Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ هادی مهدوی کیا، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره تساوی این تیم مقابل پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: به نظر من فشار روانی گل زدن روی بازیکنان پرسپولیس در این دیدار زیاد بود و این موضوع  در نوع بازی بازیکنان محسوس بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پرسپولیس همواره با صبر و استفاده بهینه از مالکیت بر توپ با  طرح و نقشه های مختلف تاکتیکی موفق به گشودن دروازه حریفان می شد اما در بازی با پاختاکور بازیکنان عجله و شتاب زیادی داشتند که همین موضوع خبر از عدم تمرکز آنها داشت.

هافبک سال های نه چندان دور پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من این تساوی در زمان خوبی اتفاق افتاد و باعث شد پرسپولیسی ها کمی به خودشان بیایند، اینکه ما سال گذشته فینالیست شدیم و حالا فکر کنیم می توانیم خیلی راحت هر تیمی را ببریم اشتباه است. پرسپولیس نسبت به سال گذشته تغییراتی داشته، ضمن اینکه پاختاکور به خوبی پرسپولیس را آنالیز کرده بود و با ارائه یک بازی بسته و فیزیکی توانست در تهران یک تساوی ارزشمند برای خود کسب کند.

مهدوی کیا درباره بازی بعدی پرسپولیس در لیگ مقابل نساجی و سه شنبه هفته آینده مقابل السد قطر عنوان کرد: در لیگ کار برای پرسپولیس سخت نیست، تیم برانکو شخصیت قهرمانی در لیگ و حتی آسیا را نیز دارد اما این موضوع منوط به این است که قرمزها بدانند هر حریفی یک جایگاهی دارد و در چارچوب تاکتیک های مستطیل سبز هر تیمی بهتر بازی کند نتیجه خواهد گرفت.

مربی تیم کیا در رده سنی نوجوانان گفت: می توانیم به تفکرات برانکو بسیار خوش‌بین باشیم چرا که پرسپولیس تجربه بین المللی بسیار خوبی دارد. شما شک نکنید هر چقدر ما از السد ترس داریم و برای بازی استرس داریم آنها چندین برابر آن از پرسپولیس هراس دارند و می دانند باید مقابل نایب قهرمان آسیا بازی کنند. امیدوارم پرسپولیس از این تساوی در لیگ قهرمانان آسیا درس بزرگی گرفته باشد و در بازی های آینده بتواند دل هواداران را شاد کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی باشگاه پرسپولیس مهدوی کیا آسیا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۵۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد

السد در هفته پایانی لیگ ستارگان قطر شکست سنگینی را برابر الریان متحمل شد.

به گزارش ایسنا، هفته بیست و دوم و پایانی لیگ ستارگان قطر با انجام ۶ دیدار به پایان رسید.

در حساس ترین بازی السد که هفته قبل قهرمانی خود را قطعی کرد با ۴ گل برابر الریان شکست خورد.

محمد امین حزباوی مدافع ایرانی السد در این بازی نیمکت نشین بود و فرصت بازی به او نرسید.

الدحیل هم‌ در ادامه نتایج ناامید کننده خود با نتیجه ۴ بر ۲ برابر القطر شکست خورد.

نتایج دیگر بازی ها 

الاهلی ۱- الوکره ۰

العربی ۴-معیذر ۳

المرخیه ۱-ام صلال ۱

شمال ۱-الغرافه ۰

در پایان فصل لیگ ستارگان السد قهرمان شد و الریان و الغرافه و الوکره هم به ترتیب در رده های دوم تا چهارم قرار گرفتند این در حالی است که تیم های معیذر و المرخیه هم سقوط کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • عیار سرمربی پرسپولیس چهارشنبه مشخص می‌شود
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • بازگشت اوسمار به جاده خوشبختی یا پایان یک رؤیا؟
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • گواردیولا: با یک تساوی منچسترسیتی، آرسنال قهرمان لیگ برتر خواهد شد
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی شکست سنگین السد
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس