Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@14:24:00 GMT

تیم فوتبال ذوب آهن تیم پدیده شهر خودرو را شکست داد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۳۴۴۴

تیم فوتبال ذوب آهن تیم پدیده شهر خودرو را شکست داد

مشهد - ایرنا - تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه در مشهد با نتیجه یک بر صفر تیم پدیده شهر خودرو را شکست داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا این 2 تیم که در ورزشگاه 25 هزار نفری امام رضا (ع) مشهد به رقابت پرداختند نیمه نخست را بدون گل و با بازی خسته کننده به پایان بردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شاگردان علی منصوریان نیمه دوم را با تعویض های پی در پی در مقابل تعویض های یحیی گلمحمدی ادامه دادند که سه دقیقه بعد از ورود امیر ارسلان مطهری تیم ذوب آهن توانست گل خود را در دقیقه 81 وارد دروازه تیم میزبان کند تا علی منصوریان در زمین بارانی چمن ورزشگاه به سجده شکر بیفتد.
دقایق پایانی این مسابقه هیجانی در زمین دنبال شد و تیم پدیده شهر خودرو سعی در جبران گل خورده داشت اما نتوانست نتیجه را تغییر دهد.
حجت الاسلام نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی و قوچان نژاد سرمربی تیم والیبال پیام خراسان نیز به همراه تماشاگران از روی سکو به تماشای بازی نشستند.
در اواسط بازی بارش باران باعث شد بازیکنان به سختی بازی را ادامه دهند.
قضاوت این دیدار بر عهده حسین زرگر بود و علیرضا ایلدروم همراه با حسین انتظاری وی را در امر قضاوت کمک کردند.
تیم فوتبال پدیده شهر خودرو با این شکست با 39 امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت و تیم ذوب آهن اصفهان با 18 امتیاز به رتبه سیزدهم جدول 16 تیمی لیگ برتر فوتبال صعود کرد.
تیم پدیده شهر خودرو در بازی بعدی روز 24 اسفند با تیم تراکتور سازی و تیم ذوب آهن نیز روز 25 اسفند با تیم استقلال خوزستان دیدار خواهند داشت.
2030 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش هفته 21 پديده مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد

به گزارش قدس خراسان، سرتیپ محمدکاظم تقوی اظهار کرد: تیم‌های مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر استان در اقدامی اطلاعاتی، یک محموله موادمخدر را ردزنی و پس از کنترل و مراقبت‌های پوششی در اقدامی غافلگیرانه، خودرو پژو ۴۰۵ حامل مواد مخدر را در یکی از خیابان‌های شهر مشهد متوقف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلوگرم حشیش کشف و یک متهم زن و یک متهم مرد تبعه خارجی را نیز دستگیر کردند.

به گفته وی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان در بلوار توس نیز ۱۹۷ کیلوگرم حشیش کشف شد.

تقوی گفت: ۲متهم دستگیرشده به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • انعقاد تفاهم‌نامه تأمین ناوگان اتوبوسرانی مشهد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • معجزه لورکوزن؛ دهمین فرار از باخت بعداز دقیقه۹۰
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • محموله ۲۴۷ کیلویی حشیش در مشهد کشف شد
  • کری پدیده جوان رئال: لیگ قهرمانان مال ماست!
  • لیموچی: شکست پرسپولیس را مدیون هوادارانیم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای