Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهم‌ترین حوادث امروز (جمعه هفدهم اسفند ماه) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اطفای حریق گسترده انبار عروسک و اسباب بازی در بازار حضرتی + فیلم و عکس

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از آتش‌سوزی گسترده انبار عروسک و اسباب بازی در بازار حضرتی خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کشف ۱۰۱ کیلو گرم تریاک در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف ۱۰۱ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیونت در عملیات ماموران این فرماندهی خبر داد.

توقیف یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال سیگار قاچاق در نجف آباد

ماموران واحد گشت انتظامی شهرستان نجف آباد در بازرسی از یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ محموله سیگار خارجی قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال را کشف کردند.

سلاخی مرد ۳۷ ساله با چاقو در درگیری دوستانه

فرمانده انتظامی شهرستان آمل گفت: درگیری و چاقوکشی در این شهرستان ، مرد ۳۷ ساله را به کام مرگ کشاند.

مصدومیت ۳ نفر براثر واژگونی خودرو در نایین

رییس جمعیت هلال احمر نایین گفت: واژگونی یک دستگاه خودرو پژو پارس در گردنه ملا احمد واقع در محور نایین به ورزنه به مصدوم شدن سه نفر منجر شد.

در حال تکمیل...

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ کرم حسنی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ مبنی بر اینکه پیدایش جسد مردی در کنار رودخانه سیمره در بخش ماژین بلافاصله عوامل گشت انتظامی جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی مشخص شد مرد جوانی پس از غرق شدگی در کنار رودخانه افتاده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دره‌شهر با بیان اینکه با تحقیقات پلیس هویت جسد شناسایی شد، ادامه داد: در تحقیقات پلیس مشخص شد جسد مربوط به جوان ٢٨ ساله، اهل پلدختر که در داخل رودخانه دچار حادثه شده وغرق شده است.

سرهنگ حسنی با اشاره به اینکه جسد جهت تحقیقات بیشتر تحویل انتظامی شهرستان پلدختر داده شد گفت: با توجه به فصل گرما و حضور نوجوانان و جوانان در کنار رودخانه‌ها، ضرورت دارد شهروندان از شنا کردن در مناطق پرخطر پرهیز کرده و والدین گرامی نیز فرزندان خود را از خطرات شنا در رودخانه‌ها آگاه سازند تا دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشیم.

کد خبر 6090800

دیگر خبرها

  • دراین موزه حسابی بچگی کنید | نوستالژی هایی که هیچ کجا پیدا نمی شوند
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • کشف جسد جوان ۲۸ ساله پلدختری در دره‌شهر
  • جسد جوان ٢٨ ساله پلدختری در دره‌شهر کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • سلاخی مرد جوان در چاقوکشی زن و شوهری | زن اردبیلی شوهر سابقش را کشت