Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار ایوب سلیمانی در حاشیه افتتاح مرکز تجمیع ۱۱۰ پلیس لرستان ضمن ابراز خرسندی از حضور در مهد غیور مردان زاگرس اظهار داشت: جا دارد از مجموعه فرماندهی انتظامی استان که در برقراری نظم و امنیت و آرامش مردم تلاش می‌کند، تشکر کنم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه انصافاً همه فرماندهان استان گام‌های بسیاری برای تحقق اهداف سازمان برداشته‌اند، گفت: در دوره فرماندهی سردار مهدیان نصب رشد چشمگیری در همه حوزه‌های استان به دست آمده و لرستان جز استان‌های تراز اول در برخی شاخص‌های ما محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سلیمانی افزود: در این استان هم سطح خدمات دهی و هم سطح برقراری نظم و امنیت پیشرفت‌های خوبی داشته که جا دارد از همه عزیزان دخیل در این امر تشکر کنم.

وی با بیان اینکه برابر بررسی‌ها در نوروز سال‌های گذشته تصادفات ۲۰ درصد افزایش داشته است، گفت: امسال نهایت تلاش خود را خواهیم کرد تا این موضوع را به حداقل ممکن برسانیم.

جانشین فرمانده ناجا در ادامه گستردگی کشور را دلیلی بر استفاده از فناوری‌های روز عنوان کرد و گفت: راه اندازی مرکز تجمیع ۱۱۰ ضرورتی بود که انجام شد تا از این طریق سراسر استان از یک نقطه کنترل و در صورت نیاز به مأموریت سریعاً انجام شود.

سردار سلیمانی به راه اندازی مرکز مانیتورینگ نیز اشاره کرد و افزود: همه دوربین‌ها در سطح شهر در این مرکز قابل کنترل هستند و از این طریق می‌توان جرایم را پیشگیری و یا در صورت وقوع کشف جرم کرد.

جانشین فرمانده ناجا ادامه داد: متأسفانه لرستان از نظر تعداد دوربین‌ها کمبودهایی دارد که از استانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط درخواست داریم تا نسبت به تأمین بودجه برای نصب آنها که نقش مؤثری در کاهش تصادفات و تلفات دارد، اقدام کنند.

سردار سلیمانی با بیان اینکه با وجود همه کمبودها در این استان خوشبختانه تلفات جاده‌ای حدود ۳ درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است، گفت: برای ما فرموده مقام معظم رهبری که «حتی یک کشته در تلفات رانندگی نیز زیاد است» ملاک عمل بوده و تمام تلاش خود را برای تحقق این امر انجام خواهیم داد.

این مقام عالی انتظامی به راه اندازی قرارگاه نوروزی راهور ناجا در هفته آینده اشاره و خاطر نشان کرد: متأسفانه هر سال در نوروز میانگین تصادفات حدود ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند که ما امیدواریم با آغاز به کار این قرارگاه این آمار کاهش پیدا کند.

سردار سلیمانی با اشاره به اینکه همواره تصادفات هزینه‌های جبران ناپذیری را برای مردم عزیزمان رقم می‌زند، گفت: امیدواریم مردم عزیز با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی سفرهای خوبی در پیش داشته و پلیس را همواره در کنار خود بدانند و قطعاً ما نیز در خدمت رسانی بهتر به آنها کوشا خواهیم بود.

کد خبر 4562072

منبع: مهر

کلیدواژه: ایوب سلیمانی جانشین فرمانده ناجا خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۳۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت

به گزارش قدس آنلاین، از هفته آینده عرضه شمش طلای تولید داخل، در کنار عرضه شمش طلای رفع تعهد ارزی در تالار معاملات طلای مرکز مبادله ایران انجام خواهد شد.

با این عرضه ها، تولیدکنندگان مصنوعات طلا و سایر خریداران شمش، دسترسی بیشتری به شمش طلا خواهند داشت.

همچنین از روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه عرضه گسترده انواع سکه تمام، نیم و ربع بهار آزادی در مرکز مبادله ایران آغاز می شود. این حراج سکه از طریق سامانه معاملات مرکز مبادله به آدرس market.ice.ir انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • تداوم فعالیت سامانه بارشی در خوزستان تا هفته آینده
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • آغاز روند کاهشی دما در زنجان
  • کاهش ۵ درجه‌ای دمای هوا در خراسان شمالی از هفته آینده
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • برنامه‌های هفته بسیج سازندگی استان قم تشریح شد
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • عرضه شمش طلای تولید داخل از هفته آینده در مرکز مبادله/ آغاز حراج سکه از ۱۷ اردیبهشت
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد