Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@20:03:37 GMT

آمادگي آلمان براي مقابله با جنگ تجاري آمريکا

تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۳۰۸۸۹

آمادگي آلمان براي مقابله با جنگ تجاري آمريکا

خبرگزاري آريا - وزير اقتصاد آلمان بر آمادگي اتحاديه اروپا براي مقابله با آمريکا در دفاع از منافع خود تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري آريا، «پيتر آلتماير» (Peter Altmaier) روز گذشته (پنجشنبه) در گفتگو با تلويزيون آلماني زد دي اف (ZDF) گفت: اگرچه اتحاديه اروپا به دنبال جنگ تجاري با آمريکا نيست ولي آماده است تا براي دفاع از منافع خود با تصميم‌هاي يک جانبه اين کشور مقابله کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آلتماير افزود، البته اتحاديه اروپا مايل است اختلاف نظر تجاري با آمريکا با توافق بر سر تعرفه‌هاي پائين تر گمرکي حل و فصل شود.
با اين حال آلتماير هشدار داد اگر واشنگتن در صدد اعمال يکجانبه تعرفه‌هاي گمرکي بالاتر باشد، بروکسل با ساز و کارهاي خود واکنش نشان خواهد داد.
وزير اقتصاد آلمان پيش تر نيز برهه کنوني در روابط اتحاديه اروپا و آمريکا را مهم و تعيين کننده خوانده و گفته بود اتحاديه اروپا بايد يکپارچه عمل کند و توانايي خود را در مقابل آمريکا به نمايش بگذارد.
آلتماير همچنين گفت اعمال تعرفه‌هاي گمرکي براي خودرو، نادرست است و آثار مخرب جهاني دارد؛ از اين رو آمريکا و اروپا بايد تعرفه‌هاي خودرو را کاهش دهند.
141/118
کليدواژه امريکا آلمان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۰۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان

صندوق حمایت از کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) می‌گوید اتحادیه اروپا ۱۵ میلیون یورو را برای پیش‌گیری و درمان سوءتغذیه در میان زنان، دختران نوجوان و کودکان و بهبود خدمات آب و فاضلاب در افغانستان اختصاص داده است.

یونیسف روز شنبه، ۸ ثور، با نشر خبرنامه‌ای گفته است که با این کمک برنامه ۲۷ ماهه در ۲۲ ولایت کشور اجرا خواهد شد.

قرار است از طریق این برنامه، برای ۸۰ هزار تن آب آشامیدنی و برای ۲۰۶ هزار تن خدمات صحی و به شش‌ هزار دختر نوجوان آموزش‌های مهارتی و حرفه‌ای فراهم شود.

بربنیاد آمار یونیسف، افغانستان با حدود ۲۹ میلیون نیازمند، از جمله ۱۵.۸ میلیون کودک و ۱۱ میلیون زن که به کمک‌های بشری نیاز دارند، یکی از بدترین بحران‌های بشردوستانه در جهان است.

روز گذشته نیز اتحادیه اروپا اعلام کرده بود که برای کمک به مهاجران اخراج شده از ایران و پاکستان،‌ ۱۷ میلیون یورو به سازمان بین‌المللی مهاجرت اختصاص داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • مدودف: توقیف دارایی های روسیه در آمریکا بی پاسخ نمی ماند
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران
  • مخالفت پارلمان آلمان با پیشنهاد تحریم سپاه پاسداران + جزئیات
  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • آمادگی کامل مقاومت برای مقابله با تجاوز اشغالگران به رفح
  • هشدار رئیس جمهور فرانسه به اروپا: نباید دست نشانده آمریکا باشیم
  • گفت و شنود/ به سه دلیل!