Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، پیش از ظهر امروز قرارگاه دانش‌آموزی و خانه طلاب جوان به‌عنوان چهارمین زیرمجموعه جبهه فرهنگی ندای بهشت تحت عنوان «خشت اول» با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه، اساتید و طلاب حوزه علمیه افتتاح شد.

مسعود امیدواری این اقدام آتش به اختیار را نشان‌دهنده رشد فعالیت‌های جهادی در عرصه فرهنگی و تربیتی دانست و افزود: هم‌اکنون 4 موسسه در حوزه‌های مختلف فرهنگی و تربیتی ازجمله گروه هنری آینه، هیئت دانش‌آموزی علمدار حسین (ع)، مؤسسه آموزشی و پژوهشی دفتر مشق و قرارگاه دانش‌آموزی و خانه طلاب جوان خشت اول، تحت لوای جبهه ندای بهشت فعالیت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیر روابط عمومی جبهه ندای بهشت تصریح کرد: اجرای تئاترهای چند رسانه‌ای خورشید در خرابه و گفت‌وگوی آب، برگزاری جلسات مداوم و هفتگی هیئت دانش‌آموزی علمدار، نظارت بر روند شکل‌گیری و کادر سازی سایر مؤسسات، بررسی عملکرد مؤسسات و ارائه راهکارهای نوین ازجمله فعالیت‌های مراکز فوق است.

در ادامه مدیر قرارگاه دانش‌آموزی و خانه طلاب جوان، اظهار کرد: «خشت اول» یکی از 21 مجموعه ندای بهشت است که فعالیتش از تابستان کلید خورد و هدف آن برداشتن اولین گام‌های تربیتی است.

حجت‌الاسلام یعقوب زاده اولین اولویت در فضای تربیتی را وجود یک مربی مجرب دانست و اذعان کرد: هم‌اکنون در این رابطه در شهرستان ضعف‌هایی احساس می‌شود و یک مربی که بتواند به‌صورت همه‌جانبه امور دانش‌آموزان را هدایت کند یا وجود ندارد و یا به علت مشغله زیاد، فرصت چنین کاری برای او فراهم نیست.

یعقوب زاده گفت: در فضایی که «خشت اول» تدارک دیده است می‌توان یک مربی خوب را پرورش دارد که در نتیجه از ترکیب دانش‌آموز و طلبه ساختار تربیتی شهر ساخته می‌شود. لذا آن چیزی که به یک طلبه جوهره علمی، اخلاقی و فرهنگی می‌دهد، برنامه‌ریزی مناسب تحت نظارت اساتید شایسته است.

سپس حجت‌الاسلام حسین فلاح زاده مدیرعامل جبهه فرهنگی ندای بهشت، ابراز کرد: طلاب باید از فضای فراهم شده در خانه طلاب جوان به‌عنوان یک فضای دوستانه برای تبادل تجربیات خود استفاده کنند.

در نهایت امام‌جمعه ابرکوه طرح مذکور را گامی برای ترویج و تقویت فرهنگ برشمرد و اظهار کرد: اگر همسو شدن دانش‌آموزان و طلاب به‌طور تمام و کمال صورت گیرد به دلیل سنخیت سن آن‌ها با یکدیگر، توفیق مضاعفی به دست می‌آید.

حجت‌الاسلام فتاحی رئیس حوزه علمیه ولی‌عصر (عج) ابرکوه نیز خدمت فرهنگی، فهم و درک درست مفاهیم و مسائل سیاسی و خدمت به مردم از جمله مهم‌ترین وظایف یک طلبه برشمرد و گفت: اگر طلبه بتواند علم و تقوا را با سیاست و بصیرت به‌درستی تلفیق کند قطعاً می‌تواند تأثیرگذار باشد. انتهای پیام/د 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۲۹۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل؛ این نمایشگاه باهدف ارتقای مهارت و رشد اجتماعی دانش آموزان بر پا شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سهم «اوج» و «سراج» در لایحه بودجه ۱۴۰۳ چقدر است؟
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی
  • حرکت جبهه جهانی انقلاب، مستحکم‌تر و نیرومندتر از پیش
  • صدور ۲۹ مجوز تأسیس موزه خصوصی طی ۲ سال گذشته
  • نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزی طرح بوم در اردبیل
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردو‌های تربیتی می‌شوند
  • معلمان آغازگر بزرگترین تحولات فرهنگی و تربیتی در جامعه هستند
  • کمبود شدید سرباز در اوکراین/ ارسال مهمات غربی چاره کار نیست
  • ۲۰ هزار دانش آموز لازم التوجه اردبیلی راهی اردوهای تربیتی می شوند
  • معرفی برگزیدگان نخستین جشنواره ملی کیش بهشت خانواده‌ها