Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:49:47 GMT

هیچ خدمتی در شهر تعطیل نشده است

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۴۱۶۱

هیچ خدمتی در شهر تعطیل نشده است

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: طی دو سال گذشته علی‌رغم وجود مشکلات ناشی از بدهی‌های کلان شهرداری از دوره قبل، با تلاش کارکنان شهرداری مشکلات پشت سر گذاشته شد و امروز با سربلندی می‌گوییم هیچ خدمتی در شهر تعطیل نشده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فتح الله معین عصر امروز-پنجشنبه ۱۶ اسفند۹۷- در جشن خانواده بزرگ شهرداری اصفهان که به منظور تجلیل از فرزندان و بزرگداشت مقام زن در ورزشگاه شش هزار نفری ۲۵ آبان برگزار شد، اظهارکرد: در  ایام خجسته میلاد حضرت امام محمد باقر(ع) و در آستانه نوروز برگزاری این جشن بهانه‌ای برای دورهمی خانواده شهرداری شد که ضرورت دارد از کارکنان شهرداری به جهت ارایه خدمات شایسته و بی دریغ به شهروندان  تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امروزه آنچه همه زبان به تحسین آن می‌گشایند، زیبایی‌ها و پاکیزگی شهر اصفهان به واسطه ارایه خدمات بهینه توسط شهرداری اصفهان  است و این توفیق مرهون تعهد و پشتکار کارکنان شهرداری است.

رییس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه خدمات شهرداری در هیچ ساعتی از شبانه روز تعطیل‌بردار نیست، تصریح کرد: در اعیاد و آیین های مذهبی تلاش کارکنان شهرداری قطع نشده و به قوت ادامه دارد؛ حتی زمانی که مردم در خواب ناز به سر می‌برند، بخشی از خدمات شهرداری در حال ارایه است.

وی ادامه داد: طی دو سال گذشته علی‌رغم وجود مشکلات ناشی از بدهی‌های کلان شهرداری از دوره قبل، با تلاش کارکنان شهرداری مشکلات پشت سر گذاشته شد و امروز با سربلندی می‌گوییم هیچ خدمتی در شهر تعطیل نشده است.

معین با بیان اینکه سال گذشته خشکسالی بدی را در شهر تجربه کرده و با قطعی آب در رودخانه زاینده رود مواجه بودیم، گفت: علیرغم تمام مشکلات و کاستی ها خوشبختانه با تلاش کارکنان شهرداری، فضای سبز شهر سرزندگی خود را حفظ کرد.

به گزارش ایمنا، در حاشیه برگزاری جشن کارکنان شهرداری اصفهان، حاضران در جشن برای «محمدرضا صفدریان» قهرمان یخ نوردی که جزو نیروهای سازمان آتش نشانی بوده و فردا در روسیه به مسابقه خواهد پرداخت، آرزوی موفقیت کردند.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: جشن رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان زاینده رود شهر شهرداری اصفهان کارکنان شهرداری اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۴۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم

عضو شورای اسلامی شهر دزفول با اشاره به بارش ۵۰ میلیمتر باران طی یک ساعت گفت: ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری در حال فعالیت برای دفع آب‌های سطحی در سریعترین زمان ممکن هستند.

غلامعلی پور رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان اظهار کرد: طی روز گذشته در دزفول ۱۲۰ میلیمتر بارندگی در کمتر از سه ساعت داشتیم که در تاریخ دزفول بی سابقه بود با این حال با همکاری و همراهی سایر دستگاه‌ها مانند فرمانداری، سپاه پاسداران ارتش و شرکت آب و فاضلاب و تلاش کارکنان شهرداری تمام آب‌های سطحی جمع‌آوری شد.

وی افزود: در بارندگی روز گذشته آب وارد سی منزل مسکونی شد که خسارت آن‌ها با تدابیر اندیشیده شده خسارت آن‌ها جبران می‌شود علاوه بر آن بیش از ۸۰ دستگاه ماشین گرفتار در آب نیز رهاسازی شدند.‌

عضو شورای اسلامی شهر دزفول ادامه داد: با توجه به پیش‌بینی انجام شده آمادگی لازم برای مقابله با آب‌های سطحی وجود داشت و از ساعت ۱۵ الی ۱۶ تقریباً ۵۰ میلیمتر بارندگی داشتیم و در حال حاضر عملیات دفع آب‌های سطحی با همکاری فرمانداری، سپاه، ابفا در حال انجام است.

پور رضایی تاکید کرد: با توجه میزان بارش ۳۰۰ نفر از کارکنان شهرداری از مدیر تا کارگر در بخش‌های سه گانه خدمات شهری، عمران و آتش نشانی با ۱۵ دستگاه ماشین در حال فعالیت هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن شهر به حالت عادی بازگردد.

کد خبر 750358

دیگر خبرها

  • تلاش ۲۴ ساعته سازمان خدمات موتوری اصفهان در حوادث شهری
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • آسیب‌دیدگی یک نفر در پی سقوط از کوه صفه
  • تلاش شبانه‌روزی تیم‌های خدمات شهری برای رفع آبگرفتگی از معابر
  • آب‌های سطحی معابر به سرعت جمع آوری می‌شود+فیلم
  • رادان: مردم افتخار کنید رئیس‌جمهوری دارید که برایش تکلیف مهم است/ بیشترین کسانی که در طرح نور و لایحه عفاف و حجاب تلاش کردند، نمایندگان اصفهان بودند/ ما به سبک خودمان آزادی برای احیای دینمان را ایجاد می‌کنیم
  • رفع آب‌گرفتگی معابر با تلاش ۶۰ نفر از نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۵ اصفهان + فیلم
  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • فردا میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تعطیل است
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز