Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان درمیعادگاه نمازجمعه این شهر حلول ماه رجب و میلاد امام محمدباقر (ع.) را تبریک گفت.
حجت الاسلام و المسلمین خاتمی ماه رجب را ماه نور و فضیلت و رحمت دانست و گفت: هر کسی به توان خود می‌تواند ازفیوضات الهی آن بهره کافی را ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خطیب جمعه زنجان با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا در طول ۴۰ سال گفت: ۸ ماه پیش رهبری تاکید کردند که با اروپا مذاکره نکنید چرا که بدعهدی اروپا کمتر از آمریکا نیست.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به تاکید اخیر مقام معظم رهبری در خصوص گره زدن مشکلات به برجام  تصریح کرد: نباید از یک سوراخ دو بار گزیده شویم و از تجربه‌ها استفاده نکنیم و به چیز‌های کم‌اهمیت دل خوش کنیم و به وعده‌های اروپا دل نبندیم.

وی با انتقاد از نبود نظارت کافی دربازار گفت: در آستانه سال نو قرار داریم، بار‌ها درنماز جمعه تاکید کردم آقایان مسئول در باررسی‌ها و نظارت‌ها حساسیت واهتمام ویژی داشته باشید.

وی با بیان اینکه عدم نظارت دربازار و نبود انصاف و اخلاق وجدان کاری عده‌ای سود جو، باعث کمبود کالای اساسی مردم دربازار شده است گفت: احتکار برخی کالای اساسی باعث شده صف‌های طولانی تشکیل و توزیع با مشکل روبه روشود.

امام جمعه زنجان خطاب به مسئولین گفت: تشریفات را کنار بگذارید کنار مردم و همراه مردم ساده زندگی کنید تا موجب اعتماد و اطمینان میان خود و مردم شوید.

خطیب نماز جمعه زنجان با اشاره به ۲۲ اسفند روز گرامیداشت شهدا گفت: بزرگداشت روز شهدا موجب آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی افزود: تمام دستاورد‌های انقلاب اسلامی و فضای آرام و امن امروزمان بی‌شک مدیون ازخودگذشتگی شهدا و فداکاری‌های تمام ایثارگران است.

خطیب جمعه زنجان به ۱۸ اسفند روز تشکیل کانون‌های فرهنگی مساجد هم اشاره کرد وگفت: مساجد در طول تاریخ سپری محکم و بزرگی در مقابل دشمنان اسلام بوده است.

وی به عملیات غرور آفرین بدر در اواخر اسفند سال ۱۳۶۳ در منطقه هورالهویزه اشاره کرد وگفت: عملیات گسترده بدر با یگان‌های سپاه و بسیج با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران انجام شد که درآن سرداران رشید سپاه از جمله شهید مهدی باکری جان خود را فدای اسلام و ایران کردند.

نماینده، ولی فقیه استان در امام جمعه زنجان ۲۰ اسفند روزملی راهیان نور را مهمترین اقدام فرهنگی کشور در خصوص مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن دانست و تصریح کرد: مناطق عملیاتی جنوب وغرب، بهترین دانشگاه و کلاس درس برای نسل سوم و چهارم انقلاب است که بافرهنگ والایی آشنا شود.   انتهای پیام/ن   خطبه های نماز جمعه این هفته زنجان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۸۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناورب آنا، وهب متقی نیا روز دوشنبه هفدهم اردیبهشت ماه در مشهد مقدس و در جمع خبرنگاران، ضمن اشاره به شعار سال جاری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» گفت: سپرده گذاران در بانک کشاورزی ضمن بهره مندی از قابلیت ها و خدمات نوین بانکداری الکترونیک و دیجیتال این بانک در زمینه افتتاح و مدیریت حساب ها، درخواست و دریافت تسهیلات، به بانک کشاورزی این امکان را خواهند داد تا وجوه بیشتری را به سمت زنجیره های تأمین مواد غذایی و در نهایت گسترش و رونق هرچه بیشتر سفره های مردم هدایت کند.

