Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، حسن قشقاوی در این دیدار ضمن تشریح روابط خوب و رو به رشد ایران و اسپانیا طی سال‌های اخیر در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و پارلمانی، بر اهمیت نقش مجالس دو کشور در کمک به گسترش و تحکیم روابط میان دو کشور تأکید و نسبت به استمرار تعاملات و همکاری‌های رو به گسترش پارلمانی میان دو کشور ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین با اشاره به همکاری‌های خوب دو کشور در حوزه فرهنگی و فعالیت‌های برجسته صورت گرفته در این زمینه، بر لزوم پایبندی کشورهای اروپایی به تعهدات خود در چارچوب برجام و اقدام برای تأمین منافع اقتصادی جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد.

پیو گارسیا اسکودرو، رئیس مجلس سنا اسپانیا نیز در این دیدار ضمن اشاره به خاطره خوب و به یاد ماندنی از سفر سال گذشته خود به جمهوری اسلامی ایران و تأکید بر اهمیت تقویت و توسعه روابط ایران و اسپانیا در حوزه‌های مختلف، اظهار امیدواری کرد که محدودیت‌های ناشی از تحریم‌های یکجانبه ایالات متحده آمریکا علیه ایران که به منافع شرکت‌های دو طرف خسارت وارد کرده است، هر چه زودتر پایان پیدا کند و اتحادیه اروپا نیز بتواند با اتخاذ سیاست‌های سازنده، تضمین‌های لازم را برای حفظ برجام و بهرهمندی ایران از این توافق ارائه کند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: حسن قشقاوی ایران و اسپانیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۶۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم

بن الطوق الماری ضمن استقبال از سرمایه گذاری در ایران گفت: روابط دو کشور باید در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بن الطوق الماری وزیر اقتصاد و رئیس طرف اماراتی کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند؛ امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

وزیر اقتصاد امارات جلسه امروز را نشانی از عزم ایران و امارات برای توسعه روابط به همت دولت‌های دو کشور دانست و افزود: در ایام گذشته روابط اقتصادی و تجاری بین دو کشور به خوبی توسعه پیدا کرده بود، اما باید روابط در تمامی حوزه‌ها توسعه پیدا کند.

بن الطوق الماری تصریح کرد: کشور امارات در بین شرکای تجاری خود بعد از چین بالاترین میزان روابط تجاری را با ایران دارد که سال گذشته هم این میزان ۱۷ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: حجم تجارت و صادرات از امارات به ایران در سال گذشته به ۲۷ میلیارد دلار رسیده است که نشان می‌دهد طرفین علاقه‌مند به توسعه روابط در تمامی حوزه‌ها هستند.

بن الطوق الماری گفت: تعداد زیادی از شرکت‌های ایرانی در امارات مشغول فعالیت هستند و امارات از سرمایه گذاری در ایران استقبال می‌کند.

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به توسعه روابط با ایران در تمامی حوزه‌ها هستیم
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • ابراز خرسندی امیرعبداللهیان از پیشرفت های صورت گرفته در روند روابط ایران و بورکینافاسو
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • ابراز خرسندی ایران از پیشرفت در روند مناسبات با بورکینافاسو
  • رهبر اکثریت سنای آمریکا اعتراضات دانشجویان حامی فلسطین را محکوم کرد
  • بررسی توسعه روابط ایران و تانزانیا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • آمریکا تحریم‌ها علیه ۱۰ بانک بزرگ روسیه را کاهش داد
  • بلینکن با سران جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت‌وگو کرد
  • جلسه مجلس به دلیل به حدنصاب نرسیدن زودتر به پایان رسید