Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران - ايرنا - `بهرام قاسمي` رئيس مرکز ديپلماسي عمومي و رسانه اي وزارت امور خارجه درگذشت خانم «ليليت تريان» مادر مجسمه سازي ايران را تسليت گفت.

به گزارش ايرنا از اداره کل اطلاع رساني و سخنگويي وزارت امور خارجه، بهرام قاسمي رئيس مرکز ديپلماسي عمومي و رسانه اي وزارت امور خارجه درگذشت خانم «ليليت تريان» مادر مجسمه سازي ايران را به جامعه هنري کشور، هموطنان ارمني و دانشجويان و همکاران هنري و دانشگاهي ايشان تسليت گفت و ياد و نام او را گرامي داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رييس مرکز ديپلماسي عمومي و رسانه اي وزارت امور خارجه خانم تريان را هنرمندي برجسته دانست که با تلاش بي وقفه در حوزه هنر مدرن و مجسمه سازي و با ارائه هنر خود به دانشگاه هاي ايران، زمينه شکوفايي بيشتر اين هنر و پرورش هنرمندان نام آوري را فراهم آورد.
`ليليت تريان` از مجسمه‌سازان پيشکسوت و مادر مجسمه سازي ايران پنجشنبه 16 اسفند ماه در سن 88 سالگي درگذشت.
شبک**6116**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۵۲۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی

به گزارش "ورزش سه"، مسعود اسکویی، گزارشگر والیبال و گوینده و تهیه کننده رادیو صبح امروز دار فانی را وداع گفت و جامعه ورزش کشور را عزادار کرد.

انجمن رسانه های ورزشی ایران با ارسال پیامی این ضایعه را به جامعه ورزش  تسلیت گفته و براى بازماندگان و خانواده اسكويى آرزوى صبر كرده اند.

اسكويى از مشهورترين صداهاى راديو به خصوص در حوزه ورزش در طول تاريخ فعاليت رسانه هاى تصويرى، نوشتارى و شنيدارى به حساب مى آيد و ضايعه درگذشت او بازتاب فراوانى در ميان علاقه مندان به ورزش داشته و انجمن رسانه هاى ورزشى خودش را در اين غم شريک می داند.

دیگر خبرها

  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • آمریکا: برای حفظ منافع ملی با طالبان تعامل می‌کنیم
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • آشنایی کارشناسان اقتصادی وزارت امور خارجه با توانمندی‌های صادراتی دانش‌بنیان‌ها
  • پیام تبریک سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم