Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران-ايرنا-معاون رييس جمهوري:نقض اجراي قانون اساسي درحال ترميم است،حناچي:تهران بدون همراهي مردم رنگ نمي گيرد،ظريف:اختلافات منطقه با گفت وگو حل وفصل شود،مجلس آمريکا قطعنامه ضدنفرت را تصويب کرد،اتحاديه اروپا:اقدامات آمريکا تهديدي عليه تجارت جهاني است و آمريکا خواستار بازگرداندن محدوديت هاي موشکي ايران شد ازمهمترين خبرهاي 12 ساعت گذشته ايرنا بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اخبار داخلي
*********
گرگان-معاون حقوقي رياست جمهوري گفت: پس از تشکيل معاونت قانون اساسي به دستور رييس جمهوري، موارد متعددي از نقض قانون اساسي شناسايي و با پرهيز از سياسي کاري و به دور از هياهو در حال ترميم آنها هستيم.
سمنان-دادستان عمومي و انقلاب مرکز سمنان گفت: `عباسعلي دامنگير` مديرکل حفاظت محيط زيست استان سمنان به اتهام‌ هاي ارتشاء و اختلاس دستگير شد.
تهران-هيات داوران بخش مسابقه ديني و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي يازدهمين جشنواره بين‌المللي پويانمايي تهران با اعلام اسامي برگزيدگان اين بخش بر قابليت‌هاي بي‌بديل توليدات پويانمايي در بيان مفاهيم بلند معنوي و آموزه‌هاي ديني و نيز ترويج و اشاعه آرمان‌هاي انقلاب اسلامي و تفکر انقلابي برآمده از رهنمودهاي امام راحل و رهبر معظم انقلاب تاکيد کردند.
اردبيل-مديرکل دفتر نوآوري و کسب و کار هاي نوين معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري گفت: چهار هزار شرکت دانش بينان در کشور فعال است که بيشترين آنها مربوط به استان هاي تهران ، اصفهان و کرج هستند.
مشهد-وزير راه و شهرسازي با اشاره به مشکلات حاشيه نشيني در شهر مشهد گفت: مهار حاشيه نشيني و حذف بافت هاي ناکارآمد در اين شهر در اولويت برنامه هاي وزارت راه و شهرسازي است.
تهران-معاون امور اجتماعي شهرداري تهران با اشاره به برخي شايعات مربوط به سازه برج ميلاد گفت: باتوجه به پيشينه تخصصي سرپرست جديد اين برج بايد در اولين فرصت مطالعات علمي و فني انجام و در ابعاد گسترده به شهروندان اعلام شود تا هيچ نگراني در اين حوزه وجود نداشته باشد.
کرمان-دادستان کل کشور گفت: اخلاق در فضاي مجازي لگدمال شده و روابط و اصالت خانوادگي در شبکه هاي اجتماعي بدون مديريت رو به نابودي است که بايد براي مديريت اصولي اين وضع چاره اي انديشيده شود.
تهران-شهردار تهران با اشاره به آلودگي هواي تهران به عنوان معضلي ديرينه گفت: تهران رنگي جز خاکستري ندارد درحاليکه فرهنگ و معماري ما مملو از هنر و رنگ هاي متنوع و خلاقيت است و اين رنگ جز با همراهي مردم برنمي گردد.
بروجرد-رئيس سازمان حوزه هنري کشور گفت: در سه سال گذشته 11 هزار صندلي به ظرفيت سالن هاي سينمايي کشور اضافه شده است.
تهران-سرپرست شرکت شهر فرودگاهي امام خميني(ره) گفت: کنترل قيمت ها در فرودگاه بين المللي امام خميني (ره) به صورت مستمر انجام مي شود و اگر تخلفي مشاهده شود به شدت با آن برخورد خواهيم کرد.
تبريز-نائب رئيس اول مجلس شوراي اسلامي گفت: گردش چرخ اقتصادي مملکت وابسته به رونق فعاليت هاي بخش خصوصي است و اگر چرخ کار آن ها بچرخد چرخه اقتصادي کشور نيز درست و سالم خواهد بود.
تهران-از هفته گذشته ماجراي آراي غيرواقعي در نظرسنجي‌ تلويزيوني براي معرفي بهترين برنامه آغاز شد و واکنش‌هاي مختلفي را به دنبال داشت. اکنون وزير ارتباطات از شناسايي فرد خاطي خبر مي دهد.
ياسوج -جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تاکيد کرد: ملت ايران راه شهدا را با قدرت ادامه خواهد داد و هر روز بر قدرت نظامي خود براي مقابله با هر تهديدي مي افزايد.
دزفول-وزير نفت با اشاره به طرح هاي در دست اقدام اين وزارتخانه در حوزه مسئوليت هاي اجتماعي در خوزستان گفت: وزارت نفت توجه ويژه به استان خوزستان دارد.
اخبار خارجي
*********
نيويورک-مجلس آمريکا با 407 راي مثبت، قطعنامه محکوميت اسلام هراسي، ضديهودي، نژاد پرستي و ديگر اشکال نفرت پراکني را تصويب کرد.
