Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی گفت:آقای نماینده شما چه کاره اید که آینده نظام را تعیین می کنید، آیا می خواهید فقط حرف بزنید و برایتان کف بزنند؟ آینده نظام را شهدا و شهدای مدافع حرم تعیین می کنند و این مسیر کاملا روشن و مشخص است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی امروز در یازدهمین یادواره شهدای ممدل حوزه دو شهری میاندوآب اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که جای شهید و جلاد را عوض کند و رهبر معظم انقلاب نیز بارها هشدار داده اند که اجازه ندهید جای شهید و جلاد را عوض کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان‌غربی با بیان اینکه ما مدیون شهدا هستیم، افزود: شهدا با اخلاص بودند و امنیت موجود در کشور حاصل خون پاک شهداست و باید با ادامه دادن راه شهدا بتوانیم از خون آنان حراست کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت و حزب الله پیروز در منظقه بوده و سردار سلیمانی خار چشم دشمنان اسلام است، گفت: ۷۰ سال از ارتش سوم دنیا گفتند ولی حزب الله ۳۳ روز در مقابل هجمه رژیم صهیونیستی ایستاد و این ارتش را شکست داد.

سرایی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال دشمنی و توطئه هستند، تصریح کرد: از ابتدای انقلاب به دنبال دشمنی با انقلاب بوده و هشت سال جنگ تحمیلی و ترور و تهدید از آن جمله است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه آینده نظام کاملا روشن است، اظهار کرد: متاسفانه فردی با تابلوی اصولگرایی و نیروی ارزشی به مجلس رفته ولی علیه نظام در دانشگاهی صحبت می کند و می گوید آینده نظام را روشن نمی بینم.

وی افزود: آقای نماینده شما چه کاره اید که آینده نظام را تعیین می کنید، آیا می خواهید فقط حرف بزنید و برایتان کف بزنند؟ آینده نظام را شهدا و شهدای مدافع حرم تعیین می کنند و این مسیر کاملا روشن و مشخص است.

سرایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران، معادلات دنیا را تغییر داد، تصریح کرد: ما در جنگ ابهت غرب و شرق را شکستیم و امروز انقلاب اسلامی ایران به دنیا صادر شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با اشاره به اینکه دشمنان بارها از بمب شیمیایی در هشت سال دفاع مقدس استفاده کردند، گفت: ولی امپراطوری رسانه ای دشمن حتی یک خبر نیز از جنایت های صدام که بیش از ۸۰ کشور از آن علیه ایران پشتیبانی می کردند، مخابره نکردند ولی ملت ایران با تمام وجود مبارزه کرد و آنها را شکست داد.

وی با بیان اینکه امروز مقاومت پیروز بوده و آمریکا در اتحاد سازی شکست خورده و تنها مانده است، اظهار کرد: استقامت ملت ایران، صلابت پوشالی آمریکا را شکسته است.

سرایی با اشاره به اینکه آمریکایی ها در انتخابات ریاست جمهوری گذشته خود پرده از تشکیل داعش برداشتند، گفت: در انتخابات ریاست جمهوری گذشته آمریکا، پشت پرده ایجاد داعش برملا شد و مشخص شد که چه کسی داعش را و با چه هدفی ایجاد کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهداء آذربایجان غربی با بیان اینکه هدف آمریکا این بود که هر کشوری در جغرافیای اسلام را بزند، تصریح کرد: ولی به حول قوه الهی، داعش را جبهه مقاومت نابود کرد و این توطئه آمریکا شکست خورد و در حالی که همه دنیا می گفتند “بشار اسد” باید برود ولی رهبرمعظم انقلاب گفتند که “بشار اسد” باید بماند و ماند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری فرمودند  دوران بزن دررو تمام شده و یکی بزنند، ۱۰ تا می خورند، اظهار کرد: امروز موشک های ما لرزه بر اندام دشمنان انداخته اند.

سرایی با بیان اینکه دشمنان با جنگ نرم به دنبال از بین بردن ایمان جوانان ما است، تصریح کرد:دشمنان انقلاب اسلامی در قالب راه اندازی جنگ نرم در جهت سست کردن باورهای دینی جوانان و بنیان خانواده گام بر می دارند ولذا باید نسبت به توطئه های دشمنان آگاه باشیم.

این مراسم با مداحی کربلایی صادقی مراغه ای به پایان رسید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • پلیس در اجرای «طرح نور» هوشمندانه و با ظرافت اقدام کند
  • مصوبه تعیین نماینده ویژه رئیس‌جمهوری در مناطق آزاد اصلاح شد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • نماینده آیت الله سیستانی در ترکیه؛ تأکید بر وحدت و گفت و گوی دینی و نقش مثبت رهبران مذهبی / آینده شیعیان ترکیه، روشن است
  • نکونام تکلیف خودش با مالکان جدید استقلال را روشن کرد
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • دیگر عادی شده: یک گزینه دیگر به بایرن نه گفت!‏