Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد فدایی در سخنرانی قبل از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ورامین طی سخنانی اظهار داشت: در سال ۹۷، میزان ۴ هزار و ۲۸ هکتار از منابع طبیعی در ورامین آزاد شده است.

فدایی در ادامه افزود: فشارهای بسیار زیادی زمان آزاد کردن این زمین‌ها خصوصاً از طرف دستگاه‌های اجرایی بر ما وارد می‌شود اما هیچ فشاری نمی‌تواند از انجام وظیفه توسط این دستگاه و اعمال قانون جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین بیان داشت: با اجرای ساختار جدید، برخورد با تخریب کنندگان منابع طبیعی به صورت جدی خواهد بود و اگر این طرح اجرا شود بدون فوت وقت حکم بازداشت و تخریب برای متخلفین صادر می‌شود.

فدایی گفت: در هفته منابع طبیعی در ورامین، قرچک، خیرآباد و جواد آباد ۴۱۰۰۰ هزار اصله نهال توزیع می‌شود.

کد خبر 4562316

منبع: مهر

کلیدواژه: منابع طبیعی ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت

منابع محلی در ارزگان، هرات و هلمند می‌گویند که بارندگی، سیلاب و توفان شدید در این ولایت‌ها جان ۱۰ تن را گرفته و خسارات هنگفت مالی برجا مانده است.

منابع محلی از ارزگان می‌گویند در اثر توفان شدید در ترینکوت، مرکز این ولایت و ولسوالی چوره ۷ تن جان باخته‌اند و شمار زیادی از خانه‌ها تخریب شده است.

منابع می‌افزایند که بارندگی صدها جریب زمین، پل‌ها و راه رفت‌وآمد مردم را همچنان تخریب کرده است.

در همین حال منابع می‌گویند که جاری شدن سیلاب در ولسوالی‌های گلران، ادرسکن، کشک رباط‌سنگی و کشک کهنه ولایت هرات جان ۳ تن را گرفته و ده‌ها منزل را تخریب کرده است.

باشندگان ولسوالی‌های کشک رباط‌سنگی و کشک نیز تأیید می‌کنند که بیش از ۲۰۰ رأس مواشی را سیلاب برده و حداقل ۲۰۰ جریب زمین زیر کشت باشندگان این ولسوالی را سیلاب تخریب کرده است.

همچنین توفان شدید و بارندگی شب گذشته در هلمند نیز صدها جریب زمین زراعتی را تخریب کرده است.

این درحالیست که منابع محلی در ولایات مختلف، از وقوع سیلاب در بدخشان، غور، سرپل، هرات، بغلان، فاریاب، تخار، قندوز، جوزجان، قندهار و دیگر ولایات خبر دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازداشت شهردار مرند با اتهامات مالی
  • ۲ تن چوب تاغ قاچاق در شاهرود کشف شد
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ هیچ تصویری از پیروزی در شهر رفح نیست
  • هراس نتانیاهو از صدور حکم بازداشت/ اسرائیل منتظر تحولات در جبهه‌های همزمان است
  • صدور پروانه چرا برای ۶۰۰ هزار واحد دامی در همدان
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش‌بس
  • فشار وزیرجنگ اسرائیل بر نتانیاهو برای پذیرش آتش بس در غزه
  • وقوع سیل در افغانستان تلفات جانی برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • جلوگیری از تخریب اراضی ملی در بم