Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-07@10:44:56 GMT

مصاف سرمربیان سابق تیم ملی را دایی برد

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۴۲۲۴

به گزارش ایسنا، در ادامه هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم فوتبال سایپا از ساعت ١۶ در ورزشگاه شهدای شهر قدس میزبان فولاد خوزستان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر سایپا به پایان رسید.

تک گل این دیدار را امیر حسین حسین‌زاده در دقیقه ٧٨ به ثمر رساند.

در نیمه نخست این دیدار نارنجی‌پوشان سایپا حملات متعددی روی دروازه فولاد طراحی کردند اما مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته روی یکی دو صحنه هم برخوردهایی در محوطه جریمه فولاد رخ داد که علی دایی به شدت اعتقاد داشت داور باید پنالتی اعلام می‌کرد. روی یکی از همین صحنه‌ها پیمان میری در دقیقه ۴٠ پس از برخورد با مدافع فولاد نقش بر زمین شد که سرمربی سایپا به خاطر این صحنه به شدت به داور چهارم اعتراض کرد.

در مقابل سفیدپوشان فولاد هم در دقیقه ٣۵ فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه سایپا داشتند اما با وجود اشتباه دروازه‌بان سایپا، لوسیانو پریرا نتوانست از این فرصت به خوبی استفاده کند و شوت او را رضا علی یاری از روی خط دروازه راهی کرنر کرد تا نیمه نخست این دیدار با تساوی بدون گل به پایان برسد.

در آغاز نیمه دوم شاهد بازی پایاپای از هر دو تیم بودیم اما در اواخر بازی حملات نصف و نیمه شاگردان دایی جواب داد و این تیم روی یک ارسال بلند به گل رسید. در دقیقه ٧٨ توپ از میانه میدان بلند روی دروازه فولاد ارسال شد و در ادامه رضا علیاری با ضربه سر پاس زیبایی را روی نقطه پنالتی برای امیر حسین حسین‌زاده یار تازه وارد سایپا مهیا کرد و این بازیکن نیز با ضربه سر دروازه فولاد را باز کرد. البته بلافاصله پس از این گل سفیدپوشان فولاد فرصت جبران را نتیجه را به دست آوردند که با واکنش خوب حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان سایپا مواجه شدند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۴۲۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ علی دایی، اسطوره فوتبال ایران هفته گذشته برای دیدار با مادر یکی از عکاسان ورزشی راهی منزل او در اکباتان شد.

حضور دایی در این قسمت از تهران با استقبال جالب مردم همراه شد و شهریار فوتبال ایران هم برخورد گرمی با آن‌ها داشت و دقایق زیادی را صرف گرفتن عکس یادگاری با ساکنین این شهرک کرد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903266

دیگر خبرها

  • تراکتور به سهمیه آسیا و فولاد به سقوط نزدیک‌تر شدند
  • مدعیان پیروز شدند
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • دومین سکو از دست گیتیزن‌ها رفت
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • پیروزی پرسپولیس در نیمه اول دیدار با نساجی/ یک برزیلی علیه سرخ‌ها
  • عکس‌| برخورد گرم علی دایی با اهالی اکباتان؛ ذوق‌زدگی یک کودک از دیدار با شهریار
  • برتری پالما برابر بارسلونا/ اولادقباد بر بام فوتسال اروپا ایستاد
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • پیروزی توپچی‌ها در خانه؛ آرسنال جام را می‌خواهد!