Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: توجه به سبک زندگی ایرانی و اسلامی از محورهای بیانیه گام دوم انقلاب و یکی از اساسی ترین و بنیادی ترین مباحثی است که پیگیری آن در تحقق مفاد این بیانیه راهبردی موثر است.

آیت‌الله سید احمد حسینی خراسانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیانیه گام دوم انقلاب را منظومه ای کامل و جامع توصیف و بیان کرد: باید آغاز، پایان و همه بخشهای بیانیه از جمله سبک زندگی ایران اسلامی مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: موضوع سبک زندگی ایرانی- اسلامی علاوه بر طرح پیاده سازی الگوی اسلامی - ایرانی پیشرفت، سالها پیش در یکی از سفرهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به خراسان شمالی نیز در قالب سبک زندگی اسلامی مطرح شده که نشانگر اهمیت این موضوع است.
نماینده مردم خراسان رضوی در مجلس خبرگان رهبری گفت: سبک زندگی ایرانی - اسلامی از نوع پوشش، مشی و روش در حوزه زندگی خانوادگی، تعلیم تربیت، ازدواج، فرزندآوری و تریبت فرزند تا صنعت و فناوری و تجارت در بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه جدی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی قرار گرفته است.
آیت الله حسینی خراسانی افزود: اگر قرار باشد مباحث مربوط به اقتصاد مقاومتی، حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب تقویت شده و نگاه و اتکای کشور متوجه قابلیتهای درونی باشد می بایست 'سبک زندگی ایرانی - اسلامی' محقق شود.
وی ادامه داد: در بیانیه گام دوم انقلاب به اهداف اقتصادی در حوزه اقتصاد مقاومتی و بحران آب نیز اشاره شده است و آن چه دستیابی به اقتصاد مقاومتی را ممکن می سازد جلوگیری از اسراف، قطع علایق اقتصادی به اجانب در راستای استقلال اقتصادی و قناعت است.
عضو مجلس خبرگان رهبری قناعت را استفاده از ثروتهای خدادادی و جلوگیری از اسراف و تبذیر معنا و بیان کرد: زمانی که قناعت با عزم و اراده ملی مردم همراه شود این اصل اقتصاد اسلامی می تواند در جامعه تحول آفرین شود.
آیت الله حسینی خراسانی افزود: اینک که همه حوزه های علمیه و دانشگاهها پای کار آمده و بر اهمیت بیانیه گام دوم انقلاب و حمایت از آن تاکید کرده اند باید همه ابعاد این بیانیه راهبردی از جمله محور اساسی سبک زندگی به طور کامل و جامع مورد توجه عملی قرار گیرد تا در مسیر حل مشکلات موثر باشد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی 24 بهمن ماه امسال در بیانیه ‌ای خطاب به جوانان و آینده ‌سازان ایران، چگونگی برداشتن گام بزرگ دوم انقلاب به سوی آرمانهایش را در هفت فصل تبیین کردند.
1922/3221/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي گام دوم انقلاب سبك زندگي ايراني اسلامي عضو خبرگان رهبري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۵۹۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد

انتشار تصویری از تعرفه عضویت در مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب در فضای مجازی خبرساز شد.

میلاد نوری یکی از شهروندان این عکس را منتشر کرد و نوشت:

عضویت باشگاه انقلاب برای ایرانی‌ها سالی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومان شده.

برای "افراد خارجی" ۳.۰۹۱.۵۰۰ تومان. تقریبا ۴۰۹.۰۰۰ تومان کمتر از ایرانی‌ها.

برای ایرانی‌ها دیگه امکان یک بار ورود وجود نداره. اما برای خارجی‌ها امکان ورود مهمان با ۳۷.۲۰۰ تومان (کمتر از یک دلار) شرایط فراهمه.

منبع: برترین‌ها

سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • برای نخستین‌بار؛ انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری | تصاویر
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • روزنامه نزدیک به سپاه: زنان با کنار رفتن ترس و و پلیس دوباره کشف حجاب می‌کنند!
  • موضع تازه و متفاوت یک روزنامه درباره گشت ارشاد
  • روزنامه اصولگرا: دختری که از ترس پلیس و به اجبار حجاب می زند، در اولین فرصت، کشف حجاب می کند
  • روزنامه اصولگرا: کسی که بخاطر ترس از مجازات و پلیس حجاب را رعایت می کند، با کنار رفتن این موانع ،کشف حجاب می کند
  • تعرفه عضویت در باشگاه انقلاب خبرساز شد
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات
  • اساتید نقش مهمی در جهاد تبیین دارند
  • پاسخ رهبر انقلاب به نامه رییس سازمان تبلیغات اسلامی: کار قرآنی در شمار مبارک‌ترین کارهای اسلامی و جهادی است