Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از شرایط محیطی ناپایدار محورهای مواصلاتی چهار استان طی امروز و فردا خبر داد و گفت: رانندگانی که قصد سفر به استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و گیلان را دارند باید دقت لازم را برای تردد در این محورها داشته باشند.

به گزارش ایسنا سرهنگ نادر رحمانی، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور با بیان اینکه در اغلب محورهای استان‌های اردبیل، کرمانشاه، ایلام و کردستان بارش برف گزارش شده است، گفت: محور تبریز، زنجان، بستان‌آباد و میانه آذربایجان شرقی، محور پیرانشهر - نقده، پیرانشهر - اشنویه، پیرانشهر - مهاباد در آذربایجان غربی، محورهای قزوین - رشت، قزوین - همدان و گردنه آوج در استان قزوین، بارش برف گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین محورهای هراز و کرج - چالوس نیز در ارتفاعات بارش برف گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در اغلب محورهای استان‌های گیلان و مازندران بارش باران مشاهده می‌شود، خاطرنشان کرد: کولاک قابل توجهی در محور اهر - کلیبر، اهر - بستان‌آباد، میانه - اردبیل، سراب - اردبیل و گردنه سائین در آذربایجان شرقی وجود دارد. همچنین تردد با زنجیر چرخ در محورهای اسالم به خلخال، سراب -اردبیل و ارومیه -اشنویه الزامی است.

وی با اشاره به اینکه در محور فیروزکوه محدوده گدوک مه گرفتگی وجود دارد، گفت: بعد از چند روز دوباره شاهد وضعیت زمستانی در محورهای کوهستانی، ارتفاعات و برف و کولاک هستیم، لذا برای امشب و فردا رانندگان جهت تردد در این محورها زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی را همراه داشته باشند.

رحمانی ادامه داد: همچنین رانندگانی که قصد سفر به استان‌های کرمانشاه، ایلام، لرستان و گیلان را دارند، لازم است دقت بیشتری داشته باشند، زیرا محورهای مواصلاتی در این چهار استان برای امروز و فردا شرایط محیطی ناپایداری دارد.

بنابر اظهارات رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، محور زنجان - طارم به علت کولاک شدید و کاهش دید از ساعت هشت صبح امروز تا زمانیکه شرایط محیطی به حالت اولیه خود بازگردد، مسدود

 

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: آذربایجان شرقی بارش باران پلیس راهور کنترل ترافیک محورهای مواصلاتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۴۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی وقوع سیلاب شب گذشته محورهای قاین، بیرجند، حوزه‌های روستای سیچ، دوست آباد به هیچ عنوان تردد امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی افزود: در این رابطه کمربندی حاجی آباد که یک طرفه بوده برای تردد باز شده و دو طرفه شده رانندگان با احتیاط تردد کنند.

رضایی با بیان اینکه تمامی محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه در پی وقوع سیلاب مسدود شد، یادآور شد: محور آهنگران به حاجی آباد، حاجی آباد به شاهرخت به سمت مرز یزدان و حاجی آباد به آبیز مسدود است.

وی افزود: محورهای قاین نیز به دلیل بارندگی شدید لغزنده است و از این جهت رانندگان با احتیاط رانندگی کنند.

کد خبر 6088280

دیگر خبرها

  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • محور کندوان یکطرفه می شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می‌شود
  • تردد عادی در راه ها/ محور کندوان یکطرفه می شود
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • مسدود شدن محورهای منتهی به شهرستان زیرکوه/جاده قاین لغزنده است