Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز- ایرنا- جشن تولد 100 کودک بی سرپرست خیریه عطر یاس نبوی در شیراز با حضور عنایت الله رحیمی استاندار فارس، برگزار شد.

روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اعلام کرد: در این برنامه کیک 100 کیلویی بریده شد.
استاندار فارس در این آیین گفت: دین مبین اسلام تاکید فراوانی بر توجه به ایتام دارد و در آیات قرآن کریم 23 بار به این موضوع اشاره شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رحیمی، با بیان این که اسلام سه محور را در خصوص ایتام مورد توجه قرار داده است افزود: سرپرستی و نگهداری ایتام یکی از موضوعات مورد نظر اسلام است که در این زمینه بهترین سرپرستی و بهترین محیط برای نگهداری از کودکان یتیم، محیط خانواده است.
وی اظهار داشت: کودکان بیش از احتیاجات مادی مانند پوشاک و غذا به محبت و تربیت صحیح نیاز دارند، بنابراین باید تلاش شود که ایتام در محیط خانواده رشد کنند.
استاندار فارس، رعایت کرامت و احترام ایتام را از دیگر محورهای مورد توجه اسلام برشمرد و گفت:در نظر گرفتن عطوفت و رفتار با مهربانی و محبت با کودکان یتیم یک اصل است و همواره باید مورد توجه قرار داشته باشد.
رحیمی، حفظ اموال و دارایی های ایتام را از دیگر موارد مورد توجه اسلام ذکر کرد و افزود: قرآن کریم تاکید دارد که باید از ترکیب شدن اموال یتیمان و اموال خودمان خودداری کنیم و بهترین استفاده از اموال و دارایی هایی آنها شود.
وی، توجه به ایتام را از وظایف دینی دانست و گفت: بالاترین مساله این است که خدمت به ایتام را تکلیفی انسانی بدانیم چرا که آنها فرزندان ما هستند و باید بکوشیم به شکل صحیح پرورش یابند و از امکانات مناسبی برخوردار شوند.
6122 /1876

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي استاندار فارس جشن تولد ايتام خيريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۳۰۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،به گزارش روابط عمومی زندان جهرم، خانمی با مراجعه به دفتر مددکاری زندان جهرم ،۲۰ میلیون تومان را برای آزادی فردی بدهکار واریز و رسید آن را به عنوان هدیه تولد همسرش به وی اهدا کرد.
خیران و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند، می‌توانند هدایای نقدی خود را به شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۰۴۲۱۴۲۸۶ به نام انجمن حمایت زندانیان شهرستان جهرم واریز کنند.

شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای تولد نوزاد (فیلم)
  • حضور خراسان جنوبی در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • آغاز به کار بیستمین نمایشگاه کشاورزی در شیراز
  • انتخابات در خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • معارفه رئیس جدید دادگستری شهرستان کازرون
  • نخستین دور گفتگوهای روسیه و اوکراین با میانجیگری قطر انجام شد
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • بایدها و نبایدهای رفتاری در برخورد با کودکان و 7 اشتباه والدین در تربیت فرزندان
  • هدیه تولد، آزادی زندانی در جهرم