Web Analytics Made Easy - Statcounter

حاجی زاده به انتقاد از رفتار نیمکت سایپا پرداخت.

طرفداری- اسماعیل حاجی‌زاده در خصوص حاشیه‌های به وجود آمده پس از این بازی، اظهار داشت:

آقای قطبی در پایان همه دیدارها چه در هنگام برد و چه در هنگام باخت با حریف دست می‌دهد، که متاسفانه، این موضوع که جنبه‌های فرهنگی دارد، دیروز با بی احترامی برخی نفرات کادر سایپا به حاشیه کشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

شاید برای آنها منش و اینگونه رفتارها عجیب باشد و معنی «شو» را بدهد اما کمتر کسی در فوتبال ایران و آسیا یافت می‌شود که نسبت به شخصیت و اخلاق آقای قطبی شک و شبهه‌ای داشته باشد. ایشان در طول این بازی و در کنفرانس خبری با احترام کامل نسبت به آقای دایی و سایپا رفتار کرد و این در حالی بود که در مقابل شاهد واکنش‌های بسیار زشتی از سوی سرمربی، مربیان و دیگر نفرات نیمکت تیم مقابل بودیم.


به نقل از تسنیم، سرپرست تیم فولاد خوزستان, همچنین در پاسخ به صحبت‌های حاتم، اظهار داشت:

از سرپرست تیم سایپا انتظار داریم تمرکزشان را بر مسائل تیم خود بگذارند و در موضوعاتی که هیچ ارتباطی به آنها ندارد ورود نکنند. سایپا در این بازی با شیوه‌های مختلف سعی داشت 3 امتیاز را بگیرد و در یک صحنه کاملاً بحث براگیز به گل رسید، اما از نظر من در اخلاق و خیلی چیزهای دیگر بازنده میدان بودند. این تیم در کل 90 دقیقه تنها یک موقعیت داشت و جالب است که اعضای این تیم به گونه‌ای صحبت می‌کنند که انگار دقیقه‌ای یک موقعیت گل داشتند. حیف که این بازی پخش زنده نداشت که مردم شاهد وقایع باشند و برخی اینگونه دروغ پردازی نکنند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق

سردار حاجی زاده می‌گوید: عملیات وعده صادق تنها بخشی از یک نیرو بود. ما از مجموع امکاناتی که تدارک دیده بودیم برای اقدام، ۲۰ درصد از آن را برای تنبیه به کار گرفتیم.

دریافت 8 MB

به گزارش مشرق، سردار حاجی زاده در گفت‌وگویی به بیان ناگفته‌های درباره عملیات وعده صادق می ‌پردازد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گسترش فرهنگ ایران زمین در پیوستگی ملی
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • سرپرست فولاد: ویسی از نبردن فولاد عصبانی بود/ نظارت بیشتر مانع از تضییع حق تیمی می‌شود
  • آلومینیوم با تصویر خاص مقابل فولاد
  • در عملیات وعده صادق تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • در «وعده صادق» تنها با ۲۰ درصد از توان مقابل ابرقدرت‌ها ایستادیم
  • فیلم| ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • ببینید | ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از حمله سپاه به اسرائیل
  • فیلم/ ناگفته‌های سردار حاجی‌زاده از عملیات وعده صادق
  • اشتباه عجیب دروازه‌بان بارسلونا در بازی مقابل والنسیا + فیلم