Web Analytics Made Easy - Statcounter

حضرت رقیه (س) کیانشهر با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، در ارتباط با گام دوم انقلاب که مخاطب آن جوانان هستند، اظهار داشت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ گام دوم انقلاب»  به تبیین دستاوردهای چهار دهه‌ گذشته پرداخته و به‌منظور ساختن ایران اسلامی توصیه‌هایی به ملت بویژه جوانان ارائه کردند.

ستاری با تشریح اهداف برگزاری یادواره شهدای جوان، گفت: برای برداشتن گامهای استوار ، باید گذشته را درست شناخت و از تجربه‌ها درس گرفت؛ اگر از این راهبرد غفلت شود، آینده مورد تهدیدهای ناشناخته قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دشمنان انقلاب با تحریف و دروغ ‌پردازی درباره‌ گذشته انقلاب به دنبال براندازی نظام هستند، وی، برگزاری یادواره شهدای جوان را آشنا کردن نسل جوان با انقلاب اسلامی و تبیین دستاوردهای انقلاب و آگاه ساختن جوانان نسبت به تلاش های گسترده دشمنان از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون از جمله ترورها، غائله های کردستان، گلستان، سیستان و بلوچستان و غیره در اقصی نقاط کشور، تحریم های ظالمانه ، جنگ تحمیلی، فشارهای اقتصادی و ... دانست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد علی ریاضت مبلغ دینی و کارشناس فرهنگی نیز الگو سازی را یکی از   نیاز های اساسی جامعه امروز دانست و گفت: شهدا به عنوان شاخص های دست یافتنی، بهترین الگو برای نسل جوان هستند چرا که آنها از جنس همین مردم و همین جوانها بودند.

وی با اشاره به اینکه مخاطب شناسی اساس کار ما است، افزود: بیان خاطرات، وصیت نامه و الگوهای رفتاری شهدا در قالب قصه گویی خیابانی از جمله برنامه هایی است که در مساجد برای جوانان و نوجوانان اجرا می کنیم .    

در ادامه این مراسم، وکیل پور، راوی دفاع مقدس به بیان رشادت ها و خاطرات رزمندگان اسلام  در  دوران هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهدای حسین آباد دورود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛یادواره شهدای منطقه حسین آباد با حضور خانواده های معظم شهدا مردم شهید چپرور این منطقه دورود بر زار شد 
 محله حسین آباد شهرستان دورود ۹۰ شهید والا مقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



دیگر خبرها

  • یادواره شهدای رودشتی
  • یادواره شهدای حسین آباد دورود
  • دانشگاه حضرت معصومه(س) باید به عنوان یک هویت مستقل بماند
  • یادواره شهدای کارگری شهرستان شفت برگزار شد
  • تجربه زیستی از فضای کار اشتراکی مادران و کودکان در مساجد/ بستری برای رشد و تعالی خانواده
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است