Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@10:21:24 GMT

آماده شدن ارتش ترکيه براي ورود به خاک سوريه

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۸۰۶۶

آماده شدن ارتش ترکيه براي ورود به خاک سوريه

خبرگزاري آريا - معاون رئيس جمهوري ترکيه از آمادگي اين کشور براي ورود به خاک سوريه با هدف نابودي گروه هاي تروريستي خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از ايرنا «فواد اوکتاي» با تاکيد بر به کار گيري تمام ظرفيت‌هاي ترکيه براي نابودي گروه‌هاي تروريستي در منطقه شرق فرات سوريه تصريح کرد آنکار ايجاد مناطق امن در مرزهاي شمالي سوريه را در تامين امنيت خود بسيار موثر مي داند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي همچنين مدعي شد که ترکيه کمک‌هاي مختلفي به مناطقي که در دو «عمليات سپر فرات وشاخه زيتون» از تروريست‌ها پاکسازي شد ارسال کرده است.
پيش از اين «خلوصي آکار» وزير دفاع ترکيه نيز گفته بود: ارتش ترکيه تمام مقدمات لازم براي آغازعمليات نظامي در منبج و منطقه شرق فرات در شمال سوريه را انجام داده و منتظر دستور «رجب طيب اردوغان» رئيس‌جمهوري ترکيه در اين باره است.
منبج نام شهري در استان حلب در شمال سوريه و مرزهاي ترکيه است که کنترل آن در اختيار گروه کرد موسوم به يگان‌هاي مدافع خلق (ي پ گ) به عنوان هم پيمان‌هاي آمريکا قرار دارد.
ترکيه اين شبه نظاميان را تروريست مي خواند و از منتقدان حمايت‌هاي واشنگتن از آن‌ها در سال‌هاي اخير بوده است.
درحالي که واشنگتن - آنکارا را از حمله به گروه‌هاي کرد در شمال سوريه برحذر داشته است، ساکنان منبج اخيرا از ارتش سوريه خواستند که براي مقابله با حمله احتمالي آنکارا- به اين ناحيه نيرو اعزام کند.
141/118
کليدواژه سوريه ترکيه ارتش

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: طرز تهیه کباب کوبیده به روش آشپز خیابانی هندی (فیلم) طرز تهیه آسان کوبیده مربعی و ماهی لوله ای سوخاری (فیلم) طرز تهیه و سرو کباب کوبیده و جگر در خیابان‌های ترکیه (فیلم)

دیگر خبرها

  • گزارشی از حملات توپخانه‌ای اشغالگران به حومه درعا در سوریه
  • آمدوشدهای غیرمنتظره دیپلماتیک/ نگاهی به سفر ناگهانی نچیروان بارزانی و هیئت بلندمرتبه همراهش به ایران
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • انتخابات در حزب بعث؛ گام نخست سوریه برای ورود به دوره پساجنگ
  • انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در سوریه
  • آماده سازی ۱۵۰۰ سیخ کوبیده توسط آشپز ترکیه ای (فیلم)
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • انهدام ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه
  • تاکید اسد بر موضع باثبات سوریه در مسئله فلسطین و مقاومت
  • کشته شدن ۳۲ عنصر پ ک ک در شمال عراق توسط ترکیه