تهران-«نبيل ابو ردينه» سخنگوي رئيس تشکيلات خودگردان فلسطين گفت که مقام هاي فلسطيني با دولت آمريکا تا زماني که واشنگتن از مواضع خود درقبال قدس، موضوع آوارگان و شهرک سازي عقب نشيني نکند، ارتباط برقرار نخواهند کرد.
رم-اتحاديه اروپا و آمريکا با پيوستن ايتاليا به شبکه راهبردي حمل ونقل چين موسوم به جاده ابريشم مخالفت کردند.
رم -مانليو دي استفانو معاون وزير امور خارجه ايتاليا در ديدار با غلامرضا انصاري معاون اقتصادي وزير امور خارجه ايران تاکيد کرد که ايتاليا درحال بررسي جزئيات براي پيوستن به اينستکس است.
تهران-سيدعباس عراقچي معاون سياسي وزير امور خارجه با خانم باليکا امبته رئيس پارلمان آفريقاي جنوبي ديدار و گفت وگو کرد.
تهران-معاون رئيس جمهوري ترکيه گفت که ارتش اين کشور براي نابودي گروه هاي تروريستي آماده ورود به خاک سوريه است.
تهران-«مايکل کوهن» وکيل سابق رئيس جمهوري آمريکا از «سازمان ترامپ» به دليل پرداخت نکردن حق الوکاله اش شکايت کرد.
دمشق-سوريه اعلام کرد: گزارش گروه وابسته به سازمان منع گسترش سلاح هاي شيميايي درباره حادثه مورد ادعاي از سوي دولت سوريه در شهر دوما در هفتم اوريل 2018 فرقي با گزارش هاي سابق آنها نمي کند درحالي که در آن حقايق پوشيده شده و به شکل آشکار تحريف شده است.
تهران-وزير امور خارجه کشورمان در گفت وگوي تلفني با همتاي هندي خود بر حل وفصل مسالمت آميز اختلافات در منطقه از طريق گفت وگو تاکيد کرد.
تهران-توپخانه ارتش رژيم صهيونيستي پنجشنبه شب مقر نيروهاي مقاومت فلسطيني در شرق نوار غزه را هدف قرار داد.
تهران-«سسيليا مالمستروم» کميسيونر تجارت اتحاديه اروپا هشدار داد که اقدامات آمريکا نظام تجاري جهاني را تهديد به درهم شکستن مي کند و از واشنگتن خواست تا براي اصلاح قوانين بازرگاني همکاري کند.
پکن-سخنگوي وزارت خارجه چين گفت: چين مايل است به اتفاق ساير طرف ها براي حفظ و اجراي توافقنامه جامع مساله هسته اي ايران موسوم به «برجام» تلاش کند.
تهران-منابع خبري گزارش دادند که ائتلاف آمريکايي پنجشنبه شب مناطقي در حومه شرقي ديرالزور سوريه را با بمب هاي حاوي فسفر سفيد بمباران کرد.
تهران-يک قاضي فدرال در ايالت ويرجينيا آمريکا «پال مانافورت» رئيس سابق ستاد انتخاباتي ترامپ را به دليل تخلفات مالي به 47 ماه زندان محکوم کرد.
تهران-برهم صالح رئيس جمهوري عراق در مصاحبه با روزنامه انگليسي زبان «the national» امارات گفت: اتباع خارجي گروه تروريستي داعش ممکن است به اعدام محکوم شوند.
پکن-کره شمالي ضمن تقبيح رزمايش مشترک نظامي آمريکا و کره جنوبي اعلام کرد: برگزاري رزمايش هاي مشترک توافق نامه هاي سال گذشته سه کشور را نقض مي کند.
شبک**1392
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی

نماینده تهران با انتقاد از وضعیت ارزش پولی در کنایه‌ای از وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی خواست که اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند.

مصطفی میرسلیم نماینده تهران در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«وزیر امور اقتصادی و دارایی و رئیس کل بانک مرکزی، اگر نمی‌توانند ارزش پول ملی را حفظ کنند، امضایشان را از روی اسکناس‌ها بردارند، چون با کاغذ پاره فرقی ندارد.»

 

دیگر خبرها

  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • مخالفت با تعطیلی شنبه با استدلال ارتباط با یهودی ها جنبه کج فهمی دارد/ ما عملا سه روز از دنیا عقب هستیم / این لج و لجبازی درست نیست
  • هواشناسی سیستان و بلوچستان همزمان ۲ هشدار زرد صادر کرد
  • آغاز بارش رحمت الهی در خوزستان
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • ۲ افسر دیگر اسرائیل در غزه کشته شدند
  • دیدار معاون رئیس جمهور زیمباوه با وزیر دفاع ایران در تهران
  • طعنه‌زنی سنگین به دو مدیر ارشد اقتصادی دولت رئیسی
  • ببینید | حرکت جنجالی وزیر خارجه آمریکا با رئیس جمهور چین