Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی انتصاب رئیس جدید قوه قضاییه را به وی تبریک گفت. ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ سیاسی نظامی | دفاعی | امنیتی نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، در پی انتصاب آیت‌الله حاج سید ابراهیم رئیسی به ریاست قوه قضاییه که با حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی صورت پذیرفت، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در پیامی این انتصاب شایسته را به وی تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام تبریک سرلشکر باقری به آیت‌الله رئیسی

متن پیام تبریک نماینده ولی فقیه در سپاه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حضرت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی
 
سلام علیکم

انتصاب شایسته جنابعالی به "ریاست قوه قضائیه" با حکم مبارک مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که بیانگر لیاقت کارآمدی و توانمندی‌های سرشار و نافذ علمی و عملی آن برادر ارجمند است را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

رجاء واثق دارم تجارب و دستاوردهای سترگ آن عالم عامل، نجیب، انقلابی، مردمی و ولایتمدار که محصول سال‌ها مجاهدت و نقش آفرینی در سنگرهای مختلف قوه قضاییه است پشتوانه مستحکم آن فقیه وارسته و مصمم در تحقق منویات و توصیه های معظم له برای ایجاد تحول در دستگاه عدالت و آغاز دورانی مقتدر و زیبنده گام دوم انقلاب و دلگرم‌کننده اعتماد آفرین برای مردم، محسوب خواهد شد و حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در این راستا آمادگی همه جانبه خود برای همکاری با دستگاه قضا را اعلام می‌کند.

دوام توفیق و سربلندی جنابعالی در این جایگاه و مسئولیت خطیر تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و تبعیت از مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال خواستارم.

عبدالله حاجی صادقی
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

R1381/P/S1,11/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سپاه پاسداران سیدابراهیم رئیسی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه پاسداران سیدابراهیم رئیسی سپاه پاسداران سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تاکید بر رعایت تقوای الهی اظهار کرد: حکومت حضرت منجی عالم بشریت بر اساس تقوا خواهد بود و همه را بر اساس و محور تقوا متحد خواهد کرد.

وی به عنوان اینکه عصر حضرت منجی عالم بشریت عصر تقوا خواهد بود، گفت: پایه‌های حکومت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف بر اساس ایمان عدالت و تقوا خواهد بود.

وی با اظهار اینکه ۴۸ هزار شهید از نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است، گفت: همچنین ۱۱۲ هزار جانباز و آزاده از نیروهای ارتشی در دوران دفاع مقدس تقدیم شده است.

آیت الله لائینی به عنوان اینکه ارتش ایثارگری‌ها و فداکاری‌های زیادی را به خرج داده است، گفت: بسیار از مشکلات کشور زیر سر شبکه‌های فساد بوده و باید بساط آن را در جامعه برهم چید و مدیران مسئولان باید مواظب باشند که آلوده فساد نشوند تا بتوانند با فساد مبارزه کنند.

نماینده ولی فقیه در مازندران به شعار جهش تولید با مشارکت مردم اشاره و اضافه کرد: برای تحقق این شعار باید کارگران بیشتر دیده شوند و مورد توجه قرار گیرند.

وی بر لزوم تقویت تعاونی‌ها برای تحقق شعار سال تاکید کرد و افزود: تقویت بنگاه‌های کوچک اقتصادی صنایع دستی و خانگی و صنایع کشاورزی نیز باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با گرامی داشت روز و هفته معلم بر لزوم توجه به این قشر تاکید کرد و گفت: آینده سازان کشور توسط این قشر تربیت می‌شوند.

امام جمعه ساری در بخشی از سخنانش به فتح آندلس اشاره و اضافه کرد: آندلس واسطه ایمان فتح شد اما بی بند باری آندلس و اسپانیا را از سرزمین‌های اسلامی گرفت.

نماینده ولی فقیه در مازندران با تقدیر از تلاش‌های از استاندار سابق مازندران و تبریک به استاندار جدید گفت امیدواریم در دوران فعالیت استاندار جدید مازندران به پیشرفت بیشتری دست یابد.

آیت الله لائینی به مناسبت روز ورزش ملی و باستانی اشاره کرد و گفت: باید برای توسعه این ورزش در جامعه برنامه ریزی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست و کودک کش اسرائیل گفت: تا زمانی که ظالم به ظلمش ادامه می‌دهد باید از مظلومان حمایت کنیم و در همین راستا عملیات وعده صادق با افتخار انجام شد و دنیا را از نظر بعد علمی و فناوری مات و مبهوت کرده است.

امام جمعه ساری از اسرائیل به عنوان غده سرطانی و لانه فساد و توطئه علیه امت اسلام یاد کرد و گفت: هیچکس جرأت نگاه چپ به اسرائیل نداشت اما ایران اسلامی با عملیات وعده صادق جرأت و اراده خود را به نمایش گذاشت و این اراده و عزم برای اسرائیل شکننده و ناگوار بوده است.

امام جمعه ساری گفت عملیات وعده صادق نشان داد که ابهت رژیم صهیونیستی و کودک کش پوشالی و شکستنی است و و می‌توان با اسرائیل و اربابانش مقابله کرد.

کد خبر 6089049

دیگر خبرها

  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین+ تصاویر
  • قدردانی نماینده ولی فقیه از کارگران استان قزوین
  • شاهد پیشرفت و تعالی حاکمیت اسلام هستیم
  • ضرورت استحکام بخشیدن به اعتقادات و تفکرات اسلامی
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل را اثبات کرد
  • سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خط مقدم جنگ نرم
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • عملیات «وعده صادق» ابهت پوشالی و شکستنی اسراییل رو اثبات کرد