متقی نیا پلتفرم پالیز بانک کشاورزی را بستری مناسب در جهت حمایت موثر از زنجیره های تولید معرفی کرد و افزود: این پلتفرم پس از رونمایی در سال گذشته موفق به دریافت چندین جایزه از مراجع کارشناسی شد و به صورت مداوم در حال افزایش زنجیره های تحت پوشش است تا از این طریق ضمن حذف واسطه ها و کنترل قیمت ها، دسترسی تولیدکنندگان فعال در حوزه صنایع غذایی به منابع مالی مورد نیاز را تا حد قابل توجهی تسهیل کند.

وی مدیریت و کاهش قابل توجه اضافه برداشت از خزانه بانک مرکزی همزمان با افزایش رقم تسهیلات پرداختی در سال گذشته را از دیگر موفقیت های بانک کشاورزی در نتیجه مدیریت صحیح منابع و مصارف دانست و اظهار داشت: طی این مدت نه تنها بخش قابل توجهی از ناترازی بانک کشاورزی برطرف شد، بلکه با تلاش های صورت گرفته رقم تسهیلات پرداختی با 21 همت افزایش نسبت به سال 1401 به حدود 210 همت رسید.

سرپرست بانک کشاورزی تصریح کرد: با هدف رونق تولید بخش کشاورزی و نیز رفع نیازهای ضروری سایر اقشار جامعه طی سال 1403، پرداخت اعتباری معادل 250همت را پیش بینی کرده ایم.

رئیس هیأت مدیره بانک کشاورزی همچنین با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت های قانونی به منظور کمک به کشاورزان آسیب دیده در سال گذشته و برنامه ریزی برای افزایش این حمایت ها در سال جاری، خاطرنشان کرد: بر اساس سیاست های بانک مرکزی موظفیم به سمت رعایت انضباط مالی و روش های نوین تامین مالی حرکت کنیم.

سرپرست بانک کشاورزی در خصوص پرداخت خسارت به کشاورزان آسیب دیده از حوادث قهری نیز گفت: بر اساس ظرفیت های قانون بودجه 1403 کل کشور پس از اخذ مجوزهای لازم تعیین تکلیف مطالبات زیر دو میلیارد ریال کشاورزان در دستور کار بانک قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه عمده این اعتبارات در چند سال اخیر توسط بانک کشاورزی به واجدین شرایط پرداخت شده است، تصریح کرد: بابت سود پس از سررسید این تسهیلات، نیازمند همکاری موثر سازمان برنامه و بودجه و تسریع در ارائه ضمانتنامه هستیم تا جریان نقدینگی بانک با مشکل مواجه نشود.

وی اظهار داشت: برنامه تامین مالی برای تحکیم پایه های امنیت غذایی کشور، توسعه مکانیزاسیون، کشت گلخانه ای و حمایت از صنعت دام و طیور بر اساس سیاست های دولت و برنامه های وزارت جهاد کشاورزی همزمان با تداوم و تقویت برنامه خرید تضمینی گندم از اولویت های امسال بانک کشاورزی است.

متقی نیا با بیان اینکه پرداخت تسهیلات فرزند آوری و ازدواج به عنوان تسهیلات تکلیفی از دیگر برنامه های  بانک کشاورزی در سال جاری است، یادآور شد: امسال نیز با کمک سازمان برنامه و بودجه و اعتبارات سازمان هدفمند سازی یارانه ها، وجوه خرید تضمینی گندم از کشاورزان در کوتاه ترین زمان ممکن با عاملیت  این بانک پرادخت خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اهتمام بانک کشاورزی به تحقق امنیت غذایی با مشارکت مردم
  • ویژگی بارز «آیت‌الله لاری» جلوگیری از رواج منکرات در جامعه بود
  • پیام آیت‌الله مکارم‌شیرازی به نکوداشت آیت‌الله ﻻری(ره) ‌
  • آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات/ مردم ۲ حوزه منتظر روز جمعه
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • فروشندگان لوازم خانگی و اداری زیر ذره‌بین بازرسان قرار گرفتند
  • بیش از ۱۰۰۰ برنامه ویژه دهه کرامت در البرز اجرا می‌شود
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • لحظه تصادف امام‌جمعه شهر بلوک جیرفت
  • لحظه تصادف مرگبار و فوت یک امام جمعه