Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-30@04:27:30 GMT

یارانه ۷۳ هزار میلیاردی دولت به قاچاقچیان بنزین

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۹۰۱۰

به گزارش مهر، مجید کیان پور با انتقاد از عدم تصمیم گیری دولت درباره سهمیه بندی بنزین در سال ۹۸، گفت: دولت روزانه ۲۰۰ میلیارد تومان به قاچاقچیان یارانه بنزین می‌دهد.

*دولت روزانه ۲۰۰ میلیارد تومان یارانه به قاچاقچیان بنزین می‌دهد

وی افزود: بین ۲۰ تا ۲۲ میلیون لیتر روزانه قاچاق بنزین از کشور انجام می‌شود که اگر با نرخ جهانی یا فوب خلیج فارس محاسبه شود دولت روزانه ۲۰۰ میلیارد تومان به یارانه قاچاقچیان بنزین می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عضو کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از عدم برنامه‌ریزی دولت برای جلوگیری از قاچاق بنزین، گفت: دولت سالانه ۷۳ هزار میلیارد تومان یارانه به قاچاقچیان بنزین می‌دهند، در بودجه سال ۹۸ باید سهمیه بندی بنزین تعیین تکلیف می‌شد؛ اجرای این جراحی اقتصادی نیازمند شهامت است.

کیان پور تصریح کرد: بی اعتنایی دولت در برابر پرداخت یارانه ۷۳ هزار میلیاردی به قاچاقچیان بنزین در برابر «شب عزا خواندن» پرداخت یارانه نقدی به مردم تعجب آور است!

*شورای هماهنگی اقتصادی باید تصمیم قاطع اتخاذ کند

وی گفت: دولت حدود ۴۲ هزار میلیارد تومان یارانه به مردم می‌دهد و به خاطر این موضوع همیشه اعتراض دارد اما به راحتی ۷۳ هزار میلیارد تومان در سال یارانه به قاچاقچیان می‌دهد و برای حل این موضوع نیز هیچ اقدامی انجام نمی‌دهند، به عبارت دیگر دولت دو برابر یارانه‌ای که به حدود ۷۰ میلیون نفر می‌دهد یارانه به قاچاقچیان می‌دهند.

این نماینده مجلس تاکید کرد: شورای هماهنگی اقتصادی باید در این زمینه تصمیم قاطع اتخاذ کند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری گفت: پرونده کشف ۶۴۵ عدد منبع تغذیه قاچاق به ارزش پنج میلیارد و ۳۴۶ میلیون ریال در شعبه هفتم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای قاچاق کشف شده و تحویل آن به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، یکی از متهمان را به پرداخت ۱۰ میلیارد ریال و متهم دیگر را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

سالاری ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان سروستان در اجرای طرح ایست و بازرسی، هنگام بررسی خودروها متوجه خودروی حامل بار قاچاق شدند و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6092121

دیگر خبرها

  • خرید ۱۵ هزار میلیاردی اصفهانی‌ها در طرح فجرانه
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • ۱۵۰ بسته هرویین در معده ۲ قاچاقچی
  • جریمه ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریالی قاچاقچیان کالا در شیراز
  • تمدید طرح یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ؟!
  • بررسی یارانه تشویقی ۲۲۰ هزار تومانی کالابرگ
  • ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندرعباس کشف شد
  • شارژ کالابرگ الکترونیک یک ماه زودتر از یارانه نقدی است
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی
  • لحظه تعقیب و گریز قاچاقچیان چوب | ویدئو