغاز کرده‌اند و امیدوار هستند که بتوانند برای امضای قرارداد در پنجره نقل و انتقالات تابستانی پیش رو با او به توافق برسد.

منابع نزدیک به بیمارش تاکید دارند که او علاقه بسیار زیادی به حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان در فصل آینده دارد و به همین دلیل به نظر می‌رسد که جدایی‌اش از نیوکاسل در تابستان پیش رو قطعی باشد و این باشگاه آماده است تا با دریافت پیشنهاد به مبلغ مد نظرش با جدایی و موافقت کند اما حاضر نیست این بازیکن را با مبلغ کمتر از ۱۲۰ میلیون یورو به فروش برساند.

دیگر خبرها

  • ورود PSG: رقابت با آرسنال و سیتی برای ستاره برزیلی
  • تمرینات روماریو برای بازگشت به فوتبال در 58 سالگی؛ هم تیمی شدن اسطوره برزیلی با پسرش! / فیلم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن ماه آوریل رئال مادرید
  • دیدار احمدیان با همتایان چینی و برزیلی خود در سن پترزبورگ
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • عکس‌| نیمار با چهره متفاوت در ورزشگاه الهلال
  • سقوط از لیگ برتر با یک برزیلی لغو می‌شود
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • اولویت اول تمدید قراردادها در پرسپولیس | اول با او تمدید می‌کنیم بعد با شما!