Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حاجی رضا شاکرمی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز از صدور دستوراتی به ادارات و مراجع مربوطه برای ایام نوروز و در زمینه احقاق حقوق عامه خبر داد و اظهار کرد: در خصوص ساخت و ساز‌های غیرمجاز در ایام نوروز ادارات متولی که شامل آب و فاضلاب، راه و شهرسازی، منابع طبیعی و جهاد کشاورزی هستند را مکلف کردیم تا اکیپی تشکیل دهند تا بررسی‌های لازم را در این خصوص انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه خاطرنشان کرد: از دانشگاه علوم پزشکی خواسته شد تا بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در ایام نوروز آماده باش کامل داشته باشند تا بتوانند خدمات لازم را به مردم ارائه کنند.

بیشتر بخوانید: ورود مدعی العموم به موضوع تغییر کاربری اراضی کشاورزی دماوند

وی از صدور دستوری به مرکز بهداشت خبر داد و گفت: مرکز بهداشت را مکلف کردیم تا نظارت ویژه‌ای بر واحد‌های صنفی در زمینه بهداشتی داشته باشند.

شاکرمی در ادامه تصریح کرد: به بخشداری چالوس نیز دستور دادیم تا طرح ساماندهی جرثقیل داران که پیش از این شروع کرده بودیم، ادامه پیدا کند و خواسته شد تا در این ایام نظارت ویژه‌ای داشته باشند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز در ادامه از صدور دستوری به پلیس اماکن خبر داد و گفت: دستور داده شد تا نظارت لازم در خصوص رعایت ساعت مقرر توسط اماکن انجام شود و همچنین نظارت بر رعایت شئونات اسلامی صورت گیرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه دادگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند

حجت‌الاسلام محمد تقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به چالش‌های منطقه جوی آباد اظهار کرد: حجم و تعداد ساخت سازهای غیرمجاز منطقه جوی‌آباد باعث شده تا در منطقه چارچوب‌های اصول شهرسازی رعایت نشود.

وی با تاکید بر اینکه حل این مشکل نیاز به عزم جدی مسؤولان استان دارد، گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه‌ای مشترک با شهردار خمینی شهر ساماندهی جدی این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: به دنبال ساخت و سازهای غیر مجاز در این منطقه مشکلات متعدد اجتماعی برای شهرستان به وجود آمده است.

حجت‌الاسلام نقدعلی با تاکید براینکه باید این وضعیت نا به سامان اصلاح شود، گفت: به علت عدم ساماندهی در گذشته امروز منطقه جوی آباد به کلونی معتادان متجاهر غیربومی تبدیل شده است.

وی گفت: با ساماندهی این منطقه علاوه بر پیشرفت و توسعه شهری چالش‌های اجتماعی منطقه رفع می‌شود.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی همچنین در خصوص آخرین وضعیت زندان خمینی شهر نیز تصریح کرد: خروج زندان خمینی‌شهر به خارج از شهر در دستور قوه قضایه قرار گرفت است.

کد خبر 6089798

دیگر خبرها

  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • دستور دادستان بشرویه جهت ایمن سازی فوری استخر‌های کشاورزی
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • لگدمال شدن آزادی در کشور‌های مدعی حقوق بشر
  • تشکیل ائتلاف جهانی نخبگان دانشگاهی برای کمک به احقاق حق مردم فلسطین
  • دستور دادستان فردیس برای ساماندهی یک پارک
  • ساماندهی اتباع در ۱۴۰۳ ادامه دارد
  • مسؤولان اصفهان عزمی جدی برای ساماندهی منطقه جوی‌آباد ندارند
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود