Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@12:54:36 GMT

حضور محمد علیزاده در کنسرت رحیم شهریاری+فیلم

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۲۹۲۹۶

حضور محمد علیزاده در کنسرت رحیم شهریاری+فیلم

‍‍‍‍‍‍

کنسرت رحیم شهریاری که آخرین اجرای زنده این خواننده در سال جاری در پایتخت بود، در آخرین روز از هفته گذشته با حضور محمد علیزاده اجرا شد. ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۶ فرهنگی موسیقی و تجسمی نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، رحیم شهریاری در اواسط کنسرتش در برج میلاد رو به حضار گفت: «در تمام این بیست سالی که روی صحنه ها بوده ام هرگز فارسی نخوانده ام ولی امشب به احترام حضور یک خواننده پرطرفدار و البته اصالتا آذربایجانی میخواهم برایتان بخوانم: «جز تو، کی میتونه عزیز من باشه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..»

اجرای محبوب ترین قطعه «محمد علیزاده» و معرفی این خواننده به حضار که با همراهی پدر و مادرش در ردیف vip برج میلاد نظاره گر کنسرت رحیم شهریاری بود، با غافلگیری حضار همراه شد و این خواننده و نوع معرفی خاصش از سوی رحیم شهریاری مورد توجه قرار گرفت.

علیزاده پس از تعظیم به مردم و پدر و مادرش به ابراز احساسات حضار پاسخ داد و تا انتهای برنامه نیز همصدا با شهریاری قطعات آذری را همخوانی می کرد.

اجرای قطعات آلبوم جدید شهریاری«آذربایجان» از دیگر بخش های اجرای دو ساعت و نیمه شهریاری در برج میلاد بود.

گفتگوی ویدئویی با محمد علیزاده و رحیم شهریاری پس از این کنسرت را در ادامه می بینید:

 

انتهای پیام/

R1356/P/S4,40/CT16 واژه های کاربردی مرتبط موسیقی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موسیقی موسیقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است

همشهری آنلاین - گل‌گهر سیرجان بعد از تساوی عجیب مقابل استقلال خوزستان، توانست فجر سپاسی را در جام‌حذفی شکست دهد و حالا خودش را برای بازی با مس رفسنجان در دربی استان کرمان آماده می‌کند. علیرضا علیزاده هافبک گل‌گهر در گفت‌وگو با همشهری آنلاین، در خصوص برد تیمش مقابل فجر سپاسی می‌گوید: «فجر جزو تیم‌های خوب لیگ دسته اول است که برای لیگ برتری شدن تلاش می‌کند، آنها واقعا تیم خوبی هستند ولی ما فوتبال خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شکست دادن این تیم راهی مرحله بعد شدیم. ما ۲روز قبل از این بازی به شیراز رفتیم، شیراز واقعا شهر فوق‌العاده‌ای است و امیدوارم دوباره فجر را در لیگ برتر ببینیم.»

علیزاده در مورد اینکه آیا گل‌گهر در جام حذفی دنبال قهرمانی است، توضیح می‌دهد: «ما هم اندازه خودمان شانس داریم و قطعا خودمان را مدعی می‌دانیم. جام حذفی جام شگفتی‌ها است و دیدید که استقلال و پرسپولیس حذف شدند، در این جام نمی‌توان هیچ تیمی را دست کم گرفت. ما هم تلاش می‌کنیم تا به فینال برسیم.»

از هافبک گل‌گهر در مورد بازی با مس رفسنجان سوال می‌کنیم که اینگونه جواب می‌دهد: «مس تیم خوبی است و بعد از آمدن محرم نویدکیا متحول شده است. تیم ما آمار بسیار خوبی مقابل مس دارد و در این ۴سال به آنها نباخته‌ایم و سعی می‌کنیم در این بازی هم به برد برسیم تا جایگاه خودمان را در جدول بهتر کنیم.»

علیزاده در خصوص اینکه کدام تیم در لیگ برتر قهرمان می‌شود، می‌گوید: «پیش‌بینی سخت است چون هر دو مدعی واقعا خوب هستند ولی من شانس قهرمانی استقلال را بیشتر از پرسپولیس می‌دانم.»

کد خبر 848056 برچسب‌ها باشگاه گل گهر سیرجان فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • در دانشگاه آمریکا به فارسی می‌گفتند «مارگ بار اسرائیل»
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • سیستم‌های صوتی XTRIM VX | تجربه حضور در یک کنسرت اختصاصی
  • وضعیت 2+2 مصدوم سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • رفع تصرف ۸۰۰۰ متر از اراضی ملی در رحیم آباد رودسر
  • وحید اسداللهی رِنگ‌های آذربایجانی را به تالار وحدت می‌آورد
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • منتظر محمد مصدوم شد