Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، در کمتر از 24 ساعت پس از کنار گذاشته شدن تیم فوتبال آث رم از مسابقات لیگ قهرمانان اروپا با شکست مقابل پورتو در مرحله یک هشتم نهایی، سران این باشگاه ایتالیایی تصمیم به اخراج دی فرانچسکو گرفتند.

رم که اکنون در رده پنجم جدول رده بندی سری آ قرار دارد، با وجود برتری دو بر یک مقابل پورتو شب گذشته در وقت‌های اضافه با دریافت ضربه پنالتی سه بر یک از حریف پرتغالی شکست خوردند تا همانند فصل گذشته در این دوره از مسابقات کنار بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این جالورسی در دربی شنبه شب مقابل لاتزیو با نتیجه سنگین سه بر صفر شکست خورده بود.

جیم پالوتا، رئیس باشگاه رم در این باره اظهار داشت: از طرف خودم و همه افراد در باشگاه رم، من می‌خواهم از اوسبیو برای زحمات و تعهد او تشکر کنم. از زمان بازگشت به باشگاه، او همیشه حرفه ای عمل کرده و نیازهای باشگاه را پیش از خواسته‌های خود قرار داده است. برای او در آینده آرزوی موفقیت می‌کنیم.

به گفته اسکای،‌ کلودیو رانیری که اخیرا از هدایت تیم فوتبال فولام انگلیس برکنار شده است، جانشین احتمالی دی فرانچسکو در رم خواهد بود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: آث رم دی فرانچسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۴۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، شب گذشته هیئت مدیره باشگاه استقلال شوک بزرگی به تیم و هوادارانش داد. آنها بعد از بازی با تراکتور نشست اضطراری برگزار و علی خطیر را از مدیرعاملی عزل کردند. 

بعد از رسانه ای شدن این تصمیم برخی از این خبر دادند که دلیل برکناری خطیر مربوط به تزریق 50 میلیارد پول به حساب اعضای تیم بوده و این موضوع باعث ناراحتی مالک جدید باشگاه یعنی هلدینگ خلیج فارس بوده است. 

ماجرا طبق پیگیری خبرنگار آنا این بوده که این پول از سوی هلدینگ خلیج فارس به باشگاه تزریق شده اما قرار نبوده نحوه تقسیم پول به این شکلی باشد که خطیر انجام داده و همین سر آغاز ناراحتی علی عسگری رئیس هلدینگ خلیج فارس شده است. البته موراد دیگر مدیریتی و حواشی فصلی که گذشته همه دست به دست هم داده تا در فاصله 5 هفته تا پایان فصل از هیئت مدیره استقلال خواسته شود تا با برگزاری جلسه برای برکناری خطیر به جمع بندی برسند. 

در این بین احمد شهریاری نماینده تام الاختیار هلدینگ خلیج فارس در باشگاه پیگیر برگزاری جلسه بوده و به همین دلیل فعلا فرشید سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه انتخاب شده است. از شب گذشته برخی اسامی به عنوان گزینه های مدیرعاملی استقلال مطرح شده اند از جمله سعید آذری و مصفطی آجورلو اما هلدینگ خلیج فارس و هیئت مدیره فعلی آبی ها فعلا به هیچ گزینه ای نرسیده اند. روال قانونی به این شکل است که رئیس هیئت مدیره استقلال باید درخواست برگزاری مجمع این باشگاه را کند و سپس زمان برگزاری مجمع مشخص شود و در آن نشست در مورد مسئله مدیرعاملی تصمیم گیری شود. 

قرار است یکشنبه این درخواست از سوی مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به مالکان جدید داده شود تا زمان مجمع مشخص شود. تا مشخص شدن زمان مجمع امور باشگاه دست فرشید سمیعی است. 

البته شب گذشته علی خطیر در مصاحبه هایی عنوان کرده بود که هنوز ابلاغیه از هیئت مدیره دست او نرسیده اما مهدی افضلی رئیس هیئت مدیره استقلال به خبرنگار آنا گفت: بعد از بازی با تراکتور ما جلسه ای برگزار کردیم همان دیشب ابلاغیه به دست آقای خطیر رسید و امروز هم سمیعی به باشگاه می رود. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • وست هم در آستانه توافق با خولن لوپتگی به عنوان سرمربی جدید
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • گزینه‌های مقابل بایدن در چگونگی مواجهه با توافقنامه دوحه
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • ژابی آلونسو: شکست فصل گذشته مقابل رم دردناک بود؛ از آن بازی درس گرفتیم
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • گری نویل فاش کرد: در آستانه هدایت تیم ملی انگلیس بودم!